[ALL]Przekładka silnika 1.8T do Audi 80 - FAQ
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Duża nie duża, sporo zmian z racji większej ilości czujników , zawsze Panowie w sklepach będą dawać Ci zwykły filtr oleju, tutaj potrzebny jest wielki, jak np. w AMB, mnie to denerwuje.hubos21 pisze:jest jeszcze AWT na ME7.5, szły od 2000 roku, zastanawiam się nad takim do siebie, czy ktoś się zagłębiał w temat i wie czy duża różnica w wiązce w porównaniu z AEB?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Kilka minut szukania:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2382842.html
Chyba że schemat z autodaty/infotecha/itp. są niezadowalające
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2382842.html
Chyba że schemat z autodaty/infotecha/itp. są niezadowalające
- Paweł Olsztyn
- Forum Audi 80
- Posty: 68
- Rejestracja: 29 sie 2012, 18:41
- Lokalizacja: Olsztyn
Rozsądniej było by wy spawać mocowania do podłużnic, zawsze jakby Cię wzięło na dłubanie przy zawieszeniu/ławie nie ma problemu. Dodatkowo chyba mnie problemów będzie z wy spawaniem mocowań niż kombinowaniem z ułożeniem silnika na ławie.lascik pisze:W B3 lepiej mocowania spawać do podłużnicy czy można śmiało do sanek robić?
Jak w sankach mocowania będą spełniać tak samo swoje zadanie jak dorobione do podłużnic to raczej zrobię do sanek. Sanki bym wyjmował tylko do wymiany tulejek a tak to nic więcej z nimi bym nie robił. Niedawno wyjmowałem by wymienić wszystkie tulejki to silnik podwiesiłem. Ale to jeszcze dużo czasu do przekładki, więc jeszcze mam sporo czasu by to przemyśleć.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ano, i tam bodaj regulator ciśnienia paliwa jest w filtrze.sagem pisze:Duża nie duża, sporo zmian z racji większej ilości czujników , zawsze Panowie w sklepach będą dawać Ci zwykły filtr oleju, tutaj potrzebny jest wielki, jak np. w AMB, mnie to denerwuje.hubos21 pisze:jest jeszcze AWT na ME7.5, szły od 2000 roku, zastanawiam się nad takim do siebie, czy ktoś się zagłębiał w temat i wie czy duża różnica w wiązce w porównaniu z AEB?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 19
- Rejestracja: 24 cze 2012, 15:45
- Lokalizacja: Olsztyn
lascik pisze:Jak w sankach mocowania będą spełniać tak samo swoje zadanie jak dorobione do podłużnic to raczej zrobię do sanek. Sanki bym wyjmował tylko do wymiany tulejek a tak to nic więcej z nimi bym nie robił. Niedawno wyjmowałem by wymienić wszystkie tulejki to silnik podwiesiłem. Ale to jeszcze dużo czasu do przekładki, więc jeszcze mam sporo czasu by to przemyśleć.
Jeśli chodzi o tuleje w ławie to polecam wstawić tuleje aluminiowe zamiast ori, ława na gumie nie ma najmniejszego sensu w samochodzie w którym zwieksza się osiągi. Zobaczysz ile lepiej bedzie sie prowadził a i zawsze jeden problem mniej
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Pokrywa zaworów od AWT do AEB
Witam Panowie , czy można założyć pokrywę zaworów z odpowietrzeniem z silnika np. AWT , AGU , do AEB a stare odpowietrzenie zaślepić , czy jest jakaś różnica konstrukcyjna w tych silnikach , bo to odpowietrzenie skrzyni korbowej w AEB jest niezbyt udane , pozdrawiam Tadeusz.