Wiesz o imponujacych osiagach z 1.9 90 KM nie musisz mi mowic

własnie moj kuzyn w golfie 2 ma 180 KM Przy turbinie Cah sam bym sie nie bawił w ta z citroeana tylko wsadził własnie cah bo jest idealna pod wieksze moce ale nie ma tej czy AWX jak upchac, musiał bym przenosic pompe klimy i alternator na druga strone a poki co mi sie nie chce:/ Drugie 1.9 90 KM ma moj kumpel w VW Vento 196 KM i 430 Nm mierzone na hamowni na jednym ze zlotow przy 30 stopniach celcjusza wiec sam wiesz:P mi narazie wystarczy te 150 bo miałem wczesniej w trojce 136 to teraz pasue cos mocniej ale nie odrazu 180-200
ps czytałem tam kilka postow ze sie boicie o sprzegło otoz odpowiem wam na wszelkie watpliwosci własnie kolega w vencie ma Ori sprzegło a hula mu juz drugi rok zaczynawszy od 170 KM a rok juz mu lata przy 200 i nic sie nie dzieje nic nie slizga itp wiec luzik

w razie czego wkładasz od VR6 ale nie ma takiej potrzeby przy 170 KM Kuzyn tez w dwojce ma ori wiec Spokojnie pany nie panikujcie tak <ok>
[ Dodano: 2016-03-11, 00:12 ]
aha i wg mnie na tej turbinie Od citroena przy 160 KM bedzie duze EGT
Ps ile ci bije tam ta turbawka teraz?:)
I jeszcze wytłumacz jak zmieniasz niby goraca czesc turbiny na wiekszy wylot jak przeciez z innej turbiny nie ma prawa pasowac do innej... trzeba by zmieniac wirnik a wirnik znowu nie spasuje do zimnej czesci
