
Zbieram więc porady jak odkecić tą śrube i jak potem ją zakręcić, (wiem że trzeba ją potem nowa). jakim momentem zakręcać?, dawać klej do gwintów?
Czy może poprostu oddać do mechaników? Każda rada jest cenna.

Dokładnie klucz dynamometryczny 90Nm + 90 stopni ,do tego dobrze jest dorobić sobie coś do zblokowania wału przy dokręcaniu ,najprostsza blokada to kawałek płaskownika z przynajmniej dwoma otworami pasującymi w dolne kółko rozrządumechatomek pisze:na koło na wale ja dawałem nową śrubę i klej do gwintów na nią, dokręcałem 90Nm + obrót 90st,
Zawsze można spróbować zablokować koło pasowe pompy wtryskowej nasadką i zacząć odkręcać srubę na wale. A jak nie to to wbić jedynkę i zablokować przednie kołaGdzieś na necie czytałem żeby ściągnąc miske i podeprzeć wał klockiem drewnianym
Jest uszczelka, 20-30zł kosztuje.spiczi pisze:ale potem by pewnie wymienić uszczelke miski
:shock: Nie no po tobie trepek, nie spodziewałem się takich rad ...pasek rozrządu może i ma swoją wytrzymałość ,ale żeby aż tak się nad nim znęcać to już gruba przesada ,podałem koledze prosty sposób jak zablokować wał ,kawałek płaskownika i dwa otwory,albo w okienku skrzyni próbować ...a tu widzę same super rady ,od klucza pneumatycznego ,przez blokadę w pompie :roll: wyciąganie rozrusznika ,że o dkręcaniu miski i podpieraniu wału nie wspomnę ....ja wymiękam przy was panowietrepek pisze:Zawsze można spróbować zablokować koło pasowe pompy wtryskowej nasadką i zacząć odkręcać srubę na wale.