Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL] Swap na 1Z.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 15 lis 2008, 21:25

sisu32 pisze:A masz takową ? Dużo byłoby roboty żeby wszystko elegancko podłączyć całą elektronikę ?
Jak będziesz miał cały osprzęt silnika łącznie z oryginalnymi czujnikami to nie będzie żadnego problemu. Mam też komputer silnika do 1Z. Wiązka z tego co pamiętam jest tak wyjęta by ją podłączyć do instalacji auta bez bawienia się w dorabianie kabli i lutowanie.
Wymontowałem ją z auta jakby miała być dla mnie.

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 14 cze 2009, 21:53

Odświeżę temat bo zastój straszny :mrgreen:
kolego sisu32 jak z tym swapem B3 TDI zrobiłeś

Awatar użytkownika
sisu32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 25 paź 2007, 19:32
Lokalizacja: Wisła

Post autor: sisu32 » 14 cze 2009, 23:13

Cze. fajnie fajnie że odświeżasz bo swap coraz bliżej :D Zastój taki bo mój rydwan już dłuższy czas stoi u blacharza na " lekkich " poprawkach tu i ówdzie. Jak tylko wyjedzie i zostanie mi w kieszeni jeszcze trochę $$$$$$$$$$$$$$$$$ to biorę się za ten projekt, bo 1,6 D to sami wiecie ... :-/ No i jeszcze muszę trochę przysiąść na forum żeby doczytać kilka tematów <ok> a potem do pracy rodacy :-D

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 15 cze 2009, 06:30

jakieś przymiarki motorowni były , widzę że na mech pompę przymiar i stąd odświeżyłem temat ;-)

Awatar użytkownika
sisu32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 25 paź 2007, 19:32
Lokalizacja: Wisła

Post autor: sisu32 » 15 cze 2009, 18:39

No postanowiłem zrobić M-TDI bo za dużo rzeźbienia by było żeby podłączyć całą elektronikę zwłaszcza, że nie mam ani wiązki ani ECU. Na pewno będzie to lepsze niż 1,6 D :mrgreen:

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 15 cze 2009, 18:42

jakieś przymiarki motorowni były i wiesz że to nie pasuje pod stare mocowanie , a inaczej to wygląda w B3 R5

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 15 cze 2009, 20:06

jezeki mocowania w b3 sa takie jak w b2 to silnik 1z od paska spokojnie powinien podejsc tzn mocowanie silnika, ja mam taki z glofa 3 w pasku b2

Awatar użytkownika
sisu32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 25 paź 2007, 19:32
Lokalizacja: Wisła

Post autor: sisu32 » 15 cze 2009, 20:36

Nom wiem że mocowania mogą nie pasować ale to już będzie 3 wymiana silnika w tym autku więc trochę już się orientuje czego można się spodziewać. Mam też trochę części ( mocowań itd ... ) więc myślę że coś dopasuje. Tylko zastanawiam się już jak będzie z podłączeniem obrotomierza :-/ Musze jeszcze zrobić samoczynne grzanie świec żarowych bo trzymanie guzika już mi się znudziło. Może ktoś kto ma 1,6D w swojej niuni by pomógł bo mam wszystko co trzeba tylko nie wiem jak to podłączyć, bo nie pomyślałem że będę to montować.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 15 cze 2009, 21:12

jak bedziesz mial tdi to grzanie swiec nie bedzie potrzebne jedynie w zimie w temp ponizej 0

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 15 cze 2009, 21:28

karol121 pisze:jezeki mocowania w b3 sa takie jak w b2 to silnik 1z od paska spokojnie powinien podejsc tzn mocowanie silnika, ja mam taki z glofa 3 w pasku b2
jak wróciłeś to poka poka bo z B4 i nie podejdzie bez zmian

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 15 cze 2009, 21:44

ja mowie tu o tym ze silnik z paska b4 powienien podejsc do audi b3 jak w audi b3 silnik mocowany jest jak w audi b2 1.6d, bo do audi b4 silnik z passka b4 nie podejdzie

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 16 cze 2009, 06:38

karol121 pisze:ja mowie tu o tym ze silnik z paska b4 powienien podejsc do audi b3 jak w audi b3 silnik mocowany jest jak w audi b2 1.6d, bo do audi b4 silnik z passka b4 nie podejdzie
foty se załatwiłem i tam inaczej są otwory rozmieszczone ale ty masz to spięte z podzespołami B2 a jak zauważyłeś zapewne w przypadku B3 rozrusznik idzie niżej i jest dłuższy zasłoni otwory i kolizja będzie a łapy na 99% nie zapnie z braku miejsca ;-)

sebastiB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 05 cze 2008, 19:41
Lokalizacja: CRY

Post autor: sebastiB4 » 26 cze 2009, 20:20

Koledzy mam pytanie czy warto montować silnik 1.9 TDI zamiast 2.3E benzyna, chodzi mi co trzeba wymienić, czy skrzynia biegów by pasowala orientacyjny koszt

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 26 cze 2009, 22:25

Orientacyjny koszt to zakup angilka czyli 4 tys, bierzesz co trzeba reszta na dill, sprzedajesz graty z NG i płacisz za przekładkę 1500-2500zł lub robota samemu.

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 15 lip 2009, 14:42

B3 1Z zrobione ;-)
Ostatnio zmieniony 21 lip 2009, 06:36 przez Vision, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl