Maglownica Audi
Opony samochodowe Audi 80
części samochodowe
Ubezpieczenie OC
opony i felgi
Tarcze, hamulce

[B4 1.9 1Z] Przerabiamy Boscha na Pierburga - co i jak?

Awatar użytkownika
pukacinio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: pukacinio » 13 cze 2017, 17:23

Ja tam musiałem pozamieniać piny, spróbuj przekazać prąd kawałkiem kabla

BlackSmoke89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 30 kwie 2017, 15:34

Post autor: BlackSmoke89 » 13 cze 2017, 17:27

Jakie piny? Ale prąd dochodzi do przekaznika

Awatar użytkownika
pukacinio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: pukacinio » 13 cze 2017, 18:37

A wychodzi z przekaźnika ? Na kompie sprawdź 3 piny z boku.

BlackSmoke89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 30 kwie 2017, 15:34

Post autor: BlackSmoke89 » 13 cze 2017, 18:51

Czyli piny 1 2 3?

Awatar użytkownika
pukacinio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: pukacinio » 13 cze 2017, 19:00

Nie, 3 skrajne (pierwsze w rzędach czyli np 1,20 i 40) z jednej strony są masy a z drugiej +.

BlackSmoke89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 30 kwie 2017, 15:34

Post autor: BlackSmoke89 » 15 cze 2017, 14:13

We wszystkich trzech jest napięcie jeszcze martwi mnie to że nie mam podłączonego czarnego przewodu z wtyczką i potencjometru

[ Dodano: 2017-06-15, 14:13 ]
Samochód odpala ale trzyma obroty ok 1200 i miga kontrolka swiec zarowych

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5255
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 15 cze 2017, 17:22

BlackSmoke89 pisze:Samochód odpala ale trzyma obroty ok 1200 i miga kontrolka swiec zarowych
Spróbuj podłaczyc vaga , jesli dobrze elektryka dalej jest podłaczona.
1Z <Bosch> (Juz zakończył karierę dzięki Muniorowi)
Cichociemny Zetor
Jak B4 to tylko w TDI.
[ Avant TDI ] jako auto do codziennego użytkowania

Awatar użytkownika
pukacinio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: pukacinio » 15 cze 2017, 18:14

Ma nie podpięty potencjometr gazu i stąd te obroty.

BlackSmoke89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 30 kwie 2017, 15:34

Post autor: BlackSmoke89 » 18 cze 2017, 22:15

Na wtyczce trzy pinowej od pompy na zielono-czarnym przewodzie od zaworu odcinającego paliwo w pompie brak jest zasilania

Fazziu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 15 paź 2016, 19:40
Lokalizacja: K-Koźle

Post autor: Fazziu » 26 cze 2017, 20:40

Obrazek
Panowie mam problem zacząłem ogarniać instalację wewnątrz samochodu bo to co zrobił poprzedni właściciel to jakaś masakra, auto jest przerobione z BOSCHa na PIERDA, ale jest błąd, znaczy są 3 stałe: jeden to czujnik wysokości, drugi konektora DF na altku i przełącznika pedłu hamulca, ale jest błąd też potencjometru pedału przyspieszenia, nie pamiętam jak dokładnie brzmi, jak ten błąd jest to vag przy pełnym wciśnięciu pedału przyspieszenia pokazuje 68% i reakcja na pedał jest bardzo powolna, bez tego błędu pokazuje 100% i reaguje normalnie, na zdjęciu powyżej widać przewody obcięte, teraz nie wiem czy jest to wiązka z boscha z wtyczką ECU pierda, o ile były inne, do czego są te przewody i też nie działają mi świece w zimie. Jak ten problem rozwiązać ?

BlackSmoke89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 30 kwie 2017, 15:34

Post autor: BlackSmoke89 » 05 paź 2017, 20:17

Też mam problem ze świecami żarowymi.Przekładałem całą wiązkę z pierburga ale został mi jeden gruby czarny przewód i nie wiem gdzie go podłączyć.Jak podłącze go do skrzynki bezpieczników to grzeją swiece nom stop i rozładowuje akumulator.Wyjmowanie przekażników nic nie daje.Gdzie go wpiąć?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6147
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 paź 2017, 17:48

BlackSmoke89 pisze:Też mam problem ze świecami żarowymi.Przekładałem całą wiązkę z pierburga ale został mi jeden gruby czarny przewód i nie wiem gdzie go podłączyć.Jak podłącze go do skrzynki bezpieczników to grzeją swiece nom stop i rozładowuje akumulator.Wyjmowanie przekażników nic nie daje.Gdzie go wpiąć?
Żeby wiedziec gdzie go wpiać ,musisz sprawdzić dokąd ten przewód prowadzi i co zasila ....ogólnie to kolor czarny czy brązowy to zwykle "masa " a świece pewnie po takim podłączeniu na dlużej, juz masz spalone ;-)

BlackSmoke89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 30 kwie 2017, 15:34

Post autor: BlackSmoke89 » 18 paź 2017, 18:34

Ten czarny przewód wpiąłem w wtyk "N" i wszystko działa

Awatar użytkownika
mantix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 27 sie 2008, 21:49

Post autor: mantix » 05 sty 2018, 12:11

Panowie jak wygląda przekładka w silniku AAT 2,5 R5? Wystarczy nastawnik i komp?
Było audi 80 b3
Jest a6 c5

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6147
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 05 sty 2018, 14:28

mantix pisze:Panowie jak wygląda przekładka w silniku AAT 2,5 R5? Wystarczy nastawnik i komp?
Tak ,wystarczy komp i nastawnik .Musisz mieć sterownik z 2,5 tdi AAT na indukcyjnym czyli 4A0907401E z wyłaczonym immo , prucz tego trzeba rozebrać wtykę kompa i przepiać 2 kabelki .Sterownik bez immo mam jakbyś nie miał ,może być i ori i z modem ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


Akumulatory samochodowe Audi 80 Ubezpieczenie OC
hamulce