Mam problem z autem i nie mogę dojść, co jest powodem. Mianowicie ECU jest zaczipowane (nadworny tuner

Na ori wtryskach od 1Z, auto jest słabe, na wolnych obrotach prawie brak mocy, czuć coś dopiero od 2400 obr/min. Po za tym auto nie dymi prawie w ogóle, lekki dymek jest widzialny za autem dopiero przy wysokich obrotach- ale auto nie jedzie jak dla mnie, co mi nie pasuje.
Auto ładnie odpala, spalanie też w okolicy 6 litrów, czy to na ori wtryskach czy wydajniejszych. Zrobiłem kilka logów dynamicznych. Nie mam dużej wiedzy, jednak zauważyłem, że turbo nie pompuje zadanej wartości, a gdy pedał jest w podłodze, to ECU widzi jak by, to było 87 %.
Nie wiem gdzie szukać przyczyny, brak poważnych błędów, jedynie jest 1 od EGRa, bo wtyczka jest odłączona.
Rozebrałem cały dolot wraz z coolerem i nie znalazłem dziury. Turbo coś tam oleju bierze (z 1,5 litra na 10000) i ma luzy jak każda. N75 podmieniałem i na obu tak samo auto jedzie. Nie łapie też notlaufów i nie wpada w tryb awaryjny. Rurak do map sensora w ECU jest cała, tak jak reszta wężyków od turbo- N75- filtra powietrza.
Logi z wtrysków ori 1Z:
002
http://vaglog.rtnet.pl/misiekdzwon_132595.html
003
http://vaglog.rtnet.pl/misiekdzwon_132598.html
006
http://vaglog.rtnet.pl/misiekdzwon_132596.html
008
http://vaglog.rtnet.pl/misiekdzwon_132594.html
010
http://vaglog.rtnet.pl/misiekdzwon_132597.html
011
http://vaglog.rtnet.pl/misiekdzwon_132588.html
Logi z wtryskami "210"
002 i 013
http://vaglog.rtnet.pl/misiekdzwon_132615.html
008
http://vaglog.rtnet.pl/misiekdzwon_132618.html
010
http://vaglog.rtnet.pl/misiekdzwon_132617.html
011
http://vaglog.rtnet.pl/misiekdzwon_132616.html
Dla porównania dodam logi z zeszłego roku, gdy auto jeździło dobrze (ta sama konfiguracja, wtryski 210).
003
http://vaglog.rtnet.pl/misiekdzwon_132622.html
010
http://vaglog.rtnet.pl/misiekdzwon_132624.html
011
http://vaglog.rtnet.pl/misiekdzwon_132623.html
Testy robione na 3biegu. Za pomoc będę wdzięczny.
Pozdrawiam
Piotr