Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Wtryski AFN do 1Z.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 lut 2013, 22:55

krzycho pisze:Chodzi mi o to czy przekraczają +1.0.


Czuć, ze silnik ciszej pracuje i lepiej jedzie ale te korekcje odbierają mi zadowolenie z wydatku :-(
Korekcjami w okolicy +1 nie należy sobie zawracać głowy 8-)

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 01 lut 2013, 22:55

krzycho pisze:Pamiętasz kolego może na jakim poziome są teraz u Ciebie te korekcje? Chodzi mi o to czy przekraczają +1.0.
Na ori wtryskach miałeś lepsze korekcje niż obecnych?

Czuć, ze silnik ciszej pracuje i lepiej jedzie ale te korekcje odbierają mi zadowolenie z wydatku :-(
Nie do końca pamiętam, nie chcę cię wprowadzić w błąd. Moje stare wyglądały tak: http://vaglog.rtnet.pl/ganimadeus_93988.html wiem, tyle że ładnie rozpylały ponoć bo ojciec je z koleżką w robocie sprawdzali ale mogły nie trzymać ciśnienia, mam je w sumie dalej ;p stoją sobie w ropce hehe. Zmieniłem głównie dlatego, że dym był niesamowity nawet na postoju ziemia była czarna, a teraz czysto ;]

Awatar użytkownika
krzycho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 07 mar 2009, 15:59
Kontakt:

Post autor: krzycho » 01 lut 2013, 23:00

Korekcjami w okolicy +1 nie należy sobie zawracać głowy
A co powiesz o moich, które są w okolicy +1,5?

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 01 lut 2013, 23:02

Ja bym powiedział, że jak nie dymi więcej niż powinien i wszystko dobrze i płynnie chodzi to bym się nie czepiał.

Awatar użytkownika
vitja07
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 187
Rejestracja: 25 lut 2010, 13:02
Lokalizacja: Podkarpacie RSR

Post autor: vitja07 » 27 lut 2013, 18:27

witam pytanie do znawców tematu dostałem komplet wtrysków od afn'a a problem jest w tym ze wymontowywane były przy użyciu kombinerek lub żabki przynajmniej na takie wyglądają ślady zadrapań na obudowach i na sterującym jest uszkodzona obudowa w okolicy jakiegoś śruta patrz zdjęcie czy to dyskwalifikuje je z dalszego użytkowania i czy ma to jakiś wpływa na poprawne ich działanie
Obrazek
Obrazek
Obrazek
z góry dziękuje za sugestie i podpowiedzi <ok>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 lut 2013, 18:59

vitja07 pisze:dostałem komplet wtrysków od afn'a a problem jest w tym ze wymontowywane były przy użyciu kombinerek lub żabki przynajmniej na takie wyglądają ślady zadrapań na obudowach i na sterującym jest uszkodzona obudowa w okolicy jakiegoś śruta patrz zdjęcie czy to dyskwalifikuje je z dalszego użytkowania
Z zewnątrz mogą sobie być skancerowane ,podrapane ,poobijane ,to tylko obudowa....ważne w jakim stanie są w środku ,a o tym przekonasz się jak założysz ...więc nie ma co pytać ,tylko zakładać 8-)

Awatar użytkownika
vitja07
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 187
Rejestracja: 25 lut 2010, 13:02
Lokalizacja: Podkarpacie RSR

Post autor: vitja07 » 27 lut 2013, 19:10

czyli z tego co napisałeś wynika że mimo widocznego uszkodzenia na sterującym powinny działać prawidłowo

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 lut 2013, 20:56

vitja07 pisze:czyli z tego co napisałeś wynika że mimo widocznego uszkodzenia na sterującym powinny działać prawidłowo
Pozadzierana obudowa ,to nie uszkodzenie...jakby pękła ,to wiadomo :-/ ale puki cała i tylko podrapana i pozadzierana to nie problem ...jakby cewke ktoś rozwalił ,to można się martwić ...a rysy na obudowie nie powinny niczemu zaszkodzić ...Choć różne cuda się zdarzają ...nie ma co gdybać i teoretyzować ,tylko trzeba założyć i wszystko będzie jasne 8-)....A swoją drogą dorobienie ściągacza ,którym wyciągamy wtryski bez najmniejszych problemów i żadnych śladów ,trwa chwilę ...potrzebna tylko spawarka ,albo migomat ,jakiś pręt prowadnica ,nakrętka pasująca na wtrysk i jakiś cięższy szmel z otworem ,co by go założyć na pręt prowadnicę ,może być nawet jakiś młotek ....zakręcamy ,jedno ,dwa uderzenia w górę i wtrysk wychodzi ;-)

