Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Różnica między blokiem Passata B4 1z a audi B4 1

MIRON DKL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 30 kwie 2017, 19:32

Dokładnie i do tego bez upierdliwej turbiny VNT.

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 30 kwie 2017, 22:05

No rzecz jasna że Elektryka zostaje, turbinka również, tylko żeby wstawić słupek z łapami do altka pompy wspomagania, pompy wody. Nie byłoby prościej?

szczepanek1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
Lokalizacja: tarnow

Post autor: szczepanek1313 » 01 maja 2017, 03:51

MarcinexB4 pisze:No rzecz jasna że Elektryka zostaje, turbinka również, tylko żeby wstawić słupek z łapami do altka pompy wspomagania, pompy wody. Nie byłoby prościej?
prosciej?to zalezy co kto lubi ja wolalem zostac przy osprzecie 80-siatki ze wzgledu ze w a4 jest wiskoza (niby mozna bylo odkrecic wentylator ale wskoza zostaje a to do pancernych rzeczy juz nie nalezy,,) i ze wzystko jest na jednym pasku wieloklinowym

A w 80 to wiadomo pancerne rozwiazanie osobny pasek altek i osobny pasek pompa wody i wsomaganie a stary osprzet i tak zostal to nie bylo sensu kupowac z a4

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 01 maja 2017, 08:53

Moim zdaniem lepiej jest zrobić swój dotychczasowy silnik , niż rzeźbić zwłaszcza z silnika ułożonego poprzecznie.

Koszta to conajmniej 2 000 zł , jeśli chcemy mieć zrobione wszystko od podstaw , wymienione wszystkie uszczelnienia , pierścienie , panewki itd.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

MIRON DKL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 01 maja 2017, 13:33

Poprzeczniak odpada zdecydowanie. Zapodałem w ASO uszczelniacze zaworowe do mojego zetorka profilaktycznie wymienię przy rozrządzie bo 5 dych nalatane. Ceny wiadomo kosmos

musiej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 06 kwie 2015, 12:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: musiej » 01 maja 2017, 17:03

Krzysiek , co to masz takiego nawiniętego na kol. wydechowy ?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11729
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 01 maja 2017, 17:14

musiej, izolator ciepła - nie wiem jak to się fachowo nazywa

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 01 maja 2017, 18:39

musiej, Bandaż termoizolacyjny rotfl

musiej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 06 kwie 2015, 12:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: musiej » 01 maja 2017, 20:44

Takie to, to w serii było ?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 01 maja 2017, 21:02


musiej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 06 kwie 2015, 12:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: musiej » 02 maja 2017, 14:16

Dzięki za info.

Awatar użytkownika
meksykanineg
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 28 gru 2010, 22:57
Lokalizacja: LLB

Post autor: meksykanineg » 05 maja 2017, 03:23

jarowlkp pisze:Panowie tak czysto teoretycznie podsumowując, jak rozleci mi się dół silnika w 1z , ( mam klimatyzację ) to bez problemu aplikuje dół od audi a4 bądź paska b5 ahu/afn ?
Przerabiał ktoś temat ?
Czysto teoretycznie, i troche mniej "czysciej" praktycznie, podchodzi P & P ...

Na osprzecie 1Z 80-dziesiatki ...

Na bloku AFN z Passata czy A4 do obciecia lewy dolny gwint mocowania pompy wody i ewentualnie nawiercenia go pod łape pompy 1Z. (oryginalnie w AFN wystaje taki cycek, ze nie przykrecisz pompy do bloku)

Reszta bezproblemowo.

Z tym remontem to tak roznie, napewno 300 czy 400 tysiecy km nie wytrzyma na tych zamiennikach (oby az tyle). A silnik za 500 zł spokojnie do dostania ;-)
Jak nie latał na mocach 150+ i olej miał wymieniany przynajmniej co jakis czas to bedzie latac ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga