Ganimadeus pisze:Tutaj gdzie można zobaczyć na kołach wszystko się zgadza tj. na górnym kole wałka rozrządu pokrywa się z oczkiem, 10 wchodzi na kole od pompy ale 0 się chowa.
Ustaw zero żeby było "przecięte w pół " dolną krawędzią okienka w skrzyni i wtedy zobacz ja są ustawione koła ,tzn.czy koło na pompie i wycięcie wałka rozrządu jest tak samo przesunięte ...jeśli oba są tak samo przesuniete ,to rozrząd przeskakuje tam gdzie w 99% przypadków ,czyli na dolnym małym kole rozrządu na wale ...trzeba rozpiąć rozrząd ,zblokować czymś wał ,założyć dwunastokątną nasadkę 18 tkę na śrube koła pasowego i sprawdzić czy przy zblokowanym wale coś się tam czasem nie rusza ...rozrząd może też przeskoczyć z winy pompy wtryskowej ,której to koło pasowe , wskutek jakiegoś nieszczęścia wewnątrz pompy ,zaczyna stawiać znacznie większy opór niż powinno ,wtedy jako że na tak dużych kołach nie ma opcji żeby pasek przeskoczył ,ustępuje rolka z samonapinaczem , pasek przeskoczy na małym dolnym kole a rolka wraca na swoje miejsce ...i niby wszystko napięte jak nalezy ,a rozrzad przeskoczył ...Co do wyślizganych kół pasowych ,to raczej nie ma takiej opcji

Jest też opcja że rolka z samonapinaczem jest felerna ,ale skoro wymieniłeś na inną ,to raczej mało prawdopodobne