Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Różnica między blokiem Passata B4 1z a audi B4 1

KamazWSA
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 04 sty 2017, 20:13
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

[B4 1.9 1Z] Różnica między blokiem Passata B4 1z a audi B4 1

Post autor: KamazWSA » 04 sty 2017, 20:23

Witam
Mam jeszcze Passata B4 z silnikiem 1z gdzie mam większe turbo i chciałbym je do audi przełożyć a nie chce w ciemno rozbierać. Poza tym mam pompę z AFN, wtryski 0,216, wałek z SDI i kompa z AFN z Passata jeszcze nie założone i czy podejdzie mi to czy muszę kombinować

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 sty 2017, 21:35

Mam jeszcze Passata B4 z silnikiem 1z gdzie mam większe turbo i chciałbym je do audi przełożyć a nie chce w ciemno rozbierać. Poza tym mam pompę z AFN, wtryski 0,216, wałek z SDI i kompa z AFN z Passata jeszcze nie założone i czy podejdzie mi to czy muszę kombinować
Silnik 1z z "poprzeczniaka" nie podejdzie bez rzeżby do auta gdzie siedzi wzdłużnie...brak gwintów w odpowiednim miejscu do przykręcenia łap poduszek ...poza tym inny krztałt miski olejowej...w inną stronę wyjscie z turbiny... komputer z AFN nadaje się tylko do sterownia tubiną ze zmienną geometrią , ma też immo które nalezy adaptować vagiem ,a jak w aucie do którego chcesz go założyć nie bylo immo ,to nie ma opcji adaptacji ,tylko trzeba immo wyłaczyć na stałe w sterowniku ...tyle z grubsza ,w szczegóły nawet nie chce mi się zagłębiać ...jednym slowem ,rzezba ,rzezba i jeszcze raz rzeżba ;-)

MIRON DKL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 04 sty 2017, 21:46

Mariusz a do naszych 1Zetów podejdzie bez rzeżby nowsze tdi np z passata b5 audi a4...?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 sty 2017, 21:57

MIRON DKL pisze:a do naszych 1Zetów podejdzie bez rzeżby nowsze tdi np z passata b5 audi a4.
Silnik tam jest jak w 80 tce ,wzdłużnie wiec nie powinno byc większych problemów

KamazWSA
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 04 sty 2017, 20:13
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: KamazWSA » 05 sty 2017, 06:29

Nie chodzi mi o przekładki silnika tylko wyposażenia

jarowlkp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 04 gru 2015, 13:22
Lokalizacja: Trzcianka

Post autor: jarowlkp » 05 sty 2017, 08:12

Panowie tak czysto teoretycznie podsumowując, jak rozleci mi się dół silnika w 1z , ( mam klimatyzację ) to bez problemu aplikuje dół od audi a4 bądź paska b5 ahu/afn ?
Przerabiał ktoś temat ?

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 05 sty 2017, 08:42

jarowlkp pisze:Panowie tak czysto teoretycznie podsumowując, jak rozleci mi się dół silnika w 1z , ( mam klimatyzację ) to bez problemu aplikuje dół od audi a4 bądź paska b5 ahu/afn ?
Przerabiał ktoś temat ?
Poszukaj bo był jakiś temat o tym, trzeba rzeźbić z mocowaniem pompy wody z tego co pamiętam ale mogę się mylić

Awatar użytkownika
mantix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 27 sie 2008, 21:49

Post autor: mantix » 10 sty 2017, 22:56

Na bank w poprzeczniaku, na myśli teraz mam konkretnie golfa3, jest inne mocowanie pompy wtryskowej wraz z alternatorem. Samo mocowanie silnika do poduszek też trza rzeźbić. Dziś doszedł pacjent, zetor z golfa, będzie wkładany do a4b5, dam znać co będzie do przeróbki. Oczywiście przekładka samego słupka

szczepanek1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
Lokalizacja: tarnow

Post autor: szczepanek1313 » 11 sty 2017, 01:24

MUNIOR pisze:
MIRON DKL pisze:a do naszych 1Zetów podejdzie bez rzeżby nowsze tdi np z passata b5 audi a4.
Silnik tam jest jak w 80 tce ,wzdłużnie wiec nie powinno byc większych problemów
wszystko siada tylko jak sie chce miec osprzet 80-siatki to w bloku trzeba jedna dziure gwintowac pod mocowanie pompy wody... i mocowanie lapy pompy wspomagania bedzie tylkona jednej srubie dokrecona do bloku bo drugiej juz nie ma


z golfa III nawet bym sie za to nie zabieral bo to calkiem inny samochod :)

MIRON DKL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 28 kwie 2017, 21:39

Zawsze jakieś różnice były ,szukając zdrowego bloku na podmiankę w przyszłości będą problemy a z 1z to już podchodzi pod cud.
Gruzu nie brakuje w necie

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 29 kwie 2017, 00:11

Witam przerabiałem temat wszystko cacy mowa o silniku z a4 cos takiego
nie pasuje pompa wody i co za tym idzie wspomagania itd Da sie zrobic lecz nie bez przeróbek

szczepanek1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
Lokalizacja: tarnow

Post autor: szczepanek1313 » 29 kwie 2017, 01:51

joandaw pisze:Witam przerabiałem temat wszystko cacy mowa o silniku z a4 cos takiego
nie pasuje pompa wody i co za tym idzie wspomagania itd Da sie zrobic lecz nie bez przeróbek
potwierszam ze siada z A4 i pewnie z passata b5 ale tam nie bylo chyba 1z?

mam pytani z innej beczki troche co myslicie o nowych kole zebatym na wal i jakiej firmy czy szkoda sobie zawracac glowy i szukac uzywanego ori?:)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 30 kwie 2017, 10:17

potwierszam ze siada z A4 i pewnie z passata b5 ale tam nie bylo chyba 1z?
Pierwsze A4 B5 miały też 1Z , póżniej zastąpiono je AHU , ale co do passata B5 , to tam chyba tylko AHU było.

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 30 kwie 2017, 17:21

A czy nie lepiej zakupić młodszy motor i zaaplikować go z całym osprzętem? wyrzucając wisko?

szczepanek1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
Lokalizacja: tarnow

Post autor: szczepanek1313 » 30 kwie 2017, 18:58

MarcinexB4 pisze:A czy nie lepiej zakupić młodszy motor i zaaplikować go z całym osprzętem? wyrzucając wisko?

Mlodszy ale jaki tu chlopaki chcca przekladac slupek zeby ecu i wiazka pasowala bez wiejszej rzezby

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga