[AAH] Wpływ temperatury powietrza na osiągi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 298
- Rejestracja: 01 lut 2007, 18:05
Fakt stosuje się ciągle wtrysk pary jako dodatek do paliw są instalacje do tirów i ostatnio coraz bardziej modne generatory HHO dla oszczędności paliwa lub jak kto woli dodania poweru :lol:
Ogólnie historia zatacza koło bo ludzie przerabiają układy na holzgas ale to ma zastosowanie w silnikach stacjonarnych
Ogólnie historia zatacza koło bo ludzie przerabiają układy na holzgas ale to ma zastosowanie w silnikach stacjonarnych
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tak tylko HHO strasznie niszczy elektrykę a szczególnie alternatory. Ja mam już prawie cały zestaw do zasilania parą i to testowany przeze mnie i resztę ludzi z warsztatu.... W trasie i cieplejsze dni sprawdza się... Czuć różnicę ale wydech musi być gorący.. Testy były na Fiacie punto i chrystlerze szefa :mrgreen:
szef się trochę tym bawił a ja zobacz ę czy takie coś zdaje egzamin. jeśli tak to zdam relację i może złapię paru użytkowników forum żeby zobaczyli sami czy daje to efekty <ok>
szef się trochę tym bawił a ja zobacz ę czy takie coś zdaje egzamin. jeśli tak to zdam relację i może złapię paru użytkowników forum żeby zobaczyli sami czy daje to efekty <ok>
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Temat stary, ale dopiszę swoje spostrzeżenia, w TDI bardzo odczuwam różnice w pracy/mocy silnika przy różnych temperaturach, najlepiej jak jest zimno i na maxa wilgotno to auto ciągnie bardzo przyjemnie i ciszej pracuje lubię takie momenty.
A w PB/LPG też czułem różnicę, ale już nie tak mocno. Chociaż miałem kiedyś takie zdarzenia w Fordzie Sierra 2.0DOHC na LPG że mi parownik zamarzał, i zamarzała rura dolotowa cała :lol: Wtedy auto dostawało takiego kopa :shock: szkoda że to trwało tylko parę sekund bo później zamarzał przepływomierz i jazda się kończyła :lol:
A w PB/LPG też czułem różnicę, ale już nie tak mocno. Chociaż miałem kiedyś takie zdarzenia w Fordzie Sierra 2.0DOHC na LPG że mi parownik zamarzał, i zamarzała rura dolotowa cała :lol: Wtedy auto dostawało takiego kopa :shock: szkoda że to trwało tylko parę sekund bo później zamarzał przepływomierz i jazda się kończyła :lol:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Sprawdziłem w kalkulatorze że dla silnika 1.8 115KM silnik będzie miał 11KM więcej w temp 0°C w porównaniu do 30°C
Jak silnik silnik 2.8 172KM będzie miał przy 30°C to przy 0°C będzie 191 czyli 19KM więcej.
http://hpwizard.com/engine-horsepower-calculator.html
Jak silnik silnik 2.8 172KM będzie miał przy 30°C to przy 0°C będzie 191 czyli 19KM więcej.
http://hpwizard.com/engine-horsepower-calculator.html
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ja nie rozumiem ludzi jak twierdzą że nie czują różnicy w mocy przy różnych temperaturach :-> Dla mnie przy -20 a przy +30 to dwa inne silniki już są Nawet znaczącą różnicę odczuwam kiedy jedzie się w dzień i w nocy kiedy temp. trochę spada i przeważnie wilgotność jest duża.
Najlepiej wspominam jak w kwietniu wracałem z lubartowa po założeniu pompy 11mm i zmianie softa, było ok. 10'C leciałem w nocy (cały dzień padał deszcz) była bardzo duża wilgotność powietrza, auto naprawdę rwało jak głupie i to nie tylko przy max bucie, czasem przy wyprzedzaniu tira 70%gazu a auto pięknie się rozpędzało.
Najlepiej wspominam jak w kwietniu wracałem z lubartowa po założeniu pompy 11mm i zmianie softa, było ok. 10'C leciałem w nocy (cały dzień padał deszcz) była bardzo duża wilgotność powietrza, auto naprawdę rwało jak głupie i to nie tylko przy max bucie, czasem przy wyprzedzaniu tira 70%gazu a auto pięknie się rozpędzało.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: