[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - tuning - opinie opisy wrazenia
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - tuning - opinie opisy wrazenia
Ile kolegom udało sie wyciągnąc mocy z 1Z?? Piszcie jakie wprowadziliście mody, jakim kosztem i jaki dało to efekt(najlepiej potwierdzenia z hamowni). Jakies plany, ciekawe propozycje?
Ostatnio zmieniony 24 lut 2011, 17:43 przez Solskier, łącznie zmieniany 2 razy.
Ja widziałem tutaj na forum posta, w którym ktoś pisze o 200KM. Mało prawdopodobne mi się to wydaje. Ale na dieslach nie znam się tak jak na benzynach, więc możliwe.
Tylko pytanie zasadnicze?? Na ile czasu wystarcza silnik, bo gdyby to było bez znacznej utraty jego trwałości to zapewne by już w oryginale w niemczech to zrobiono
Tylko pytanie zasadnicze?? Na ile czasu wystarcza silnik, bo gdyby to było bez znacznej utraty jego trwałości to zapewne by już w oryginale w niemczech to zrobiono
wiesz jak żyłujesz samą elektroniką to żywotność spada , jak masz to zrobione z mechaniki to nie.pajak100 pisze:Ja widziałem tutaj na forum posta, w którym ktoś pisze o 200KM. Mało prawdopodobne mi się to wydaje. Ale na dieslach nie znam się tak jak na benzynach, więc możliwe.
Tylko pytanie zasadnicze?? Na ile czasu wystarcza silnik, bo gdyby to było bez znacznej utraty jego trwałości to zapewne by już w oryginale w niemczech to zrobiono
Wymień na większe turbo IC, wtryski, pompa , tutaj nie ma aż tak drastycznych zmian w żywotności jeśli oczywiście i tego nie wysilasz na maxa.
pozdro
chyba chodzi o audi Cinka...jak widać nie poczytałes wszystkiego ze zrozumieniempajak100 pisze:Ja widziałem tutaj na forum posta, w którym ktoś pisze o 200KM. Mało prawdopodobne mi się to wydaje. Ale na dieslach nie znam się tak jak na benzynach, więc możliwe.
Tylko pytanie zasadnicze?? Na ile czasu wystarcza silnik, bo gdyby to było bez znacznej utraty jego trwałości to zapewne by już w oryginale w niemczech to zrobiono
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
DRED, Ja sam obecnie przperz zmiane wtrysków i program zrobiłem 130PS, ale sama seria miała u mnie już prawie 100PS. Zamierzam zmienic IC na FMIC ale nie mam pomysłu jak go tam upchać. Wtryski jak naraize mam z AFNa ale chce wsadzić końcówki z T4 ponoc sam ten zabiego + mod softu da około 170PS, napewno musze pomyśleć o wiekszym turbo bo T2 to i moze podoła napompować wiecej ale w długim czasie myśle nad jakąś VNT, tak pozatym orjentuje sie ktoś przy jakim ćisnieniu doładowania zacznie mi zrzucać bądź rwać werze od IC?? Teraz mam w porywach 1.2Bara. chce zrobić 1.4 w overboostach do 1.6-1.7
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Szczerze to już teraz przy 130 jak czesem sie zapomne w mieście na 2 jak przycisne i jest tylko troszke wilgotno na jezdi to jest już problem... A jak bym zmienił same końcówki wtrysków i lekko zmodował program (IC i turbo zostają seria) to tak ze 150PS chyba było by odpowiednio, tak zeby byle co mnie nie zagieło na drodze.
robiono ten silnik od maja 2000 do maja 2006 rokuClNEK pisze:silnik z 2004 roku (podobno choc nie wiem czy je jeszcze robili w tym roku) z golfa 4
wiesz co i właśnie tego strasznie nie lubię nawet na 5 biegu jak popada a chcesz wyprzedzać to musisz jeszce uważać czy Ci zerwie przyczepność czy nie dla mnie kibel ale pewnych rzeczy nie przeskoczysz