Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[b4 aah] pomiar ciśnienia na cylindrach

Wszystko co tyczy się silników V6
johnybravo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:18
Lokalizacja: Staszów

Post autor: johnybravo » 15 paź 2013, 09:26

Przy takiej kompresji to cud że to auto jeździ w ogóle :shock: Nie pakuj się w remonty bo nie ma sensu, kup jak coś inny silnik od kogoś z forum co rozbiera audi. Górę remontowałem bo lały głowice - poszło ponad 2000 zł.

Awatar użytkownika
chodor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2011, 01:51
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: chodor » 15 paź 2013, 13:43

jeżeli będę się brał za ten silnik... to na pewno nie w tym roku... i tak ostatnimi czasy to auto za dużo mnie kosztowało...

na razie czekam na ceramizer i zobaczymy.... może trochę uszczelni...

a na razie póki co auto jeździ... i tyle mi starczy :) może nie jak 173km ale jak 130km :P

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 15 paź 2013, 13:48

chodor, na jakim to oleju jeździ?? ja bym jeszcze spróbował zalać go naftą i zobaczyć, może taki nagar to ma w sobie, że kompresja taka słaba...
tylko mało prawdopodobne, że tak na wszystkich baniakach no ale grosze kosztuje taki zabieg

Awatar użytkownika
chodor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2011, 01:51
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: chodor » 15 paź 2013, 13:53

aktualnie na świeżym mobil 1... a co było wcześniej to nie mam pojęcia :)

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 15 paź 2013, 13:59

chodor pisze:aktualnie na świeżym mobil 1... a co było wcześniej to nie mam pojęcia :)
10w40?? dużo oleju dolewasz??

Awatar użytkownika
chodor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2011, 01:51
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: chodor » 15 paź 2013, 14:04

no wlaśnie ostatnio jak mierzyłem to ciśnienie na cylindrach to i sprawdziłem olej bo ten kolega co mi sprawdzał ciśnienie tak zalecił i się zdziwiłem bo było poniżej tej kreski co oznacza minimum ;( więc chyba dużo oleju bierze ;(

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3842
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 15 paź 2013, 14:07

nie sprawdzasz oleju w aucie ?!

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 15 paź 2013, 14:08

uuu, to co 2-3 tygodnie kontrola musi być w V6

Awatar użytkownika
chodor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2011, 01:51
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: chodor » 15 paź 2013, 14:10

ej moje poprzednie fury nie brały grama oleju na nie ważne ile kilometrów !!!
sorry ale jakoś nie mam tego w nawyku...

0,5L Lotosa dolałem bo akurat był pod reką i jest już git

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 15 paź 2013, 14:24

Z takim podejściem to ty długo nie pojeździsz tym autem... :roll:
A jakby był jakiś wyciek w tych twoich poprzednich autach, obojętnie którym, to co wtedy?? kapał by sobie olej, ty byś nie sprawdzał, bo po co i w taki oto sposób zatarł byś motor, zajebiste podejście większości Polaków :lol:

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 15 paź 2013, 14:31

chodor pisze:0,5L Lotosa dolałem bo akurat był pod reką i jest już git
git czy min :)
no i to, ze nalałes to co było pod ręką to też niekoniecznie mogło pomóc ale......kto bogatemu zabroni :)

johnybravo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:18
Lokalizacja: Staszów

Post autor: johnybravo » 15 paź 2013, 14:43

Ja u siebie co 1000 km/1 miesiąc leję 0,5 litra 10w40 Valvoline ... takie życie, już się z tym oswoiłem, że cud techniki audi tak ma, .... a może mój tak ma, szkoda nerwów na roztrząsanie przyczyn itp.

Auto jeździ, kompresja jakieś 8 000 km temu średnio ok 12,7 bara. Ja - laik - aż się dziwie że to auto jeszcze się odpycha, bo wszędzie piszą że 9 barów to już amen i to jak jeden gar a nie wszystkie. Na pewno dobrze to mierzyliście?

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 15 paź 2013, 15:09

johnybravo, kompresja, kompresją, też się o tym przekonałem miałem po 13 bar, a brał ponad 0,5/1000km, bo wystarczy, że pierścień olejowy(zgarniający) szlak trafił, który nie ma nic do kompresji, więc nie ma co się tylko sugerować wynikiem :-D co nie zmienia faktu, że 0,5L jest jeszcze znośnym wynikiem, jeśli ktoś nie robi za dużo kilometrów :-P

johnybravo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:18
Lokalizacja: Staszów

Post autor: johnybravo » 15 paź 2013, 15:19

To zużycie oleju to było odnośnie braku "monitoringu" jego stanu :mrgreen: i braku świadomości jak to z tym jest w AAH. Jak piszesz - u mnie kompresja ok, a olej łyka. Spaliny - książkowe i to dla nowszych aut. Mam wycieki, ale nie łudzę się że to tylko one.

Pewnie, że mnie to wku&%&*, ale nie właduję znowu kilku tysięcy w to auto. Odpycha się jak należy, jak kiedyś padnie to właduje inny silnik - żadnych remontów, a zwłaszcza dołu silnika gdzie możliwość wtopy jest spora. Głowica jeszcze ujdzie, ale dół robić: szlify, wał, pierścienie .....

Tylko, że widzisz - kompresja w aucie na poziomie 8,6,3 barów? I auto odpala i jeździ? Jak rozmawiałem ze znajomym kiedyś to mówił że tak do 2 barów maks różnicy jeszcze ujdzie. Tylko co innego jak jest kompresja 12-10 a co innego 8-6 ... 3.

Awatar użytkownika
Medison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 10 lut 2012, 06:39
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Medison » 15 paź 2013, 17:26

ja jutro bede sprawdzal u siebie cisnienie tylko powiedzcie jak najlepiej sprawdzic na zimnym letnim czy cieplym silniku ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl