[B4 1.9 1Z] Różnica między blokiem Passata B4 1z a audi B4 1
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
-
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
- Lokalizacja: tarnow
prosciej?to zalezy co kto lubi ja wolalem zostac przy osprzecie 80-siatki ze wzgledu ze w a4 jest wiskoza (niby mozna bylo odkrecic wentylator ale wskoza zostaje a to do pancernych rzeczy juz nie nalezy,,) i ze wzystko jest na jednym pasku wieloklinowymMarcinexB4 pisze:No rzecz jasna że Elektryka zostaje, turbinka również, tylko żeby wstawić słupek z łapami do altka pompy wspomagania, pompy wody. Nie byłoby prościej?
A w 80 to wiadomo pancerne rozwiazanie osobny pasek altek i osobny pasek pompa wody i wsomaganie a stary osprzet i tak zostal to nie bylo sensu kupowac z a4
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Nie , można dokupić sobie do termoizolacji.
Opaska na bandaż termoizolacyjny 300mm
Bandaż termoizolacyjny MAGMA 50mm, 2mm
Bandaż termoizolacyjny BLACK 50mm, 2mm
Opaska na bandaż termoizolacyjny 300mm
Bandaż termoizolacyjny MAGMA 50mm, 2mm
Bandaż termoizolacyjny BLACK 50mm, 2mm
- meksykanineg
- Forum Audi 80
- Posty: 43
- Rejestracja: 28 gru 2010, 22:57
- Lokalizacja: LLB
Czysto teoretycznie, i troche mniej "czysciej" praktycznie, podchodzi P & P ...jarowlkp pisze:Panowie tak czysto teoretycznie podsumowując, jak rozleci mi się dół silnika w 1z , ( mam klimatyzację ) to bez problemu aplikuje dół od audi a4 bądź paska b5 ahu/afn ?
Przerabiał ktoś temat ?
Na osprzecie 1Z 80-dziesiatki ...
Na bloku AFN z Passata czy A4 do obciecia lewy dolny gwint mocowania pompy wody i ewentualnie nawiercenia go pod łape pompy 1Z. (oryginalnie w AFN wystaje taki cycek, ze nie przykrecisz pompy do bloku)
Reszta bezproblemowo.
Z tym remontem to tak roznie, napewno 300 czy 400 tysiecy km nie wytrzyma na tych zamiennikach (oby az tyle). A silnik za 500 zł spokojnie do dostania
Jak nie latał na mocach 150+ i olej miał wymieniany przynajmniej co jakis czas to bedzie latac