Awatar użytkownika
maqubis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:53
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: maqubis » 30 mar 2013, 18:24

Mam takie pytanie, jeżdżę już chwilę na wtryskach od AFN, silnik ogólnie pracuje dobrze, jest moc, na postoju pracuje ładnie tzn. cicho, tylko dość głośno klekocze podczas ruszania z miejsca, głównie jak jest zimny, na ciepłym jest ok, ale na wtryskach od 1Z takiego czegoś nie miałem, przynajmniej nie aż tak jak teraz, czy to jest norma na tych wtryskach? Kąt ustawiony na 55 a dawka na 20 jednostek.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 30 mar 2013, 21:52

maqubis pisze:jeżdżę już chwilę na wtryskach od AFN, silnik ogólnie pracuje dobrze, jest moc, na postoju pracuje ładnie tzn. cicho, tylko dość głośno klekocze podczas ruszania z miejsca, głównie jak jest zimny, na ciepłym jest ok, ale na wtryskach od 1Z takiego czegoś nie miałem, przynajmniej nie aż tak jak teraz, czy to jest norma na tych wtryskach?
Nie ,to nie jest normalne,ruszanie ma być bez żadnych dodatkowych atrakcji odsłuchowych , typu klekotanie ;-) ...a skoro na poprzednich też to miałeś ,to raczej nie jest to wina wtrysków

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 31 mar 2013, 01:12

Ale kolega pisał że nie miał tego na wtryskach 1Z.

slawek5t
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 21 lis 2012, 01:38
Lokalizacja: Bytów

Post autor: slawek5t » 31 mar 2013, 06:30

Witam. Mam chipa od Kostrza :) i chce teraz dorzucic wtryski...
I teraz pytanko czy mogą być nowe .216 zamiast AFN , ASV ?
Nie bedą za duże ? Nie chce aby auto kopciło. Narazie (lub wcale) nie bede zmieniał turbiny itp więc zastanawiam sie jakie bedą odpowiednie.
Chip oczywiscie będzie modyfikowany pod wtryski. Chce żeby wszystko było tip top.

Awatar użytkownika
maqubis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:53
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: maqubis » 31 mar 2013, 13:05

MUNIOR pisze:
maqubis pisze:jeżdżę już chwilę na wtryskach od AFN, silnik ogólnie pracuje dobrze, jest moc, na postoju pracuje ładnie tzn. cicho, tylko dość głośno klekocze podczas ruszania z miejsca, głównie jak jest zimny, na ciepłym jest ok, ale na wtryskach od 1Z takiego czegoś nie miałem, przynajmniej nie aż tak jak teraz, czy to jest norma na tych wtryskach?
Nie ,to nie jest normalne,ruszanie ma być bez żadnych dodatkowych atrakcji odsłuchowych , typu klekotanie ;-) ...a skoro na poprzednich też to miałeś ,to raczej nie jest to wina wtrysków
Właśnie nie wiem czy się przejmować czy nie, bo na starych było ok, wraz z wymianą zrobił się głośniejszy na zimnym. Wtryski mam od Kostrza, tak jak mówię jest moc, wszystko chodzi fajnie tylko na zimnym taki dieslowski klekot pod obciążeniem, na ciepłym już pracuje normalnie.

Awatar użytkownika
tomek83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 303
Rejestracja: 04 lis 2011, 09:53
Lokalizacja: Toruń

Post autor: tomek83 » 31 mar 2013, 14:41

maqubis pisze:Właśnie nie wiem czy się przejmować czy nie, bo na starych było ok, wraz z wymianą zrobił się głośniejszy na zimnym.
Pytania, czy:

- dobrze oczyściłeś gniazda wtrysków przed montażem,
- wymieniłeś podkładki pod wtryskami na nowe,
- dokręciłeś wtryskiwacze odpowiednim momentem (20Nm)

Awatar użytkownika
maqubis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:53
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: maqubis » 31 mar 2013, 16:09

tomek83 pisze:
maqubis pisze:Właśnie nie wiem czy się przejmować czy nie, bo na starych było ok, wraz z wymianą zrobił się głośniejszy na zimnym.
Pytania, czy:

- dobrze oczyściłeś gniazda wtrysków przed montażem,
- wymieniłeś podkładki pod wtryskami na nowe,
- dokręciłeś wtryskiwacze odpowiednim momentem (20Nm)
gniazda wyczyszczone dokładnie, nowe podkładki, ale trzeci punkt nie spełniony wtryski dokręcone na oko, nie wiedziałem że tam ma być 20nm zdaje się że mocniej zakręciłem ale to chyba mało prawdopodobne mi się wydaje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl