Korekcjami w okolicy +1 nie należy sobie zawracać głowy 8-)krzycho pisze:Chodzi mi o to czy przekraczają +1.0.
Czuć, ze silnik ciszej pracuje i lepiej jedzie ale te korekcje odbierają mi zadowolenie z wydatku
[1.9TDI 1Z] Wtryski AFN do 1Z.
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
Nie do końca pamiętam, nie chcę cię wprowadzić w błąd. Moje stare wyglądały tak: http://vaglog.rtnet.pl/ganimadeus_93988.html wiem, tyle że ładnie rozpylały ponoć bo ojciec je z koleżką w robocie sprawdzali ale mogły nie trzymać ciśnienia, mam je w sumie dalej ;p stoją sobie w ropce hehe. Zmieniłem głównie dlatego, że dym był niesamowity nawet na postoju ziemia była czarna, a teraz czysto ;]krzycho pisze:Pamiętasz kolego może na jakim poziome są teraz u Ciebie te korekcje? Chodzi mi o to czy przekraczają +1.0.
Na ori wtryskach miałeś lepsze korekcje niż obecnych?
Czuć, ze silnik ciszej pracuje i lepiej jedzie ale te korekcje odbierają mi zadowolenie z wydatku
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
witam pytanie do znawców tematu dostałem komplet wtrysków od afn'a a problem jest w tym ze wymontowywane były przy użyciu kombinerek lub żabki przynajmniej na takie wyglądają ślady zadrapań na obudowach i na sterującym jest uszkodzona obudowa w okolicy jakiegoś śruta patrz zdjęcie czy to dyskwalifikuje je z dalszego użytkowania i czy ma to jakiś wpływa na poprawne ich działanie
z góry dziękuje za sugestie i podpowiedzi <ok>
z góry dziękuje za sugestie i podpowiedzi <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Z zewnątrz mogą sobie być skancerowane ,podrapane ,poobijane ,to tylko obudowa....ważne w jakim stanie są w środku ,a o tym przekonasz się jak założysz ...więc nie ma co pytać ,tylko zakładać 8-)vitja07 pisze:dostałem komplet wtrysków od afn'a a problem jest w tym ze wymontowywane były przy użyciu kombinerek lub żabki przynajmniej na takie wyglądają ślady zadrapań na obudowach i na sterującym jest uszkodzona obudowa w okolicy jakiegoś śruta patrz zdjęcie czy to dyskwalifikuje je z dalszego użytkowania
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Pozadzierana obudowa ,to nie uszkodzenie...jakby pękła ,to wiadomo ale puki cała i tylko podrapana i pozadzierana to nie problem ...jakby cewke ktoś rozwalił ,to można się martwić ...a rysy na obudowie nie powinny niczemu zaszkodzić ...Choć różne cuda się zdarzają ...nie ma co gdybać i teoretyzować ,tylko trzeba założyć i wszystko będzie jasne 8-)....A swoją drogą dorobienie ściągacza ,którym wyciągamy wtryski bez najmniejszych problemów i żadnych śladów ,trwa chwilę ...potrzebna tylko spawarka ,albo migomat ,jakiś pręt prowadnica ,nakrętka pasująca na wtrysk i jakiś cięższy szmel z otworem ,co by go założyć na pręt prowadnicę ,może być nawet jakiś młotek ....zakręcamy ,jedno ,dwa uderzenia w górę i wtrysk wychodzivitja07 pisze:czyli z tego co napisałeś wynika że mimo widocznego uszkodzenia na sterującym powinny działać prawidłowo
Mam takie pytanie, jeżdżę już chwilę na wtryskach od AFN, silnik ogólnie pracuje dobrze, jest moc, na postoju pracuje ładnie tzn. cicho, tylko dość głośno klekocze podczas ruszania z miejsca, głównie jak jest zimny, na ciepłym jest ok, ale na wtryskach od 1Z takiego czegoś nie miałem, przynajmniej nie aż tak jak teraz, czy to jest norma na tych wtryskach? Kąt ustawiony na 55 a dawka na 20 jednostek.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie ,to nie jest normalne,ruszanie ma być bez żadnych dodatkowych atrakcji odsłuchowych , typu klekotanie ...a skoro na poprzednich też to miałeś ,to raczej nie jest to wina wtryskówmaqubis pisze:jeżdżę już chwilę na wtryskach od AFN, silnik ogólnie pracuje dobrze, jest moc, na postoju pracuje ładnie tzn. cicho, tylko dość głośno klekocze podczas ruszania z miejsca, głównie jak jest zimny, na ciepłym jest ok, ale na wtryskach od 1Z takiego czegoś nie miałem, przynajmniej nie aż tak jak teraz, czy to jest norma na tych wtryskach?
Witam. Mam chipa od Kostrza i chce teraz dorzucic wtryski...
I teraz pytanko czy mogą być nowe .216 zamiast AFN , ASV ?
Nie bedą za duże ? Nie chce aby auto kopciło. Narazie (lub wcale) nie bede zmieniał turbiny itp więc zastanawiam sie jakie bedą odpowiednie.
Chip oczywiscie będzie modyfikowany pod wtryski. Chce żeby wszystko było tip top.
I teraz pytanko czy mogą być nowe .216 zamiast AFN , ASV ?
Nie bedą za duże ? Nie chce aby auto kopciło. Narazie (lub wcale) nie bede zmieniał turbiny itp więc zastanawiam sie jakie bedą odpowiednie.
Chip oczywiscie będzie modyfikowany pod wtryski. Chce żeby wszystko było tip top.
Właśnie nie wiem czy się przejmować czy nie, bo na starych było ok, wraz z wymianą zrobił się głośniejszy na zimnym. Wtryski mam od Kostrza, tak jak mówię jest moc, wszystko chodzi fajnie tylko na zimnym taki dieslowski klekot pod obciążeniem, na ciepłym już pracuje normalnie.MUNIOR pisze:Nie ,to nie jest normalne,ruszanie ma być bez żadnych dodatkowych atrakcji odsłuchowych , typu klekotanie ...a skoro na poprzednich też to miałeś ,to raczej nie jest to wina wtryskówmaqubis pisze:jeżdżę już chwilę na wtryskach od AFN, silnik ogólnie pracuje dobrze, jest moc, na postoju pracuje ładnie tzn. cicho, tylko dość głośno klekocze podczas ruszania z miejsca, głównie jak jest zimny, na ciepłym jest ok, ale na wtryskach od 1Z takiego czegoś nie miałem, przynajmniej nie aż tak jak teraz, czy to jest norma na tych wtryskach?
gniazda wyczyszczone dokładnie, nowe podkładki, ale trzeci punkt nie spełniony wtryski dokręcone na oko, nie wiedziałem że tam ma być 20nm zdaje się że mocniej zakręciłem ale to chyba mało prawdopodobne mi się wydaje.tomek83 pisze:Pytania, czy:maqubis pisze:Właśnie nie wiem czy się przejmować czy nie, bo na starych było ok, wraz z wymianą zrobił się głośniejszy na zimnym.
- dobrze oczyściłeś gniazda wtrysków przed montażem,
- wymieniłeś podkładki pod wtryskami na nowe,
- dokręciłeś wtryskiwacze odpowiednim momentem (20Nm)