Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 MTDI] [Rozwiazany] Czy ta turbina bedzie pasowac ?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
srebrnastrzala
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 04 gru 2014, 12:27
Imię: Paweł
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Kontakt:

[1.9 MTDI] [Rozwiazany] Czy ta turbina bedzie pasowac ?

Post autor: srebrnastrzala » 29 lip 2015, 19:54

mam pytanie do Was czy ta konkretna turbina bedzie pasowac do mojej audicy mam silnik 1.9 MTDI

http://allegro.pl/turbosprezarka-turbin ... 03271.html

zamieszczam tez zdjecia mojej turbiny, chce turbine wg a nie ze zmienna geometria

to moja turbina

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 08 sie 2015, 11:33 przez srebrnastrzala, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 30 lip 2015, 20:58

będzie troche rzeźby ale wszystko da sie zrobić .
lepiej zakładaj t15 ,sam taka mam i wymiata jak dla mnie.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 30 lip 2015, 21:16

srebrnastrzala pisze:zamieszczam tez zdjecia mojej turbiny, chce turbine wg a nie ze zmienna geometria

to moja turbina
Nie wiem kto Ci tak "genialnie" podłaczył gruszkę od zmiennej geometri do dolotu :roll: czyli tak jak się podłacza turbiny na WG ,bez sterowania n75 ,ale pojęcia o sterowaniu turbo VNT ,to na pewno nie miał ,bo gruszka w turbo VNT jest sterowana podcisnieniem ,a nie ciśnieniem z dolotu :roll: kierownice na maxa ciągle otwarte ,turbina z tak podpiętą gruchą ,nie pompuje praktycznie wcale z dołu ....coś tam pompuje dopiero przy wyższych obrotach .Już lepiej było nie podłaczać wogóle wężyka do gruszki i zablokować gruszkę w pozycji na max wciągnietej ,czyli z zamknietymi kierownicami ...przynajmniej by w miarę z dołu coś tam pompowała...choć przy tej pompie ,żebyś nie wiem jaką turbinę założył ,to na moce powyżej 80-90 koni nie licz ,bo na samym powietrzu nie pojedziesz ,a paliwa na tej pompie ,bez gruntownego jej przerobienia ,będzie zawsze za mało 8-) Jak już chcesz coś założyć ,to t15 jak w ori ....a nie jakieś wielkie lochy z 2,5 tdi,której i tak z niedoboru paliwa ,nie masz czym rozkręcić

Awatar użytkownika
srebrnastrzala
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 04 gru 2014, 12:27
Imię: Paweł
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Kontakt:

Post autor: srebrnastrzala » 30 lip 2015, 21:39

munior mam pompe 11 mm i glowiczke od 12 mm zdjecie jest stare. sterowanie tez mam juz przerobione ale turbina ma raczej zapieczone kierowniczki i pompuje max 0.1 bara haha takze chce wlozyc wlasnie zwykla a nie vnt.

mam pytanie jak to jest z audi czy turbina jest mocowana do kolektora za pomoca trzech srub "trojkat" czy na cztery sruby "romb" bo widzialem rozne wersje

czy trzeba bedzie tez zmieniac to "przejscie" z turbiny na wydech czy bedzie pasowac jak wsadze t15 lub t2 ?

Awatar użytkownika
Arti_77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 18 mar 2007, 13:46
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arti_77 » 30 lip 2015, 21:53

t15 mocowany na czterech śrubach, t2 na trzech

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 30 lip 2015, 22:30

srebrnastrzala pisze:munior mam pompe 11 mm i glowiczke od 12 mm zdjecie jest stare. sterowanie tez mam juz przerobione ale turbina ma raczej zapieczone kierowniczki i pompuje max 0.1 bara
Nie wydaje mi się :roll: .... Gdybyś miał zapieczone kierownice ,to by pompowała grubo powyżej 1 bara ,a nie 0,1 ... kierownice stają zwykle w pozycji max zamknietej i turbo ostro przeładowuje ;-) ...także masz coś nie halo i na pewno nie są to zapieczone kierownice ....bo nawet na otwartych na maxa ,bedzie pompowało 1 bara ,tyle że powyżej 2,5 tys obr 8-) ALe oczywiście popieram zmianę z VNT na zwykłą WG...VNT są upierdliwe i to jest fakt oczywisty

Awatar użytkownika
srebrnastrzala
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 04 gru 2014, 12:27
Imię: Paweł
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Kontakt:

Post autor: srebrnastrzala » 30 lip 2015, 22:49

ok dzieki chlopaki czas pozbyc sie tej VNT :D bede szukal t2 lub t15

mam jeszcze tylko pytanie odnosnie tych srub czy arti mowil o nich ?

Obrazek

zaznaczylem sruby na czerwono mam tam 3 sruby czy mozna to polaczyc normalnie p&p czy trzeba przerabiac ? chcialbym kupic turbo bez przerabiana jakiegos, nie celuje narazie w moce wieksze niz 90 100 KM

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 30 lip 2015, 23:39

Chodziło mu o mocowanie do kolektora

tak masz w T2
Obrazek

A tak w T15
Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Arti_77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 18 mar 2007, 13:46
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arti_77 » 31 lip 2015, 08:07

Tak jak napisał Krzysiek 84, T2 jest na 4 śrubach a T15 na 3 śrubach.
Wcześniej napisane było z pamięci i błąd, po sprawdzeniu okazało się odwrotnie.

Awatar użytkownika
srebrnastrzala
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 04 gru 2014, 12:27
Imię: Paweł
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Kontakt:

Post autor: srebrnastrzala » 31 lip 2015, 10:37

dzieki chlopaki, a tą część od wydechu co jest przykrecona do turbiny musze jakos przerabiac ?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 31 lip 2015, 10:50

srebrnastrzala pisze:dzieki chlopaki, a tą część od wydechu co jest przykrecona do turbiny musze jakos przerabiac ?
Najlepiej kup całą czesc od turbo do katalizatora tam gdzie było turbo T15

Awatar użytkownika
srebrnastrzala
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 04 gru 2014, 12:27
Imię: Paweł
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Kontakt:

Post autor: srebrnastrzala » 31 lip 2015, 11:02

ciezko upolowac taki "zestaw" mozesz mi powiedziec jak sie nazywa ta czesc jakbym szukal osobno ?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 31 lip 2015, 11:24

Kolega z forum sprzedaje
https://audi80.pl/topics34/sprzedam- ... t96333.htm

Bierz kolektor z turbo, spływem oleju i całym wydechem do katalizatora

Obrazek

Awatar użytkownika
srebrnastrzala
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 04 gru 2014, 12:27
Imię: Paweł
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Kontakt:

Post autor: srebrnastrzala » 08 sie 2015, 11:36

krzysiek dzieki zestaw zakupilem u kolegi w/w teraz tylko czekac na paczke od mikolaja

[ Dodano: 2015-08-08, 11:36 ]
Zamontowalem turbine t15 z audi 1Z, silnik mam afn na lince wiec tak musialo byc turbina bez zaworka mbc pompuje 0.5 bara wiec jest postep auto zyskalo duzo jedzie lepiej niz 1.9 TD a to poczatek

zamieszczam zdjecie jak to wyglada w moim aucie teraz


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl