Ja dziś rozebrałem głowicę bo zauważyłem w biorniku wyrównawczym ślady oleju orz na bagnecie podwyższony poziom oleju.
Generalnie głowica jak i uszczelka nie wskazują bepośrednio na ich awarię. Czy jest możliwe jakieś inne miejsce, w którym olej z płynem mieszają się i przedostają w niedozwolone dla nich miejsca??
[B4 1.9 TDI 1Z]Wyciek oleju z pod głowicy.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
fotozen, Oglądnij dokładnie czy nigdzie nie jest peknieta głowica szczegulnie zwróc uwage pomiedzy zaworami (czesto lubią tam pekać) i czy nie widać na uszczelce śladów "pzedmuchów". Teraz jak rozebrałes głowice to musowao najprawdopodobniej odrazu olanowanie, nowa uszczelka i nowe szpilki inaczej nie opłaca sie tego składac.
Właśnie oglądałem i nie widziałem. Jutro zawiozę do chłopaków od planowania - będzie wiadomo.
PS. No to już znalazłem viewtopic.php?t=1233
No i wszystko cacy - szlif, nowa uszczelka i uszczelniacze, śruby stare. Głowica lekko uciekła środkiem
Planowanie i uszczelka - ok. Ale, że szpilki też są potrzebne nowe? Nie wiedziałem. Do tego wszystkiego szpilki odkręciłem zupełnie nie w tej kolejności co powinno byćSolskier pisze:olanowanie, nowa uszczelka i nowe szpilki inaczej nie opłaca sie tego składac
PS. No to już znalazłem viewtopic.php?t=1233
No i wszystko cacy - szlif, nowa uszczelka i uszczelniacze, śruby stare. Głowica lekko uciekła środkiem