Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.6 ABC] Modyfikacja - obiżenie zawieszenia avant

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
-pawlo111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 28 sty 2009, 14:02
Lokalizacja: Podkarpacie/RKL
Kontakt:

[b4 2.6 ABC] Modyfikacja - obiżenie zawieszenia avant

Post autor: -pawlo111 » 30 sty 2009, 00:32

Mam b4 avant z silnikiem 2.6 wydaje mi się trochę wysoko ale i tak jest niżej niż inne b4 w avancie z innymi silnikami. Czy ktoś się orientuje ile są obniżone fabrycznie w stosunku do innych avantów?

ja bym ją chciał posadzić -40/-40 żeby jeszcze była na seryjnych amorkach. Po prostu same sprężynki.

Co wy na to? ktoś obniżał może macie jakieś foty takich avantów na glebie?
Ostatnio zmieniony 29 cze 2011, 12:37 przez -pawlo111, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
jaro812
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 06 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Głogów

Post autor: jaro812 » 30 sty 2009, 00:43

bedzie bujalo chyba ze zmienisz na gazowe bo nie bedzie przyjemnosci z jazdy zreszta nie mieszaj seri z gleba...

Awatar użytkownika
Grzes47
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 299
Rejestracja: 11 sie 2007, 19:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Grzes47 » 31 sty 2009, 10:45

-40 to żadna gleba :lol: to poprawienie serii 8-)

marcinelk13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
Lokalizacja: ...

Post autor: marcinelk13 » 31 sty 2009, 11:08

Glenio pisze:-40 to żadna gleba :lol: to poprawienie serii 8-)
może i tak, ale nie każdy może sobie pozwolić na zbyt dużą glebę ze względu na autostrady w otoczeniu :-/

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 31 sty 2009, 11:49

lepiej szukaj całego zawieszenia, bo jak chwilke pojeździsz to sam stwierdzisz że bedzie lipa

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 31 sty 2009, 12:59

Wymienisz same sprężynki max.-40/-40 pojezdzisz i będziesz wiedział jak się prowadzi.Seryjny amor ma kródszy żywot na niższej sprężynie a twoje są już używane.Wrzucisz same sprężyny dojezdzisz seryjne amory a potem wrzucisz twardsze olejowo-gazowe.
Najlepszym rozwiązaniem jest zamontować kpl.sprężyn+amory tego samego producenta poprostu komplet zestrojony do pracy(amor+sprężyna) niestety nie jest to zbyt ekonomiczne rozwiązanie ;-)

Awatar użytkownika
-pawlo111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 28 sty 2009, 14:02
Lokalizacja: Podkarpacie/RKL
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » 31 sty 2009, 13:46

e tam chłopaki ale nie przesadzajmy -40 to jest tylko lekko niżej bardziej na poprawę wyglądu niż przyczepność, chodzi o to żeby nie było takiej szpary wielkiej miedzy oponami a nadkolami... a 4 cm to jeszcze na seryjnych się lata,,, jak się wybiją to się wtedy kupi sportowe. Chodzi też o kasę. Komplet sprężyn -40 kupi w 400zł i nie zalecają jeszcze sportowych amorów do tego. Jak by była kasa to bym sobie gwint wpakował.

Nie chce robic konkretnej gleby bo Audiola jest długa i przy dobrej glebie zawieszał bym się praktycznie wszędzie w połowie samochodu, tak samo nie chce zakładać fel 17' bo po 1- może bym i szparę w nadkolu zakrył ale auto by mi podniosło i by wyszło cross cantry :mrgreen:

Tak że jak ktoś ma -40 i fote to chętnie oglądnę jak to siedzi.

Wiecie może czy jest różnica w wysokości między V6 a np TDI, :?: czy jest to samo :?:
w V6 jest np rozpórka już a mniejsze motorki nie mają... :roll:

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 31 sty 2009, 14:08

-pawlo111 pisze:Wiecie może czy jest różnica w wysokości między V6 a np TDI, :?: czy jest to samo :?:
jest różnica w twardości

Awatar użytkownika
Bastek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2170
Rejestracja: 04 paź 2007, 19:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Bastek » 31 sty 2009, 16:44

Może ktoś z doświadczonych użytkowników w "uziemianiu" samochodu napisałby jakiś FAQ ? Myślę, że wielu osobom przydałoby się coś takiego ;-)

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 31 sty 2009, 17:14

panowie miałem u siebie -40 i na seryjnych amorkach jeżdziło się super teraz mam -60 też na seryjnych amorkach ale je troche zrezałem i nadal się jeżdzi super :mrgreen: pytanie tylko czy chcesz jeżdzić troche obniżonym autkiem ale nie za twardym czy twardym i żeby trzepało ci nim :-P
ja zamierzam zmienić amorki na sportowe jak zajade wkońcu te ori ale trzymają się hehe

Awatar użytkownika
-pawlo111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 28 sty 2009, 14:02
Lokalizacja: Podkarpacie/RKL
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » 01 lut 2009, 00:56

willi, dzieki za info chce tylko -40 bo nizej jak zrobie to juz nie wjade na posesje

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 01 lut 2009, 01:23

spoko kolego-pawlo111, tak jak napisałem na ori amorkach nie jest żle i polecam oczywiście na glebie -40 co do niższych to nie podpisuję się pod tym :-P

Awatar użytkownika
bey
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 08 lip 2008, 18:11
Lokalizacja: zabrze

Post autor: bey » 01 lut 2009, 13:52

a jesli kogos nie stac na gwint a nie jest przekonany do sportowych zestawow z allegro ktore sa seriami pomalowanymi na zolto to sie robilo tak

fedry kupujesz se niskie a amorki

sie dawalo panu dziadkowi z Imienina (niestety dziadek juz nie daje rady tego robic bo juz wiek go goni ) i on przerabial amorki tak jak chcesz ( beton lub optymalnie )( skracal je o ile chcesz albo pod fedry albo ile chcesz ) mi swego czasu przerabial amory na betony przod -100 a tyl -50 do sprezyn-100 , i jezdzilo sie germanowo :D 2 lata na nich jezdzilem przechodzilo przeglady normalnie i diagnosta nic do nich nie mial ze slabe czy cos

2 opcja to bardziej znany JASZ w warszawie chyba ale on mial wysokie ceny cos ok 1k a u dziadka 60 zal tyl i 120 za przod

oczywiscie nie przerabiali amorow delphi


kolejna sprawa to kupic b6 i je przerabiac do woli jak ci sie podoba mozna z nich robic gwinty itd , ale zapomnialem gdzie sie to przerabialo

ogolnie mozliwosci jest wiele a najlepsa to szukac gwintow na eby.de

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 01 lut 2009, 23:24

Albo gotowy kit np Weitec-a za 500 ojro

Awatar użytkownika
vac
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 04 cze 2008, 23:59
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: vac » 09 mar 2009, 18:25

bey pisze:a jesli kogos nie stac na gwint a nie jest przekonany do sportowych zestawow z allegro ktore sa seriami pomalowanymi na zolto to sie robilo tak
A wiadomo Ci coś o amortyzatorach MTS Technik? Albo Ta-Technik? Na pierwszy rzut oka wyglądają identycznie.
To właśnie jest na Allegro i nie drogie... Więc znaczy że jest do niczego? :-/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl