[b4 2.6 ABC] Modyfikacja - obiżenie zawieszenia avant
- -pawlo111
- Forum Audi 80
- Posty: 49
- Rejestracja: 28 sty 2009, 14:02
- Lokalizacja: Podkarpacie/RKL
- Kontakt:
[b4 2.6 ABC] Modyfikacja - obiżenie zawieszenia avant
Mam b4 avant z silnikiem 2.6 wydaje mi się trochę wysoko ale i tak jest niżej niż inne b4 w avancie z innymi silnikami. Czy ktoś się orientuje ile są obniżone fabrycznie w stosunku do innych avantów?
ja bym ją chciał posadzić -40/-40 żeby jeszcze była na seryjnych amorkach. Po prostu same sprężynki.
Co wy na to? ktoś obniżał może macie jakieś foty takich avantów na glebie?
ja bym ją chciał posadzić -40/-40 żeby jeszcze była na seryjnych amorkach. Po prostu same sprężynki.
Co wy na to? ktoś obniżał może macie jakieś foty takich avantów na glebie?
Ostatnio zmieniony 29 cze 2011, 12:37 przez -pawlo111, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Wymienisz same sprężynki max.-40/-40 pojezdzisz i będziesz wiedział jak się prowadzi.Seryjny amor ma kródszy żywot na niższej sprężynie a twoje są już używane.Wrzucisz same sprężyny dojezdzisz seryjne amory a potem wrzucisz twardsze olejowo-gazowe.
Najlepszym rozwiązaniem jest zamontować kpl.sprężyn+amory tego samego producenta poprostu komplet zestrojony do pracy(amor+sprężyna) niestety nie jest to zbyt ekonomiczne rozwiązanie
Najlepszym rozwiązaniem jest zamontować kpl.sprężyn+amory tego samego producenta poprostu komplet zestrojony do pracy(amor+sprężyna) niestety nie jest to zbyt ekonomiczne rozwiązanie
- -pawlo111
- Forum Audi 80
- Posty: 49
- Rejestracja: 28 sty 2009, 14:02
- Lokalizacja: Podkarpacie/RKL
- Kontakt:
e tam chłopaki ale nie przesadzajmy -40 to jest tylko lekko niżej bardziej na poprawę wyglądu niż przyczepność, chodzi o to żeby nie było takiej szpary wielkiej miedzy oponami a nadkolami... a 4 cm to jeszcze na seryjnych się lata,,, jak się wybiją to się wtedy kupi sportowe. Chodzi też o kasę. Komplet sprężyn -40 kupi w 400zł i nie zalecają jeszcze sportowych amorów do tego. Jak by była kasa to bym sobie gwint wpakował.
Nie chce robic konkretnej gleby bo Audiola jest długa i przy dobrej glebie zawieszał bym się praktycznie wszędzie w połowie samochodu, tak samo nie chce zakładać fel 17' bo po 1- może bym i szparę w nadkolu zakrył ale auto by mi podniosło i by wyszło cross cantry :mrgreen:
Tak że jak ktoś ma -40 i fote to chętnie oglądnę jak to siedzi.
Wiecie może czy jest różnica w wysokości między V6 a np TDI, :?: czy jest to samo :?:
w V6 jest np rozpórka już a mniejsze motorki nie mają... :roll:
Nie chce robic konkretnej gleby bo Audiola jest długa i przy dobrej glebie zawieszał bym się praktycznie wszędzie w połowie samochodu, tak samo nie chce zakładać fel 17' bo po 1- może bym i szparę w nadkolu zakrył ale auto by mi podniosło i by wyszło cross cantry :mrgreen:
Tak że jak ktoś ma -40 i fote to chętnie oglądnę jak to siedzi.
Wiecie może czy jest różnica w wysokości między V6 a np TDI, :?: czy jest to samo :?:
w V6 jest np rozpórka już a mniejsze motorki nie mają... :roll:
panowie miałem u siebie -40 i na seryjnych amorkach jeżdziło się super teraz mam -60 też na seryjnych amorkach ale je troche zrezałem i nadal się jeżdzi super :mrgreen: pytanie tylko czy chcesz jeżdzić troche obniżonym autkiem ale nie za twardym czy twardym i żeby trzepało ci nim
ja zamierzam zmienić amorki na sportowe jak zajade wkońcu te ori ale trzymają się hehe
ja zamierzam zmienić amorki na sportowe jak zajade wkońcu te ori ale trzymają się hehe
a jesli kogos nie stac na gwint a nie jest przekonany do sportowych zestawow z allegro ktore sa seriami pomalowanymi na zolto to sie robilo tak
fedry kupujesz se niskie a amorki
sie dawalo panu dziadkowi z Imienina (niestety dziadek juz nie daje rady tego robic bo juz wiek go goni ) i on przerabial amorki tak jak chcesz ( beton lub optymalnie )( skracal je o ile chcesz albo pod fedry albo ile chcesz ) mi swego czasu przerabial amory na betony przod -100 a tyl -50 do sprezyn-100 , i jezdzilo sie germanowo 2 lata na nich jezdzilem przechodzilo przeglady normalnie i diagnosta nic do nich nie mial ze slabe czy cos
2 opcja to bardziej znany JASZ w warszawie chyba ale on mial wysokie ceny cos ok 1k a u dziadka 60 zal tyl i 120 za przod
oczywiscie nie przerabiali amorow delphi
kolejna sprawa to kupic b6 i je przerabiac do woli jak ci sie podoba mozna z nich robic gwinty itd , ale zapomnialem gdzie sie to przerabialo
ogolnie mozliwosci jest wiele a najlepsa to szukac gwintow na eby.de
fedry kupujesz se niskie a amorki
sie dawalo panu dziadkowi z Imienina (niestety dziadek juz nie daje rady tego robic bo juz wiek go goni ) i on przerabial amorki tak jak chcesz ( beton lub optymalnie )( skracal je o ile chcesz albo pod fedry albo ile chcesz ) mi swego czasu przerabial amory na betony przod -100 a tyl -50 do sprezyn-100 , i jezdzilo sie germanowo 2 lata na nich jezdzilem przechodzilo przeglady normalnie i diagnosta nic do nich nie mial ze slabe czy cos
2 opcja to bardziej znany JASZ w warszawie chyba ale on mial wysokie ceny cos ok 1k a u dziadka 60 zal tyl i 120 za przod
oczywiscie nie przerabiali amorow delphi
kolejna sprawa to kupic b6 i je przerabiac do woli jak ci sie podoba mozna z nich robic gwinty itd , ale zapomnialem gdzie sie to przerabialo
ogolnie mozliwosci jest wiele a najlepsa to szukac gwintow na eby.de
A wiadomo Ci coś o amortyzatorach MTS Technik? Albo Ta-Technik? Na pierwszy rzut oka wyglądają identycznie.bey pisze:a jesli kogos nie stac na gwint a nie jest przekonany do sportowych zestawow z allegro ktore sa seriami pomalowanymi na zolto to sie robilo tak
To właśnie jest na Allegro i nie drogie... Więc znaczy że jest do niczego?