[B4 2.8 AAH] Jak ściągnąć miskę olejową
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53
[B4 2.8 AAH] Jak ściągnąć miskę olejową
Cześć,
zauważyłem że leci mi z uszczelki z pod miski olejowej. Czy ktoś ma instrukcje jak wymienić tą uszczelkę ( są 2? ) poszperałem trochę w necie i wyczytałem, że to wcale takie banalne w tych silnikach nie jest
Może lepiej oddać do mechaniora ile może taka wymiana ew. kosztować?
zauważyłem że leci mi z uszczelki z pod miski olejowej. Czy ktoś ma instrukcje jak wymienić tą uszczelkę ( są 2? ) poszperałem trochę w necie i wyczytałem, że to wcale takie banalne w tych silnikach nie jest
Może lepiej oddać do mechaniora ile może taka wymiana ew. kosztować?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Tutaj był opis wymiany uszczelki miski w V6: https://audi80.pl/topics75/b4-abc-wy ... t26758.htm
Jak mało cieknie to nie ma sensu bo nawet na nowej uszczelce jest szansa że za kilka tysięcy kilometrów zacznie się lekko pocić bo te silniki tak mają.
Jak mało cieknie to nie ma sensu bo nawet na nowej uszczelce jest szansa że za kilka tysięcy kilometrów zacznie się lekko pocić bo te silniki tak mają.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53
zrobić raczej musze bo wyciek jest na tyle duży, że po 2-3 dniach postoju pod autem pojawia sie 1-2 krople (płyte pod silnik zdemontowałem ) Nie wiem tylko czy dokładnie leci olej z miski tj uszczelki czy z połączenia silnik a skrzynia. Górę juz mi mechanik uszczelnił uszczelki pod obiema kapami ale nadal cos leci.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Zobacz czy nie leci z czujników ciśnienia oleju albo czujnika punktu zapłonu na bloku (obie rzeczy po lewej stronie silnika).
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Akurat znalazłem zdjęcie na którym widać że obie te rzeczy mocno ciekną:
1. czujnik punktu zapłonu
2. czujniki ciśnienia oleju
3. podstawa filtra oleju (dla orientacji)
1. czujnik punktu zapłonu
2. czujniki ciśnienia oleju
3. podstawa filtra oleju (dla orientacji)
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1933
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Jak już masz zarzyganą podstawę filtra to na 99% będzie trafiony oring uszczelniający samą podstawę. U mnie AAH wypluł cały olej w 4s jak ten oring strzelił. Uszczelniłem wszystko poza tym właśnie ustrojstwem. Także zabierz się za całość kompleksowo.
Olej pełza po całym silniku. I może lecieć z lewej a zarzygane będzie z tyłu lub z prawej strony.
Olej pełza po całym silniku. I może lecieć z lewej a zarzygane będzie z tyłu lub z prawej strony.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53
bloku pisze:Jak już masz zarzyganą podstawę filtra to na 99% będzie trafiony oring uszczelniający samą podstawę. U mnie AAH wypluł cały olej w 4s jak ten oring strzelił. Uszczelniłem wszystko poza tym właśnie ustrojstwem. Także zabierz się za całość kompleksowo.
Olej pełza po całym silniku. I może lecieć z lewej a zarzygane będzie z tyłu lub z prawej strony.
dzieki panowie postaram się to zrobić jeszcze w tym sezonie, choć cabik za kilka dni idzie pod pierzynkę W najgorszym wypadku zrobię to na przyszły sezon... W tym sezonie już wsadziłem 2 tysie w sam silnik rozrząd, olej, termostat itd itd i myślałem że na tym koniec :p :p No ale cóż cabik to i tak zabawka a zabawa kosztuje
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga