Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL]Swap napędu Quattro

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Ramalho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 07 paź 2011, 16:49

Post autor: Ramalho » 19 maja 2014, 13:56

Ok, Na dniach zaczynam przerabiać :) Przejechałem się V6 quattro to aż chce sie robić teraz :D

KondzikElwuo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 23 gru 2012, 18:13
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: KondzikElwuo » 25 maja 2014, 13:00

no strach w oczach jak robił test quattro w lesie... Błagałem Ramlaho żeby zwolnił :P

Ramalho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 07 paź 2011, 16:49

Post autor: Ramalho » 14 sie 2014, 19:57

A Czy jest ktoś kto może mi wytłumaczyć jak debilowi jak z tymi hamulcami, konkretnie pompa abs, jakbym zostawił starą pompe i z dwóch przewodów wyjściowych trójniczkiem dał w jeden to będzie to grało ? chętnie bym przerzucił pompe od quattro ale zauważyłem ze moja pompa ma 7 pinów a w quattro jest 6 i boje sie że będzie mi błąd ABS wywalać.. stoje w martwym punkcie,a już prawie całe quattro przełożone

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 14 sie 2014, 21:20

Pompa i wiązka wraz z kompem od Quattro musi być.

bohema667
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 20 gru 2011, 05:29
Lokalizacja: Murowana Goślina

Post autor: bohema667 » 14 sie 2014, 21:45

Jeżeli masz możliwość to daj pompe i cały układ z quattro. Jeśli nie, to zrób jak było w ośce ;)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 14 sie 2014, 22:53

Myślę że powinno dać się przepinować sterownik ABS na ten z wersji quattro, różnica jest tylko w jednym przewodzie pompy bo w wersji quattro tylne koła steruje jeden zawór a w ośce dwa i stąd różnica jednego kabla.
Tylko trzeba by zdobyć schematy obu sterowników co może być trudne.

Ramalho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 07 paź 2011, 16:49

Post autor: Ramalho » 15 sie 2014, 00:01

Właśnie chodzi o to, że Ja dawca z quattro musi później być na chodzie. A czy orientują się koledzy czy wiązke abs można przełożyć bez cięcia kabli ? Bo właśnie cały jest ambaras że ja potem musze w dawcy kombinować, żeby AB?S działal

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 15 sie 2014, 08:56

Bez cięcia powinno się dać wypiąć z kostek, tylko wyciągnięcie będzie wymagało trochę gimnastyki.

Ramalho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 07 paź 2011, 16:49

Post autor: Ramalho » 15 sie 2014, 11:06

to tak spróbuje zrobić

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 15 sie 2014, 15:09

Pozostaje kwestia regulatora siły hamowania oraz tej "nieczynnej" sekcji w pompie ABS'u. Warto tak kombinować dla paru godzin przełożenia wiązki/sterownika i pompy od quattro ?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 15 sie 2014, 15:20

sagem pisze:Pozostaje kwestia regulatora siły hamowania oraz tej "nieczynnej" sekcji w pompie ABS'u.
Chodziło mi o przepinowanie sterownika i wtyczki pompy tak aby mogła zostać wiązka z ośki a sterownik i pompa z quattro.

Ramalho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 07 paź 2011, 16:49

Post autor: Ramalho » 15 sie 2014, 15:46

Siedziałem i myślałem i chyba wymyśliłem, zostawie starą pompe ABS, regulator siły hamowania idzie do dawcy a Ja zastosuje takie coś http://m.allegro.pl/ford-escort-kolekto ... 15552.html Ten regulator nie działa na sprężynke więc powinno być ok. Za dużo roboty aby przekładać te pompy itp

[ Dodano: 2014-08-24, 13:30 ]
Witam! Hamulce ogarnięte, tylko pozostaje kwestia podpory mostu, w moim avancie nie ma do niej mocowań :( W quattro jest troche podłoga inaczej wyprofilowana i nie bardzo wiem jak to ogarnąć, ktoś to przerabiał albo słyszał jak to dobrze zrobić ?

dartweider

Post autor: dartweider » 29 sty 2015, 21:03

Odświeżę temat. Może się ktoś z was orientuje czy wał w A4 B5 jest taki sam jak w 80 b4 bo mam cały zestaw na tył do wyrwania za tzw. psi ***

guziq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 03 lip 2008, 00:08
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: guziq » 08 mar 2015, 22:11

Bak jest inny.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 08 mar 2015, 22:17

Niestety jest inny, w zasadzie to jest taki sam lecz sam wlew ma przesunięty około 10cm i to może mylić :->

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl