No właśnie a u mnie wymiennik ciepła jest.
Wsadziłem ten mniejszy bo zawsze taki był, jedynie zastanawiałem się czy nie lepszy będzie ten większy bo on ma 3 bary a ten mniejszy 2,5 no i pojemnościowo jest większy a średnica tej gumki jest taka sama.
Olej już wymieniłem i chciałem coś napisać co może się wszystkim przydać, zrobiłem płukankę silnika Liqui Moly tylko bardziej po swojemu

proszę mnie nie negować za to, zrobiłem jak uważałem, zalałem na gorący silnik tego preparatu i zostawiłem zamiast na 10 min to na 20 i przejechałem się pod koniec 0,5 km na delikatnych obrotach, efekt naprawdę niezły, z silnika zszedł czarny szlam prawie jak w dieslu co ja mam sekwencję u siebie, rzadko kiedy jeździ na benzynie, jedynie przy rozruchu do 35C.
Wbrew opiniom jakie panują na ten temat nic mi się nie rozszczelniło, silnik ładniej chodzi, troszkę lepiej się wkręca

przeważnie rozszczelniają się te, które już mają słabe uszczelki i zejdzie z nich nagar.