Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 aah] pomiar ciśnienia na cylindrach

Wszystko co tyczy się silników V6
johnybravo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:18
Lokalizacja: Staszów

Post autor: johnybravo » 15 paź 2013, 09:26

Przy takiej kompresji to cud że to auto jeździ w ogóle :shock: Nie pakuj się w remonty bo nie ma sensu, kup jak coś inny silnik od kogoś z forum co rozbiera audi. Górę remontowałem bo lały głowice - poszło ponad 2000 zł.

Awatar użytkownika
chodor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2011, 01:51
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: chodor » 15 paź 2013, 13:43

jeżeli będę się brał za ten silnik... to na pewno nie w tym roku... i tak ostatnimi czasy to auto za dużo mnie kosztowało...

na razie czekam na ceramizer i zobaczymy.... może trochę uszczelni...

a na razie póki co auto jeździ... i tyle mi starczy :) może nie jak 173km ale jak 130km :P

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 15 paź 2013, 13:48

chodor, na jakim to oleju jeździ?? ja bym jeszcze spróbował zalać go naftą i zobaczyć, może taki nagar to ma w sobie, że kompresja taka słaba...
tylko mało prawdopodobne, że tak na wszystkich baniakach no ale grosze kosztuje taki zabieg

Awatar użytkownika
chodor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2011, 01:51
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: chodor » 15 paź 2013, 13:53

aktualnie na świeżym mobil 1... a co było wcześniej to nie mam pojęcia :)

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 15 paź 2013, 13:59

chodor pisze:aktualnie na świeżym mobil 1... a co było wcześniej to nie mam pojęcia :)
10w40?? dużo oleju dolewasz??

Awatar użytkownika
chodor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2011, 01:51
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: chodor » 15 paź 2013, 14:04

no wlaśnie ostatnio jak mierzyłem to ciśnienie na cylindrach to i sprawdziłem olej bo ten kolega co mi sprawdzał ciśnienie tak zalecił i się zdziwiłem bo było poniżej tej kreski co oznacza minimum ;( więc chyba dużo oleju bierze ;(

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3803
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 15 paź 2013, 14:07

nie sprawdzasz oleju w aucie ?!

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 15 paź 2013, 14:08

uuu, to co 2-3 tygodnie kontrola musi być w V6

Awatar użytkownika
chodor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2011, 01:51
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: chodor » 15 paź 2013, 14:10

ej moje poprzednie fury nie brały grama oleju na nie ważne ile kilometrów !!!
sorry ale jakoś nie mam tego w nawyku...

0,5L Lotosa dolałem bo akurat był pod reką i jest już git

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 15 paź 2013, 14:24

Z takim podejściem to ty długo nie pojeździsz tym autem... :roll:
A jakby był jakiś wyciek w tych twoich poprzednich autach, obojętnie którym, to co wtedy?? kapał by sobie olej, ty byś nie sprawdzał, bo po co i w taki oto sposób zatarł byś motor, zajebiste podejście większości Polaków :lol:

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 15 paź 2013, 14:31

chodor pisze:0,5L Lotosa dolałem bo akurat był pod reką i jest już git
git czy min :)
no i to, ze nalałes to co było pod ręką to też niekoniecznie mogło pomóc ale......kto bogatemu zabroni :)

johnybravo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:18
Lokalizacja: Staszów

Post autor: johnybravo » 15 paź 2013, 14:43

Ja u siebie co 1000 km/1 miesiąc leję 0,5 litra 10w40 Valvoline ... takie życie, już się z tym oswoiłem, że cud techniki audi tak ma, .... a może mój tak ma, szkoda nerwów na roztrząsanie przyczyn itp.

Auto jeździ, kompresja jakieś 8 000 km temu średnio ok 12,7 bara. Ja - laik - aż się dziwie że to auto jeszcze się odpycha, bo wszędzie piszą że 9 barów to już amen i to jak jeden gar a nie wszystkie. Na pewno dobrze to mierzyliście?

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 15 paź 2013, 15:09

johnybravo, kompresja, kompresją, też się o tym przekonałem miałem po 13 bar, a brał ponad 0,5/1000km, bo wystarczy, że pierścień olejowy(zgarniający) szlak trafił, który nie ma nic do kompresji, więc nie ma co się tylko sugerować wynikiem :-D co nie zmienia faktu, że 0,5L jest jeszcze znośnym wynikiem, jeśli ktoś nie robi za dużo kilometrów :-P

johnybravo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:18
Lokalizacja: Staszów

Post autor: johnybravo » 15 paź 2013, 15:19

To zużycie oleju to było odnośnie braku "monitoringu" jego stanu :mrgreen: i braku świadomości jak to z tym jest w AAH. Jak piszesz - u mnie kompresja ok, a olej łyka. Spaliny - książkowe i to dla nowszych aut. Mam wycieki, ale nie łudzę się że to tylko one.

Pewnie, że mnie to wku&%&*, ale nie właduję znowu kilku tysięcy w to auto. Odpycha się jak należy, jak kiedyś padnie to właduje inny silnik - żadnych remontów, a zwłaszcza dołu silnika gdzie możliwość wtopy jest spora. Głowica jeszcze ujdzie, ale dół robić: szlify, wał, pierścienie .....

Tylko, że widzisz - kompresja w aucie na poziomie 8,6,3 barów? I auto odpala i jeździ? Jak rozmawiałem ze znajomym kiedyś to mówił że tak do 2 barów maks różnicy jeszcze ujdzie. Tylko co innego jak jest kompresja 12-10 a co innego 8-6 ... 3.

Awatar użytkownika
Medison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 10 lut 2012, 06:39
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Medison » 15 paź 2013, 17:26

ja jutro bede sprawdzal u siebie cisnienie tylko powiedzcie jak najlepiej sprawdzic na zimnym letnim czy cieplym silniku ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga