Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 aah] pomiar ciśnienia na cylindrach

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 15 paź 2013, 18:35

raz na zimnym i drugi raz na zagrzanym

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 15 paź 2013, 18:40

Kompresje sprawdza się na nagrzanym silniku.

A skoro nie sprawdzasz stanu oleju, i o to nie dbasz, dolewasz byle co, to ja się nie dziwię że jest jak jest.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3803
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 15 paź 2013, 19:33

na rozgrzanym silniku, z wykręconymi wszystkimi świecami i z max otwartą przepustnicą.

Awatar użytkownika
Medison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 10 lut 2012, 06:39
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Medison » 16 paź 2013, 12:48

Witam a wiec jestem juz po sprawdzeniu wyglada to tak:

cylinder 1 - 12bar
cylinder 2 - 12bar
cylinder 3 - 13bar (nie wiem czy to ok )
cylinder 4 - 10bar
cylinder 5 - 12bar
cylinder 6 - 11bar


co wy na to ??

pozdro

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3803
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 16 paź 2013, 12:53

4 cylinder niedomaga jak widać. Rady nie ma na to. Jeździć na dobrym oleju i czekać aż się skończy.

Awatar użytkownika
Medison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 10 lut 2012, 06:39
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Medison » 16 paź 2013, 13:06

ale podobno do + - 2 bar to moze byc tak ??

moze to miec wplyw na takie zachowanie ze ciezko kreci i trzesie buda na wolnych ??

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3803
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 16 paź 2013, 13:11

to że trzęsie, tak, to że ciężko kręci to nie.

Awatar użytkownika
Medison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 10 lut 2012, 06:39
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Medison » 16 paź 2013, 13:12

ciezko tzn dlugo krece nim odpale

johnybravo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:18
Lokalizacja: Staszów

Post autor: johnybravo » 16 paź 2013, 13:15

U mnie raz miałem, że odpalanie 40 sekund dosłownie .... załamka totalna.... LPG waliło w kolektor gaz przez podciśnienie. Skończył się raz LPG i wtedy się pokapowałem o co kaman. Dodatkowo czarny bąk jak od razu po odpaleniu kopnąłem w pedał gazu, smród benzyny z wydechu.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3803
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 16 paź 2013, 13:15

tu problemu szukaj gdzie indziej.

Awatar użytkownika
Medison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 10 lut 2012, 06:39
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Medison » 16 paź 2013, 13:18

ja juz robilem tak ze zakrecalem butle wyjezdzalem do konca potem 10km na bynie na 2 dzien i tak to samo

[ Dodano: 2013-10-16, 13:41 ]
u mnie w sumie tez smierdzi byna po odpaleniu

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 16 paź 2013, 14:44

Medison pisze:ale podobno do + - 2 bar to moze byc tak ??

moze to miec wplyw na takie zachowanie ze ciezko kreci i trzesie buda na wolnych ??
rozbieżność do +/- 1 jest w tolerancji...
jakiejś strasznej tragedii nie ma, no ale też bez szału, można spróbować zrobić jakąś płukanke przy zmianie oleju i tak jak pisze Leo lać dobry olej typu Valvoline, Liqui Moly z mos2, Motul ;-)

Awatar użytkownika
Medison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 10 lut 2012, 06:39
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Medison » 16 paź 2013, 15:35

ja caly czas jezdze na valvo :)

kumpel twierdzi ze auto musialo zgubic mape paliwa zeby w tym kierunku pujsc ?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3803
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 16 paź 2013, 15:37

odłącz aku na godzinę i sprawdź potem na benie czy tak samo robi.

Awatar użytkownika
Medison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 10 lut 2012, 06:39
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Medison » 16 paź 2013, 15:52

to nic nie da trzeba wgrac ustawienia podstawowe czy jakos tak bo juz konsultowalem to z serwisem i jedna firma ktora to robi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga