[b4 2.0 ABK] Jak podniesc moc + debata o silnikach Turbo
Labek koszta są zawsze przy jednych i przy drugich jakie to w zależności od modyfikacji jakie kto chce robić, koledze chyba chodziło o to ze przykładowo 1,8 t z 97 roku miało te 150 koni, diesle w 97 fabrycznie miały zazwyczaj ok 110 czyli jest różnica w mocy ale też w moment obr jest inny między benzyną a dieslem.
Dla przykładu xD bardzo realny przykład xD:WOJTEK26 pisze:Wiem ze mozna w dieslu wyciągnąc taka oc ale jakim nakładem kosztów nieporównywalnie wiekszymi niz przy PB.
Program + wtryski + ECU, za to wszytko można się spokojnie zmieścić w cenie 2000pl, z 1Zeta z tymi modami można wyciągnąć ile ? 135Ps i 320nm spokojnie, niech ktoś weźmie sobie 2k i pomodzi za taką kase np ABK zęby objechał takiego 1Zeta...
Soooory za OT :oops: :oops:
ok nie zgodzęsie z Tobą, dajesz zły przykłada taki 1Z Ma turbinę. Więc na starcie już ma przewagę, ABK silnik atmosferyczny wiec co to za porównanie. Porównaj mody przy jakimś innym śilniku benzynowym ale takim, który fabrycznie wyszedł uzbrojony w Turbo wtedy będziesz miał adekwatny wynik. Uturbienie silnika, a mody silnika z turbo to 2 różne sprawy
[b4 2.0 ABK] Jak podniesc moc + debata o silnikach Turbo
Mam pytanko? A mianowicie chciałbym podnieśc moc mojej niuni ze 115 na wiecej.Czytając pare pościków pomyslałem o turbinie.Szukałem troche ale jedynie co znalazłem to turbina od diesla,a ja mam benzynke.Czy moge wstawić coś takiego czy szukac konkretnie do benzyny?
A jak juz znajde samą turbinę to co jeszcze będę potrzebował?konkretnie?
A jak juz znajde samą turbinę to co jeszcze będę potrzebował?konkretnie?
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 23:04 przez promo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 18 cze 2008, 23:32
I ile km wytrzymuje 10 ?? Hahahah co za bzdura <ok> Przy sprezaniu 11 czy tam 12 i dokladasz turbo robi sie "TROCHE PONAD NORME" hahah chcialbym to zobaczyc <ok>
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 23:00 przez labek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 18 cze 2008, 23:32
Chodziło mi dokładnie o silnik 2E. Tu masz link: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... torder=asc
przeczytaj post evolutiona - który w tym temacie jest starym wyjadaczem, złożył już nie jeden silnik, tak na marginesie to teraz składa golfa mk2 v8 3,6 turbo...
przeczytaj post evolutiona - który w tym temacie jest starym wyjadaczem, złożył już nie jeden silnik, tak na marginesie to teraz składa golfa mk2 v8 3,6 turbo...
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 23:01 przez szymon4417, łącznie zmieniany 1 raz.
"A świstak siedzi i zawija w te sreberka......"szymon4417 pisze:Nie wiem jak jest z ABK ale np. silnik z golfa III 2.0 115KM bez zadnych przeróbek jesli jest zdrowy to wytrzymuje 1,5 bara.
W VW siedzi odpowiednik silnika ABK - czyli 2E.
Jak "zdrowemu" silnikowi ABK dasz doładowanie na poziomie 1,5 bara to w przypadku braku paliwa możesz nawet opału zatankować bo będzie pracował jak silnik z samoczynnym zapłonem.
No chyba, że ktoś wciska turbo w silnik typu "padaka".
Sorry za sarkazmy, ale Panowie na litość poczytajcie trochę teorii.
Doszedłem do 17 strony i nie doczytałem żeby EVO ( czlowiek zagadka ) napisał coś o tym. że bez przeróbek silnik wytrzymuje 1.5 bara a nawet pisał o 2.X, ale to byla mowa o KUTYCH tłokach i korbach... Pewnie się nie domyslasz, że np do silnika 1.8 16V wchodzą tloki z S2. Wiec fakt to moze być dalej 2.0 ( ale tylko w nazwie) ale odpreżony, tloki z jakiegoś innego silnika karby też. Ale tego raczej od Evo sie nie dowiesz.
Tak na marginesie to ten golf mial byc gotowy chyba kolo kwietnia... <ok>
P.S.
Zacytuj temat ze bez przeróbek 2.0 wytrzymuje 1.5 Bara, bo szczerze niechce mi sie czytać 60 stron... A skoro to widziałeś to pewnie wiesz na której stronie.
Tak na marginesie to ten golf mial byc gotowy chyba kolo kwietnia... <ok>
P.S.
Zacytuj temat ze bez przeróbek 2.0 wytrzymuje 1.5 Bara, bo szczerze niechce mi sie czytać 60 stron... A skoro to widziałeś to pewnie wiesz na której stronie.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 23:02 przez labek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 18 cze 2008, 23:32
Otóż ten temat jest również o golfie 2e turbo, ale nie składanym przez evolutiona tylko kogo innego. Evolution jednak często się w nim wypowiadał gdyż sam złożył wcześniej golfa turbo.
Post o którym pisałem wcześniej to przedostatni post na 53 stronie.
Jeśli chodzi o mnie, ja mimo iż wiem że taki silnik jest w stanie znieść 1,5 bara, to bym tyle nie dmuchnął. Wiadomo że żywot silnika byłby wtedy krótszy. Ale skoro 2e znosi takie ciśnienie to śmigałbym sobie spokojnie na 0,9-1,1 bara
Post o którym pisałem wcześniej to przedostatni post na 53 stronie.
Jeśli chodzi o mnie, ja mimo iż wiem że taki silnik jest w stanie znieść 1,5 bara, to bym tyle nie dmuchnął. Wiadomo że żywot silnika byłby wtedy krótszy. Ale skoro 2e znosi takie ciśnienie to śmigałbym sobie spokojnie na 0,9-1,1 bara