Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z 90KM] Czy błąd o numerze 00575 dotyczy zaworu N75

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 26 mar 2015, 09:24

no przeglądałem ten wężyk od IC do ECU, ale pod aku jest cały, a dalej jest cięzko za nim patrzeć, pozatym jak znalazłem ten pęknięty to wziąłem się za inna robotę, bo uznałem że zobacze co napiszecie w sprawie tego wężyka, no nic spróbuje może go wyciągnąc i zobaczę jeszcze raz

EDIT:

ahh, troche wsyd pisać, bo skupiłem się na tym wężyku i nie oglądałem rur z doładowania z spodu samochodu, mimo że od paru dni auto wisi nad kanałem, mam winowajce?

http://zapodaj.net/6be0bc5577d84.jpg.html

http://zapodaj.net/8d02a48b05a91.jpg.html

pewnie tak, temu mi od dwóch sezonów szurszczało powietrze przy przyspieszaniu :/ i teraz, kupywać nówkę czy używka?
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 26 mar 2015, 12:50

Może być i zamiennik z allegro, ważne , że ma być całe <ok>

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 06 kwie 2015, 19:45

kupione założone i przyspiesza aż miło w stosunku do wcześniejszej sytuacji, takze serdecznie dziekuje za okazana pomoc, jednak przy około 3,500 obrotów/min trafia się lag, gdy po pompuję gazem idzie dalej pare set obrotów i znowu to samo, najlepiej to odczuwać przy 140km/h na 5tym biegu, nagle stabilizacja predkosci pompowanie i dalej do 150-160km/h i znow to samo... co radzicie? ponownie zrobic logi 003 i 011 czy jakies inne?

dodam ze do 3tys obrotow ta sytuacja nie ma miejsca
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 06 kwie 2015, 19:47

Kolczat pisze:kupione założone i przyspiesza aż miło w stosunku do wcześniejszej sytuacji, takze serdecznie dziekuje za okazana pomoc, jednak przy około 3,500 obrotów/min trafia się lag, gdy po pompuję gazem idzie dalej pare set obrotów i znowu to samo, najlepiej to odczuwać przy 140km/h na 5tym biegu, nagle stabilizacja predkosci pompowanie i dalej do 150-160km/h i znow to samo... co radzicie? ponownie zrobic logi 003 i 011 czy jakies inne?

dodam ze do 3tys obrotow ta sytuacja nie ma miejsca
A sprawdzałeś turbo w jakim stanie?? luzy, olej?

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 07 kwie 2015, 07:48

nie nie rozbierałem turba, nie wiem nawet na czym polega sprawdzanie sprawnosci turba, wiem ze trzeba sprawdzic luzy i podluzny jest akceptowalny, natomiast poprzeczny nie, dobrze rozumiem? czy zeby to sprawdzic to musze sciagac turbo z auta, czy wystarczy sciagnac jedna z rur doprowadzajacych powietrze, tak aby zobaczyc lopatki, ale to jest w stanie sprawdzic chyba tylko po zimnej stronie turbiny... inna sprawa jest to ze brat w afnie tez ma problemy z turbo i jak u niego zlapie laga to dopiero wylaczenie i wlaczenie silnika pomaga, samo pompowanie nie daje zadnego efektu, wybija mu blad przeladowania, stad moje spostrzezenie ze trzeba by moze zrobic logi, ale czy dalej te same grupy sprawdzac?
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 07 kwie 2015, 08:50

Jak masz czas to możesz znów zrobić log grupy 11
A w przypadku brata to on już ma zmienna geometrię i pewnie kierownice spalin stoją i łapie przeładowanie.

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 07 kwie 2015, 09:16

Kolczat pisze:nie nie rozbierałem turba, nie wiem nawet na czym polega sprawdzanie sprawnosci turba, wiem ze trzeba sprawdzic luzy i podluzny jest akceptowalny, natomiast poprzeczny nie, dobrze rozumiem? czy zeby to sprawdzic to musze sciagac turbo z auta, czy wystarczy sciagnac jedna z rur doprowadzajacych powietrze, tak aby zobaczyc lopatki, ale to jest w stanie sprawdzic chyba tylko po zimnej stronie turbiny... inna sprawa jest to ze brat w afnie tez ma problemy z turbo i jak u niego zlapie laga to dopiero wylaczenie i wlaczenie silnika pomaga, samo pompowanie nie daje zadnego efektu, wybija mu blad przeladowania, stad moje spostrzezenie ze trzeba by moze zrobic logi, ale czy dalej te same grupy sprawdzac?
Jedna rzecz mogłeś ocenić jak sciagłes ten dolny przewód turbo IC, czy nie był uwalony strasznie olejem?? druga rzecz to masz taki wygięty gruby przewód filtr powietrza turbo ściągnij go i twoim oczom ukarze się wirnik strony zimnej, poruszaj nim przód tył i na boki będziesz wiedział jakie luzy ma turbo jak ci się uda zobacz czy wirnik nie poszarpany nie wyszczerbiony gdzieś.
Co do AFN nie koniecznie muszą być zapieczone kierownice, masz kolego trzy możliwości:
1. zapiekające się kierownice w zmiennej geometrii
2. stająca gruszka od sterowania kierownicami
3. jeśli po sprawdzeniu żadne z powyższych to pozostaje ulubiony temat wężyków:)

A i jeszcze problemy może stwarzać zabity już kat, jeśli jest jeszcze na swoim miejscu:)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 12 kwie 2015, 13:58

przewód który wymieniałem był brudny od zakuronego oleju, nie wiem czy mocno czy nie, ale byla to cienka warstwa, wirnik właśnie tak chciałem sprawdzić, jak to zrobie to dam znać, od razu z logami żeby mieć obraz dokłądny co się może dziać

[ Dodano: 2015-04-12, 13:39 ]
sznowni panowie mam kolejne logi do analizy

http://vaglog.pl/log_212753.html

dodam ze turbina ma leciutkie luzy poprzeczne, ale wzdluznych zadnych
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 12 kwie 2015, 16:24

Przeładowanie masz widać turbo bije pod 1.3 a komp zaklada 0.9 nie docina ci?
Avant 1Z +Afn chip by kostrz 16 bit. Mała diagnostyka vag ;)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 12 kwie 2015, 19:23

Kolczat pisze:sznowni panowie mam kolejne logi do analizy
Już kolega bozmek, zanalizował <ok>
bozmek pisze:Przeładowanie masz
Najbanalniejsza z banalnych usterek w tym aucie i prosta do usunięcia,bo w 99% przypadków winny jest "wyklepany " po przeszło 20 latach "klepania " n75...od razu mówię że próby naprawienia go przez rozbieranie ,przedmuchanie ,przemywanie itd .to strata czasu 8-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 12 kwie 2015, 21:39

Okej, kupowac nowke w salonie, nowke zamiennik ( o ile sa do kupienia), czy uzywka?

Ps: po 19 latach :D
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 12 kwie 2015, 22:09

Nowy w sklepie Pierburg około 120 zł

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 20 kwie 2015, 07:46

MUNIOR, ewidentnie jestes "spec diesel", ponabijalem wam Panowie punkty za pomoc, wczoraj przepiąłem N75 z audi a4 i cabrio idzie w koncu jak burza, także dzisiaj spróbuje zamówić w moim motoryzacyjnym nowy zawór, jeszcze raz WIELKIE dziękuję!
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 20 kwie 2015, 20:06

Kolczat pisze:MUNIOR, ewidentnie jestes "spec diesel", ponabijalem wam Panowie punkty za pomoc, wczoraj przepiąłem N75 z audi a4 i cabrio idzie w koncu jak burza, także dzisiaj spróbuje zamówić w moim motoryzacyjnym nowy zawór, jeszcze raz WIELKIE dziękuję!
Taka pierdoła a tyle zachodu :) hahaha.... najważniejsze ze się turla:) teraz możesz przystapic do modyfikacji:)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 kwie 2015, 20:27

Kolczat pisze:MUNIOR, ewidentnie jestes "spec diesel",
To proste auta ,i proste usterki 8-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga