Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABC] ocena stanu panewek - jak?

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 21 maja 2011, 18:37

karolas123 pisze:Próg jest w hondach, w sudi najczesciej w dolnej czesci jest przefrezowany pasek z tajemniczymi numerkami. I nie słuzy to uzytkownikowi ani mechanikowi, bo tak jak mowisz jest to zabronione, a słuzy to fabrykantom którzy jesli w na dolnej płaszczyzdnie pojawia sie jakis defekt to zbieraja odpowiedna warstwę, jesli głowica nie wyda, idzie na wyrzucenie. To samo ma sie z ustaleniem stopnia kompresji i kolizyjności. Nie wiem czy akurat wszystkie głowice maja takie oznaczenia widoczne dla uzytkownika, ale widziałem w hondzie kazdej harakterystyczny próg, a audi przefrezowania z numerami, i spotykałem sie z tym w volvo wiec wiem ze napewno jest. Wyjątkiem moga być glowice w silnikach w ukladach V bo tam nie można zbierać zbyt duzo z jednej tylko głowicy.
Być może. Ale z tego co piszesz wynika że szlif głowicy jest przeznaczony jedynie dla fabryki. Fabryka to robi aby odpowiednie dostosować głowicę. Nie zmienia to faktu iż według teorii całkowicie zabrania się szlifu głowicy. ASO raczej na pewno nie dałby głowicy do szlifu jeśli była by krzywa - kazali by płacić za nową (co nie znaczy że w mechanice stosowanej nie robi się tego i nic się nie dzieje). To samo tyczy się panewek. ASO też pewnie kazało by zakładać nowe bo takie mają wytyczne.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl