[1.9TDI 1Z] Wtryski AFN do 1Z.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 38
- Rejestracja: 04 sie 2011, 22:27
- Lokalizacja: Krzeszowice
-
- Forum Audi 80
- Posty: 38
- Rejestracja: 04 sie 2011, 22:27
- Lokalizacja: Krzeszowice
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Tak, ciśnienia regulować na 190/300
Tu masz inne numery końcowek
2437010084 (P280-) 2,5 TDI SIL. AAT
2437010076 (P442) 1,9 TDI SIL. AGR 2,5 TDI
SIL.ACV,AUF,AGX,AHD,BBF,APA,AXC,AYC,BBE
2437010082 (P502) 2,5 TDI SILNIK AEL średnica otworków 0,210mm
2437010077 (P520) 1,9 TDI SILNIKI AHF,AFN,AVG średnica otworków 0,205mm
2437010060 (P764) 2,5 TDI SILNIK AHY średnica otworków 0,216mm
2437010083 (P357) 1,9 TDI SILNIKI 1Z,,AHU,ALE,AFF średnica otworków 0,185mm
2437010059 ( P706) 2,5 TDI SILNIKI AYY,ACV,AUF,AXL,AYC,ANJ 1,9 TDI SILNIKI
ALH,ALE
2437010111 (P837) 1,9 TDI silnik ASV średnica otworków 0,205mm
Tu masz inne numery końcowek
2437010084 (P280-) 2,5 TDI SIL. AAT
2437010076 (P442) 1,9 TDI SIL. AGR 2,5 TDI
SIL.ACV,AUF,AGX,AHD,BBF,APA,AXC,AYC,BBE
2437010082 (P502) 2,5 TDI SILNIK AEL średnica otworków 0,210mm
2437010077 (P520) 1,9 TDI SILNIKI AHF,AFN,AVG średnica otworków 0,205mm
2437010060 (P764) 2,5 TDI SILNIK AHY średnica otworków 0,216mm
2437010083 (P357) 1,9 TDI SILNIKI 1Z,,AHU,ALE,AFF średnica otworków 0,185mm
2437010059 ( P706) 2,5 TDI SILNIKI AYY,ACV,AUF,AXL,AYC,ANJ 1,9 TDI SILNIKI
ALH,ALE
2437010111 (P837) 1,9 TDI silnik ASV średnica otworków 0,205mm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 38
- Rejestracja: 04 sie 2011, 22:27
- Lokalizacja: Krzeszowice
Chyba najrozsadniej jest wziasc koncowki od AFN-a (P520) mam racje?
Czy koncowki firmy DTP w cenie 125 za sztuke to dobry pomysl?
[ Dodano: 2012-12-30, 23:49 ]
Widze za koncowki p502 sa w dobrej cenie 99 na allegro za boscha co o tym myslicie?
[ Dodano: 2012-12-30, 23:50 ]
Jak to bedzie dzialac w silniku 1Z?
[ Dodano: 2012-12-31, 19:02 ]
Co sądzicie o tej aukcji ??
http://allegro.pl/koncowka-wtryskiwacza ... 46736.html
jest sens brać to do 1z?? bardzo będzie dymił??
Czy koncowki firmy DTP w cenie 125 za sztuke to dobry pomysl?
[ Dodano: 2012-12-30, 23:49 ]
Widze za koncowki p502 sa w dobrej cenie 99 na allegro za boscha co o tym myslicie?
[ Dodano: 2012-12-30, 23:50 ]
Jak to bedzie dzialac w silniku 1Z?
[ Dodano: 2012-12-31, 19:02 ]
Co sądzicie o tej aukcji ??
http://allegro.pl/koncowka-wtryskiwacza ... 46736.html
jest sens brać to do 1z?? bardzo będzie dymił??
Nie powinien dymić, wręcz przeciwnie. Zużycie paliwa też powinno się odrobinę zmniejszyć (sprawdziłem osobiście na wtryskach 205 od ASV). Samochód stanie się odczuwalnie żwawszy nawet bez chipa.
Jak już zmontowane i ustawione przez pompiarza wtryski założysz to sprawdzić trzeba Vagiem dawkę i kąt wtrysku bo prawdopodobnie trzeba będzie przestawić.
Jak chcesz pójść dalej to może wtryski 216?
http://allegro.pl/koncowka-wtryskiwacza ... 46188.html
Jak już zmontowane i ustawione przez pompiarza wtryski założysz to sprawdzić trzeba Vagiem dawkę i kąt wtrysku bo prawdopodobnie trzeba będzie przestawić.
Jak chcesz pójść dalej to może wtryski 216?
http://allegro.pl/koncowka-wtryskiwacza ... 46188.html
Koledzy, założyłem dziś wtryski z AFNa do swojego AHU i strasznie wzrosły mi korekcje w 013
oto log: http://vaglog.rtnet.pl/krzychmax_112364.html
Na oryginalnych wtryskach miałem korekcje takie: http://vaglog.rtnet.pl/krzychmax_112365.html
Przed montażem wtrysków z AFNa sprawdzałem je próbnikiem i każdy otwierał się przy 190bar i żaden nie lał.
Czy ktoś zauważył takie zachowanie korekcji po zmianie wtrysków na AFNy w silniku 1z ?
oto log: http://vaglog.rtnet.pl/krzychmax_112364.html
Na oryginalnych wtryskach miałem korekcje takie: http://vaglog.rtnet.pl/krzychmax_112365.html
Przed montażem wtrysków z AFNa sprawdzałem je próbnikiem i każdy otwierał się przy 190bar i żaden nie lał.
Czy ktoś zauważył takie zachowanie korekcji po zmianie wtrysków na AFNy w silniku 1z ?
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
krzycho, Według mnie nie jest dobrze, rzeczywiście spore te korekcje, chociaż samochód będzie jeździł zapewne bezproblemowo.
Ja to z ciekawości bym zamienił wtryskiwacz cylindra 1 z 4, zrobił wtedy log i porównał.
Przyczyna może leżeć w nierówno dawkujących wtryskiwaczach, nierównym zużyciu silnika, lub też jednym i drugim jednocześnie.
Dla porównania podam trochę danych z mojego Audi.
Wtryskiwacze oryginalne 1995r.
1cyl. 2cyl. 3cyl.
0,54 0,87 0,49
Wtryskiwacze ASV 2003r.
1cyl. 2cyl. 3cyl.
0,09 -0,38 -0,21
Wtryskiwacze oryginalne badaliśmy na laboratorium na Politechnice:
-ciśnienia otwarcia zwykłych 210 bar , sterujący 190 bar
-nie leją, ale jeden zwykły miał zatkany 1 otworek
-przecieków brak
Ja to z ciekawości bym zamienił wtryskiwacz cylindra 1 z 4, zrobił wtedy log i porównał.
Przyczyna może leżeć w nierówno dawkujących wtryskiwaczach, nierównym zużyciu silnika, lub też jednym i drugim jednocześnie.
Dla porównania podam trochę danych z mojego Audi.
Wtryskiwacze oryginalne 1995r.
1cyl. 2cyl. 3cyl.
0,54 0,87 0,49
Wtryskiwacze ASV 2003r.
1cyl. 2cyl. 3cyl.
0,09 -0,38 -0,21
Wtryskiwacze oryginalne badaliśmy na laboratorium na Politechnice:
-ciśnienia otwarcia zwykłych 210 bar , sterujący 190 bar
-nie leją, ale jeden zwykły miał zatkany 1 otworek
-przecieków brak