Miałem ten sam problem z "poduszkami" w swoim 1Z i znam tę bolączkę. Sprawdzałem zamienniki takich firm jak FEBI, Lemforder oraz CORTECO, ale wszystkie one okazywały się beznadziejne!
Żaden zamiennik nie spełniał swojej roli - całe nadwozie ciągle drgało razem ze mną

Następnie skontaktowałem się z firmą:
Wulkanizacja Michał Lorens
ul. Kłobucka 11
02-699 Warszawa
i zapytałem, czy zregenerują moje oryginały, ale powiedziano mi, że tego typu poduszek nie są w stanie zregenerować niestety

Doradzono mi żebym spróbował ponawiercać otwory w gumie dookoła tych zamienników, ponieważ "podróby" nie mają w sobie oleju. I co się okazało? Z każdego zamiennika po rozwierceniu wypływał olej...
Także pomysł z nawiercaniem otworów w zamiennikach nie wypalił.
W serwisie Audi oryginały są już niedostępne.
Z ciekawości napisałem o dostępność oryginałów do
www.vwclassicparts.pl i są one tam dostępne, aczkolwiek ceny są nie do zaakceptowania jak dla mnie (hydro-podstawy po około 1000 zł, poduchy skrzyni po około 400 zł)...
Ostatecznie zostałem przy oryginalnych używkach bo nie mam innej alternatywy.
Należy pamiętać, że wpływ na wibracje nadwozia mają również poduszki skrzyni, a nie tylko hydro-podstawy silnika (sprawdzałem to).
A numery oryginałów w mojej B4 1Z sedan manual z 1994 roku były następujące:
8A0199379E lewa poduszka silnika
8A0199382A prawa poduszka silnika
8A0399151D poducha skrzyni
893399151A poducha skrzyni
Dodano po 12 minutach 43 sekundach:
Zastanawiałem się również nad zastosowaniem oryginalnych poduszek silnika np. z Passata B5 1.9 TDI, ale trzeba by było przerabiać jakoś mocowania na śruby przy użyciu spawarki do aluminium.
Ale chyba nie da się tego zrobić, bo podczas spawania olej się pewnie zagotuje a guma zwyczajnie usmaży. Chyba że dałoby się wyciąć i oszlifować na "okrągło" sam element tłumiący z Passata lub A4, następnie dorobić do tego jakieś adaptery pod śruby do B4. Ale nie mam pewności, że to się potem zmieści pomiędzy łapą silnika i nadwoziem.
