Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Przyśpieszenie 0-100 km/h

Marcin11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 06 mar 2012, 06:08
Lokalizacja: warm-maz Gołdap

Post autor: Marcin11 » 17 maja 2012, 20:40

Z tego co wiem pierburg i turbo t15, a bosh turbo t5

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 17 maja 2012, 20:43

Bosch to T2

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 17 maja 2012, 20:45

Marcin11 pisze:Z tego co wiem pierburg i turbo t15, a bosh turbo t5
Bosch T2 <cieszy> <oki>

Marcin11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 06 mar 2012, 06:08
Lokalizacja: warm-maz Gołdap

Post autor: Marcin11 » 17 maja 2012, 21:16

sorki tak to T2 bosch ja mam pierburg i T15 he he sorki za wprowadzenie w błąd

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 maja 2012, 21:26

andi77 pisze:krzychu79, Różnica osprzętu 1Z nie polega tylko na pompach wtryskowych bosch/pierburg (oraz przepływomierza).
Różnica tkwi także we wtryskach (jedno i dwu-sprężynowe), oraz różnymi typami turbin.
Ten osprzęt były tylko w modelach z początku produkcji ,króciutko ;-) Spotkanie takiego modelu na jednospręzynkowcach ,to bardzo rzadki przypadek,osobiscie widziałem dwa takie ,na kilkadziesiąt sztuk z jakimi miałem przyjemność :mrgreen: . Zdecydowana większość starych "boschów "niczym się nie różni ,w temacie pompy i wtrysków ,od tych na przepływce pierburga 8-) Jedynie turbina t2 została w "boschach "do końca ,i w zasadzie tym tylko się różnią ...nie licząc kompa,nastawnika,przepływki i innych drobiazgów ;-)

spawacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:13
Lokalizacja: Przemyśl/Podkarpacie

Post autor: spawacz » 18 maja 2012, 11:36

yy to ja moze wypociny swoje przedstawie , auto kumpla ale wszstko wykonalem ja. Ori 1Z w serii byl. Motor wiecej niz 30bar/cyl, cisnienie oleju wiecej niz 1.5 bar na wolnych po mocnych palunkach, 230 vmax , zamkniety obrotek na 5 , czas 7.3-7.5s na 100 , kola 16" 205/55 . Pompa ASV + podniesienie cysnienia na 14b@4000+tlokorozdzielacz renia 993 i zaworek regulujacy z tej reni. Turbo K24 po regenracji, kolektor ARL, dolot w calosci 2" , dolot do turbo 3" ze stozkiem, wydech w calosci 2.5" , komp z AHU . Soft praktycznie bezdym, 1.5b jest od 2400 do 4600 urzymane pozniej spada bo sie motor rozpadl, ropa wlana tez w tych wartoscia, przy odcince 5300obr. 1.25b i 45mg. Wtryski 216 7diesel , ale pewnie beda 230s2 .

Niestety na obecna chwile tylko to i jak widac na 2 kupa siwego dymu z prawego kola.

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 18 maja 2012, 14:07

8.3 sek mierzone Vag (gr 006)

ogumienie standardowe, opis auta pod linkiem z podpisu

ffsapher
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 12 kwie 2011, 21:40

Post autor: ffsapher » 19 maja 2012, 17:36

spawacz pisze:Turbo K24
od jakiego auta?

spawacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:13
Lokalizacja: Przemyśl/Podkarpacie

Post autor: spawacz » 19 maja 2012, 20:50

golf 1.6 TD JR

ffsapher
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 12 kwie 2011, 21:40

Post autor: ffsapher » 19 maja 2012, 22:30

spawacz pisze:golf 1.6 TD JR
mk2?

Awatar użytkownika
rafal9h10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 228
Rejestracja: 06 sty 2010, 18:31
Lokalizacja: Uchanie/Chełm

Post autor: rafal9h10 » 19 maja 2012, 23:09

ffsapher pisze:
spawacz pisze:golf 1.6 TD JR
mk2?
Zgadza się, w 1.6 TD 70 KM były takie turbiny.

ffsapher
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 12 kwie 2011, 21:40

Post autor: ffsapher » 23 maja 2012, 17:01

rafal9h10 pisze:gadza się, w 1.6 TD 70 KM były takie turbiny.
ile one seryjnie dmuchały? 1,5 b przy 4600 i 1,25 b przy 5300 to strasznie dużo, tak takie turbo to znosi? dłogo na takim setupie latasz? i czemu wymieniłeś ori z 1z, mniej wytrzymała jest?

spawacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:13
Lokalizacja: Przemyśl/Podkarpacie

Post autor: spawacz » 26 maja 2012, 20:40

1Z wytrzymuje 1.25B do max 4000prm, pozniej co najwyzej 1.05 a jak puchnie i trzyma wydech... , a K24 ma walek o grubosci 12mm, 2b wytrzymuje do 4000 poniej trza na 1.5 schodzic, osobicie w tym TDI przetestowalismy 1.8 do 4400 ze spadkiem , na 1.4 pozniej oczywiscie map sensor na 300 kpa. T15 czt tam t2 to male pchelki z z tego koni nie narobisz nie wspomne ze tylko na dole pompuja a gory null :evil:

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 26 maja 2012, 22:35

spawacz, Jaki ma sens kręcenie 1Z do 4000 :?:
Ten silnik się zachowuje super w przedziale 2000-3500 :!:
Mi T2 przy 3200 pompuje 1 bar i w zupełności wystarczy.

spawacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:13
Lokalizacja: Przemyśl/Podkarpacie

Post autor: spawacz » 27 maja 2012, 11:14

Moze tobie wystarczy, ale mi nie , w mojej cordobie gt17vb mam 1.6bar w overbooscie jest 1.7 i 1.6 mam do 4000 , pozniej 1.45 do do 4600 , 1.3 do 4800-4900 i pozniej ostatej juz prawie seria . Ja porobisz troszke mocniejszych 1.9 to bedziesz wiedzial ocb. 1-2 krecisz prawie do konca w granicy 5000 ale pozniej to jest 4400-4600 max . Ma byc moc i bezdym poto sie tak robi i poto daje sie mocniejsze turbiny, mnie moc w granicy 130-140 nie intersuje... . Tak naprawde do TDI idzie najlepiej w granicy 2400-4200 i nikt mi tego nie powie to jest bezpieczne dla tego silnika i nie obciaza ukladku korbowo tlokowego i sprzegla.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl