[B4 1,9 tdi 1Z] szarpanie na czwórce i piątce
po prostu jeśli masz wyjęte zegary (to jest to samo jak byś wypiął wtyczkę prędkościomierza ze skrzyni biegów) problem znika ponieważ sterownik (komputer) nie ma odwzorowania prędkości i nastawnik pompy wtryskowej nie reaguje na sygnały tak jak powinien. Dlatego szarpanie mija. Masz tą samą usterkę co ja. Czyli nastawnik do wyczyszczenia bądź do wymiany. Rozmawiaj z Adammem, on Tobie to naprawi. W/g mnie zna się na tym perfekcyjnie i co najważniejsze u niego nie ma "lipy". Polecam.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 03 paź 2009, 16:12
- Lokalizacja: Pomorskie/MIASTKO
SZARPIE NA IV I V
witam mam problem otóż zdarza sie ze moja audi szarpie. nieraz jak dodam gazu na IV to strasznie szarpie jakby nie dostawał paliwa.. zdarza sie także ze przy normalnej jeżdzie na V przy lekkim dodaniu gazu szarpie co to moze byc jestem z pomorza moze zna ktos dobrego mechanika
- pepo_avant
- Forum Audi 80
- Posty: 44
- Rejestracja: 03 paź 2008, 14:04
- Lokalizacja: T_L/lubelskie
- Kontakt:
Re: SZARPIE NA IV I V
Kolego miałem to samo, odłącz wtyczkę od prędkościomierza ze skrzyni i się przejedz. Jak nie będzie szarpania to masz nastawnik do czyszczenia albo do wymiany (ale to już było pisane w tym temacie). U mnie skończyło się na czyszczeniu. Aha do skrzyni idzie ta wtyczka niżej, ta troszkę wyżej o ile się nie mylę to do wstecznego, jak się mylę niech ktoś poprawi.daniel111111 pisze:witam mam problem otóż zdarza sie ze moja audi szarpie. nieraz jak dodam gazu na IV to strasznie szarpie jakby nie dostawał paliwa.. zdarza sie także ze przy normalnej jeżdzie na V przy lekkim dodaniu gazu szarpie co to moze byc jestem z pomorza moze zna ktos dobrego mechanika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 03 paź 2009, 16:12
- Lokalizacja: Pomorskie/MIASTKO
witam podłączę się pod temat otóż problem wygląda następująco
od pewnego czasu w momencie przyspieszania przy predkosciach 60 oraz 100 km\h trzęsło samochodem, za zaistniały stan rzeczy obwinialismy przegub , poniewaz jego osłona przypominała sito , po jego wymianie problem jednak nie zniknął, a od pewnego czasu sie nasila , teraz juz od ok 30 km/h trzęsie potwornie całym samochodem w dodatku słychac nieprzyjemne stuki dobiegające z przodu samochodu , problem występuje tylko wtedy gdy przyśpieszamy lub poruszamy sie moca silnika i nie jest zależny od jego obrotów , natomiast np przy jezdzie z górki lub na luzie problemu nie odczuwamy (przynajmniej tak było do niedawna bo ostatnio jezdze głównie swoim samochodem a nie audi mojego ojca )
będę wdzięczny za wszystkie porady. pozdrawiam
od pewnego czasu w momencie przyspieszania przy predkosciach 60 oraz 100 km\h trzęsło samochodem, za zaistniały stan rzeczy obwinialismy przegub , poniewaz jego osłona przypominała sito , po jego wymianie problem jednak nie zniknął, a od pewnego czasu sie nasila , teraz juz od ok 30 km/h trzęsie potwornie całym samochodem w dodatku słychac nieprzyjemne stuki dobiegające z przodu samochodu , problem występuje tylko wtedy gdy przyśpieszamy lub poruszamy sie moca silnika i nie jest zależny od jego obrotów , natomiast np przy jezdzie z górki lub na luzie problemu nie odczuwamy (przynajmniej tak było do niedawna bo ostatnio jezdze głównie swoim samochodem a nie audi mojego ojca )
będę wdzięczny za wszystkie porady. pozdrawiam
po podniesieniu samochodu , próbowałem kręcić kołem w obie strony , w jedną stronę obracało sie normalnie , w druga na kazdym obrocie czuc było spory opór i lekki stuk , po podniesieniu maski okazało sie ze kręcąc owym kołem widać jak w tym oporowym punkcie obrotu silnik lekko się unosi i opada :shock: wykluczyłem uszkodzony przegub zewnętrzny bo kręcąc samą półosią jest ten sam efekt .
prosze o dalsze sugestie
prosze o dalsze sugestie