Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 AAH] Kapitalny remont silnika AAH + foto

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
cichusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 03 lut 2009, 15:13
Lokalizacja: Radom

Post autor: cichusz » 25 lis 2010, 21:03

Jutro według planu głowice mają jechać na solidny przegląd do jakiegoś speca z Częstochowy. Chciałbym, żeby splanował głowice, wymył je dokładnie i dotarł zawory. Z tego co wiem za jedną głowicę wyjdzie około 200-300zł. Czy to drogo? mogę wyjąć zawory i oddać mu ją tylko do sprawdzania szczelności i ew. planowania. Koszt spadnie do około 100zł. Zastanawiam się, czy dam sobie radę z docieraniem zaworów i wymianą uszczelniaczy. Wielkiej filozofii chyba nie ma?

http://www.zumi.pl/233452,Auto-Szlif._I ... firma.html

za 2 sztuki zaplacilem 400zl + 2x40zl szczelnosc plaszcza wodnego
polecam koles sie zna na rzeczy robi tylko to

Awatar użytkownika
bey
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 08 lip 2008, 18:11
Lokalizacja: zabrze

Post autor: bey » 30 lis 2010, 20:31

robilem remont takiej glowicy a raczej droch , uszelniacze nabic czyli wymienic to banalna sprawa , a docieranie zaworow tot ez banal tylko dlugochlonne

uszczelniacze nabijasz za pomoca klucza nasadowego nr11 :) , kosztuja grosze

Awatar użytkownika
HeavenQueen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 526
Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: HeavenQueen » 30 lis 2010, 22:09

A potrzeba w ogóle jakiś specjalistycznych narzędzi żeby to rozebrać i poskładać?

Awatar użytkownika
bey
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 08 lip 2008, 18:11
Lokalizacja: zabrze

Post autor: bey » 01 gru 2010, 09:16

nie , do wyciagniecia zaworow samorobka sciagacz lub mala prasa , a do uszczelniaczy to te kombinerki szpiczaste i nasadowa 11 zeby wbic nowy

Awatar użytkownika
cichusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 03 lut 2009, 15:13
Lokalizacja: Radom

Post autor: cichusz » 20 lip 2011, 17:27

panowie dostalem glowice z generlnego remontu. mam nie dokrecone sruby od wałka. trzeba cos ustawiac przed/po dokreceniu wałka??? jakas kolej dokrecania srub???jaka sila??/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl