Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje układu wtryskowego-rezystor

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Krzylu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 21 cze 2008, 23:45
Lokalizacja: ZPL

Post autor: Krzylu » 20 mar 2009, 15:42

to wylacznie zalezy od wlasciciela auta nikt nikomu nie narzuca, a wniosek z tego taki ze jak nie masz kasy i nie chcesz miec "muła" to mozesz albo ruszyc delikatnie nastawikiem albo wpiac opornik i delikatnie zwiekszyc dawke, a jak masz kupe kasy to jedziesz do mastersa wydajesz 1.5tys zl i jezdzisz jak gość
szkoda mi wywalać tyle kasy na chipsa do tego silnika i tak rezultaty bedą mizerne lepiej dozbierać i wymienić silnik na jakiś bardziej rozwojowy np R5 TDI ;)
na opornik mój dyzel jest oporny i wg schematu z forum nic ani troche lepiej nie ciągnie niż bez tego.

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 20 mar 2009, 23:40

Krzylu pisze:wymienić silnik na jakiś bardziej rozwojowy np R5 TDI
Mozesz podac jakis silnik R5 TDI ktory jest rozwojowy.... zaciekawilo mnie to ?

Awatar użytkownika
B4ME
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 30 cze 2008, 13:02
Lokalizacja: WROCLAW/ZĄBKOWICE

Post autor: B4ME » 22 mar 2009, 08:27

przemik pisze:
Krzylu pisze:wymienić silnik na jakiś bardziej rozwojowy np R5 TDI
Mozesz podac jakis silnik R5 TDI ktory jest rozwojowy.... zaciekawilo mnie to ?
na pewno nie 5R z A6 C4, jeżeli kolego mówi o 2.5 TDI R5 z VW transportera to się zgadzam w 100 % zę można z niego wykrzesać moc rzędu ponad 300 PS ;)

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 22 mar 2009, 22:41

a co brakuje w R5 z A6 C4 :?: silnik na VP, turbo na WG też złe nie jest a jedynie łatwiejsze w eksploatacji :mrgreen:

i nie powinno być żadnego problemu żeby zrobić tanim kosztem TDI+R :-P

Krzylu
jeśli chodzi o rezystor to czy zadziała schemat z forum zależy od tego czy to bosch czy pierburg, jeden i drugi da się za pomocą rezystora ale innej wartości i inaczej trzeba podłączyć :mrgreen:

Krzylu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 21 cze 2008, 23:45
Lokalizacja: ZPL

Post autor: Krzylu » 29 mar 2009, 13:08

mam Boscha i robiłem wg schematu i nic sie nie polepszyło

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 30 mar 2009, 10:51

Krzylu pisze:mam Boscha i robiłem wg schematu i nic sie nie polepszyło
tzn jak :?: bo nie mozliwe ze dawka sie nie zmienila po wlozeniu opornika, jaka masz ustwiona na biegu jalowym :?:

Krzylu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 21 cze 2008, 23:45
Lokalizacja: ZPL

Post autor: Krzylu » 30 mar 2009, 16:46

tzn tak jak było w schemacie,dawka nieznana bo niemam vaga

ciekawi mnie jak się spisują czy to shit i czy da radę do jednosprężynowych wcisnąć 0.210

http://moto.allegro.pl/item596492429_ko ... 0p502.html

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 30 mar 2009, 18:57

na boschu rezystor włącza się szeregowo karol121 powinien wiedzieć dokładnie jak podłączyć ;-) , inaczej jak na pierburgu i dodatkowo im większej wartości tym mocniejszy but a na pierburgu im mniejszy but tym mocniej <ok>

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 30 mar 2009, 22:17

Krzylu pisze:tzn tak jak było w schemacie,dawka nieznana bo niemam vaga

ciekawi mnie jak się spisują czy to shit i czy da radę do jednosprężynowych wcisnąć 0.210

http://moto.allegro.pl/item596492429_ko ... 0p502.html
jak kolego zakupisz koncowki tej firmy to daj znac jak sie spisuja, bo niektory pisza ze to jakis chinski szajs te koncowki firds, boscha nie oplaca sie kupowac moim zdaniem wtedy lepiej cale wtryski kupic

Krzylu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 21 cze 2008, 23:45
Lokalizacja: ZPL

Post autor: Krzylu » 30 mar 2009, 22:55

karol121, tak z ciekawości się pytam jak się spisuja czy w ogóle ktoś miał z nimi styczność,skoro to honky ponky to sobie odpuszcze dokladając 150 mam całe wtryski od 2.5 ;-)

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 30 mar 2009, 23:14

ja nie wiem czy to chińszczyzna nie wiem jak sie spisuja i nie znam z forum nikogo co by takie cudo wyprobowal

Krzylu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 21 cze 2008, 23:45
Lokalizacja: ZPL

Post autor: Krzylu » 02 kwie 2009, 14:23

wracając do tematu Rezystora,wczoraj podłaczyłem sam rezystor na krótko(nie lutując go)przejechałem się i było czuć,że lepiej goni do przodu tylko na jałowym biegu skakały mi obroty i teraz pytanie dlaczego??

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 02 kwie 2009, 20:08

za duzy zakres dawki (za duza dawka na biegu jalowym)dltaego trzeba go wlanczac jak sie jedzie :mrgreen:

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 08 kwie 2009, 22:02

a najlepiej zrobić sprzężenie z pedałem gazu i żeby załączać +R wtedy jak się wciśnie gaz w podłogę <ok>

Krzylu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 21 cze 2008, 23:45
Lokalizacja: ZPL

Post autor: Krzylu » 09 kwie 2009, 21:03

UKI_XX, szatański pomysł 8-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl