[ALL]Swap napędu Quattro
Wiesz co ja wezmę przykład z sagema i pod mocowanie dyfra dwa kawałki kątownika przyspawam widziałem, że on spawał org. mocowanie tylko pod wał ale myślę że zastosowanie płaskownika odpowiednio wygiętego da rade i spełni swoje zadanie. Co do wymiarów i ustawień jak zastosujesz org wycięty z auta to raczej z podporą dyfru nie będzie za dużo ustawiania "wskoczy sama" inaczej z podporą wału tam chyba trzeba będzie dobrze ustawićarturG pisze:Acha. To bede musial sie umowic z kolega. Rozumiem ze te mocowania wezme orginalne z avanta.rozwierce na zgrzewach i przyspawam w sedanie. Sa tam jakies wyznaczone miejsca czy wziasc szczegolowe pomiary z avanta?
Podporę mostu daj ori tak jak piszesz rozwierć na spawach, podpora wału to tylko dwa kątowniczki więc czy dzasz ori czy coś dorobisz to będzie dobrze... Do skrzyni 6g musisz dać krótszy wał (skrócić u tokarza ori albo szukać, ja osobiście skróciłem i jest ok tylko tokarz musi być ogarnięty...) Wybierak skrzyni biegów jest inny i to też musisz sobie ogarnąć... Ja osobiście polecam przeznaczyć jeden weekend na przełożenie tylnego zawieszenia a drugi na skrzynie i duperele, których jest mnóstwo. Pamiętaj, że jak będziesz się spieszył to stracisz więcej czasu na poprawki i w sumie stracisz tylko nerwy... <ok>
Czytałem właśnie ten temat, bo nie wiedziałem ze taki SWAP z quattro da się zrobić i myślałem że jakieś 1Z'ty wychodziły z Q ale pewnie takiej nie znajdę, bo w takich nie dalekich planach mam zamiar nabyć właśnie 80-tke z 1Z i chciałem właśnie pod maskę wrzucić AELa, a teraz się jeszcze o tym quattro naczytałem, a co wy byście myśleli o takim właśnie zestawie 2.5 TDI+6g+Q, orientuje się ktoś czy dyfer z A6 podszedł by do B4.
AEL fajna sprawa ale niestety most nie podejdzie z a6.Możesz dać skrzynie z a6 ale musisz dobrac dyfer z a4 ew. 80 z takimi samymi przełożeniami jak skrzynia. Niestety nie było Q w tdi 80:(Daavid725 pisze:Czytałem właśnie ten temat, bo nie wiedziałem ze taki SWAP z quattro da się zrobić i myślałem że jakieś 1Z'ty wychodziły z Q ale pewnie takiej nie znajdę, bo w takich nie dalekich planach mam zamiar nabyć właśnie 80-tke z 1Z i chciałem właśnie pod maskę wrzucić AELa, a teraz się jeszcze o tym quattro naczytałem, a co wy byście myśleli o takim właśnie zestawie 2.5 TDI+6g+Q, orientuje się ktoś czy dyfer z A6 podszedł by do B4.
- Rastaman25
- Forum Audi 80
- Posty: 290
- Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
- Lokalizacja: Brzesko
właśnie sprawdziłem w etce i faktycznie jest to po taka dodatkowa ochrona wydechu żeby nie zniszczyć go całkowicie <ok>
jak przełożyć ten wlew od TDI do baku quattro ? widać jest łączenie ale nie wiem czy to zgrzane jest , wklejone ? . Podgrzać to i próbować wyjąć ?
http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/VERY ... 4coCJIKnrJ
i co do pompy PD , wyjąć tą pompkę z tego koszyka i włożyć ją do baku co była pompka z v6 ?
http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/Gt3L ... WDnTpKwMkp
jak przełożyć ten wlew od TDI do baku quattro ? widać jest łączenie ale nie wiem czy to zgrzane jest , wklejone ? . Podgrzać to i próbować wyjąć ?
http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/VERY ... 4coCJIKnrJ
i co do pompy PD , wyjąć tą pompkę z tego koszyka i włożyć ją do baku co była pompka z v6 ?
http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/Gt3L ... WDnTpKwMkp
z tego co się sam dowiedziałem to wąskie gardło należy wyciąć a obudowy czyli tych zgrzewów nie ruszać.wujo1 pisze:jak przełożyć ten wlew od TDI do baku quattro ? widać jest łączenie ale nie wiem czy to zgrzane jest , wklejone ? . Podgrzać to i próbować wyjąć ?
Co do pompki nie mam pojęcia niech się wypowie ktoś inny. Ja to wyrwałem cały ten koszyk z baku i jak bedę wkładać spróbuję przerobić stary wkład tdi. Mam zamiar go przedłużyć bo jest aktualnie ok 3-4cm za wysoko i jakoś pływak dostosować.