Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.8 RU LPG] - (B3) jak wzmocnić silnik ??

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
machmat93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 21 paź 2010, 01:13

[1.8 RU LPG] - (B3) jak wzmocnić silnik ??

Post autor: machmat93 » 03 sie 2012, 19:09

Witam. Chciał bym się dowiedzieć czy można w tani sposób zwiększyć moc silnika na gaźniku 1.8 Ru 75km na gazie. Słyszałem, że można wymienić dysze na te z innych modeli. Jeżeli ktoś coś wie w tym temacie to proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 04 sie 2012, 01:38 przez machmat93, łącznie zmieniany 3 razy.

lipek21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 198
Rejestracja: 02 sie 2011, 14:08
Lokalizacja: Zagórz

Post autor: lipek21 » 03 sie 2012, 19:30

miałem kiedyś RU , chciałem wstawiać gaźnik inny bo 75km na taką mase to ... :P jak coś posiadam gaźnik od audi 1.6 o mocy 85 km jak coś pisz na pw

machmat93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 21 paź 2010, 01:13

Post autor: machmat93 » 14 sie 2012, 00:13

Nie wiem czy wymiana gaźnika to dobry pomysł. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?? Potrafi ktoś pomóc??

Awatar użytkownika
PI7er
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 724
Rejestracja: 18 wrz 2009, 10:40
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: PI7er » 14 sie 2012, 00:24

Wymiana dyszy paliwowych w gazniku nie przyniesie zadnych pozytywnych efektów podczas pracy na gazie.

machmat93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 21 paź 2010, 01:13

Post autor: machmat93 » 14 sie 2012, 00:43

No w sumie to masz racje. Może rzeczywiście jakiś inny gaźnik, tylko jaki będzie najlepszy i jaki będzie pasować??

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 14 sie 2012, 11:19

A może załóż sobie kolego mono-wtrysk <ok> . Parę kabli, trochę kręcenia śrubek, montaż kompa i czujników i już jest jakiś konkret. Większa moc, niższe spalanie (hamowanie silnikiem odcina wtrysk paliwa)

machmat93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 21 paź 2010, 01:13

Post autor: machmat93 » 14 sie 2012, 18:48

Dobry pomysł zwłaszcza, że powinienem mieć większość części do takiej przeróbki. Mógł by ktoś wrzucić linka z instrukcją albo lepiej wytłumaczyć jak przerobić z gaźnika na mono-wtrysk??

Na dodatek mam następny problem - spalił mi teraz 15l gazu ;/

lipek21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 198
Rejestracja: 02 sie 2011, 14:08
Lokalizacja: Zagórz

Post autor: lipek21 » 14 sie 2012, 20:02

parownik ile ma lat ?? jedź na regulacje gazu , i niech sprawdzą szczelności instalacji , miałem Ru palił 13 w korkach przy ciężkiej nodze

machmat93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 21 paź 2010, 01:13

Post autor: machmat93 » 14 sie 2012, 20:07

Gaz założony jakieś 10 miesięcy temu (wraz z nowym parownikiem), regulowany jakieś 5 miesięcy temu.

lipek21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 198
Rejestracja: 02 sie 2011, 14:08
Lokalizacja: Zagórz

Post autor: lipek21 » 14 sie 2012, 20:10

podjedz na regulacje , 15 to trasa czy miasto ? , może gaz był z "gorszej" stacji

Zatankuj jeszcze raz auto na jakimś Orlenie lub Shellu i zobacz ile Ci wyjdzie

machmat93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 21 paź 2010, 01:13

Post autor: machmat93 » 14 sie 2012, 21:09

Gaz był ze Statoilu. Moja trasa wygląda tak, że jeżdżę 6km do miasta i z powrotem. Zdaję mi się, że jest dobrze wyregulowany, ale skoczę tam do tych od gazu i zapytam co jest nie tak.

lipek21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 198
Rejestracja: 02 sie 2011, 14:08
Lokalizacja: Zagórz

Post autor: lipek21 » 15 sie 2012, 09:17

jeżeli jeżdzisz 6 km i z powrotem to normalne że bedzię tyle palić , mi PS spala 16.5 przy takiej jezdzie czyli 8 km w jedną stronę a wieczorem powrót , przy takich małych odcinkach auto będzie więcej palić

machmat93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 21 paź 2010, 01:13

Post autor: machmat93 » 15 sie 2012, 13:15

Trochę to boli, że pali tyle co dużo mocniejsze silniki. Jak bym miał 2.3NG to bym nie narzekał.

Myślę, że można już wrócić do kwestii jak wzmocnić ten silnik - tak jak w temacie.

lipek21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 198
Rejestracja: 02 sie 2011, 14:08
Lokalizacja: Zagórz

Post autor: lipek21 » 15 sie 2012, 13:33

niestety żeby bujnąć Ru trzeba go troche deptać i spalanie wzrasta , pozostaje Ci zmiana gaźnika lub montaż wtrysku , nie wiem czy z montażem mono-wtrysku nie będziesz miał problemu , ktoś musi się wypowiedzieć na ten temat , co do gaźnika posiadam taki cały od audi 1.6 85 km na sprzedaż

machmat93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 21 paź 2010, 01:13

Post autor: machmat93 » 15 sie 2012, 13:56

No właśnie. Chciał bym żeby się jeszcze jakieś mądre głowy wypowiedziały na ten temat.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl