[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - tuning - opinie opisy wrazenia
- Solskier
- Forum Audi 80
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Kontakt:
[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - tuning - opinie opisy wrazenia
Ile kolegom udało sie wyciągnąc mocy z 1Z?? Piszcie jakie wprowadziliście mody, jakim kosztem i jaki dało to efekt(najlepiej potwierdzenia z hamowni). Jakies plany, ciekawe propozycje?
Ostatnio zmieniony 24 lut 2011, 17:43 przez Solskier, łącznie zmieniany 2 razy.
Ja widziałem tutaj na forum posta, w którym ktoś pisze o 200KM. Mało prawdopodobne mi się to wydaje. Ale na dieslach nie znam się tak jak na benzynach, więc możliwe.
Tylko pytanie zasadnicze?? Na ile czasu wystarcza silnik, bo gdyby to było bez znacznej utraty jego trwałości to zapewne by już w oryginale w niemczech to zrobiono
Tylko pytanie zasadnicze?? Na ile czasu wystarcza silnik, bo gdyby to było bez znacznej utraty jego trwałości to zapewne by już w oryginale w niemczech to zrobiono
wiesz jak żyłujesz samą elektroniką to żywotność spada , jak masz to zrobione z mechaniki to nie.pajak100 pisze:Ja widziałem tutaj na forum posta, w którym ktoś pisze o 200KM. Mało prawdopodobne mi się to wydaje. Ale na dieslach nie znam się tak jak na benzynach, więc możliwe.
Wymień na większe turbo IC, wtryski, pompa , tutaj nie ma aż tak drastycznych zmian w żywotności jeśli oczywiście i tego nie wysilasz na maxa.
pozdro
chyba chodzi o audi Cinka...jak widać nie poczytałes wszystkiego ze zrozumieniempajak100 pisze:Ja widziałem tutaj na forum posta, w którym ktoś pisze o 200KM. Mało prawdopodobne mi się to wydaje. Ale na dieslach nie znam się tak jak na benzynach, więc możliwe.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Kontakt: