Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI 1z] mocniejsze turbo-jakie kupic?

ODPOWIEDZ
KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 15 sie 2016, 18:40

Też logi swoje wstawiałem wam

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 28 sie 2016, 19:15

Logow nie mam, ale mam wykres z hamowni.
1z
Pompa 11mm fala afn. Wtryski 216. FMIC Turbo gt1549s z mniejszym kolem kompresji -34,7mm/49mm 150KM i 340Nm soft bezdymny
www.fotem.pl/data/5afec598705e2cec862be66a8e57.jpg
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

wronek1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 12 maja 2012, 09:38

Post autor: wronek1 » 28 sie 2016, 19:24

słaby wynik , co niedomagało ?

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 28 sie 2016, 21:47

wronek1, Kolega chciał calkowicie bezdymnie i moment bez górki - płaski. Za pierwszym pomiarem na koksie wyszlo 175KM i 380Nm.. ale mowi ze bylo czarno :-P
Dlatego został oslabiony program. Cisnienie 1.45bar
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

wronek1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 12 maja 2012, 09:38

Post autor: wronek1 » 28 sie 2016, 21:55

u mnie było bezdymnie 167koni :) na ciśnieniu 1.4 ... no i pompę miałem z sdi .
Wiec dziwi mnie tak słaby wynik.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 28 sie 2016, 23:01

To prawda ze wynik nie jest wysoki jesli chodzi o same liczby, ale jest pare różnic jesli juz porównywać :-P miałeś pomiar robiony przy 8'C a tu 25'C do tego u Ciebie tuner budowal mocną górę i moc masz przy naprawdę wysokich obrotach tu o 1kobr. Niżej - kwestia programu :-P i jeszcze fakt taki ze to turbo z trochę mniejszą stroną zimną.
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

wronek1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 12 maja 2012, 09:38

Post autor: wronek1 » 29 sie 2016, 06:11

miałem robiony pomiar przy niżesz temp ale i tak był fmic wiec to wielkiego znaczenia nie ma . Mocna góra była bo auto było robione pod moje upodobania czyli pałowanie do odcięcia (polecam na sprinty), niestety toledo już nia ma bo po poważnej awarii auto rozebrałem na części .
Ciekawostką jest że jak przyjechałem na program to auto na doładowaniu 1.25bara wypluło 160 koni i 380NM (dymnie), ale kazałem moment zdjąć a górę poprawić , no i zrobić tak żeby nie kopcił.

bogus508
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 31 gru 2008, 17:58
Lokalizacja: Skępe(CLI)

Post autor: bogus508 » 21 wrz 2016, 14:13

Obrazek

Turbo gt1549s , wtryski 216, wałek sdi, pompa 10 mm, kolektor dolotowy wydajniejszy, intercooler frontowy
Pompy wtryskowe 10 i 11 mm na sprzedanie, uszczelnione z gwarancją na sprzedanie.
tel. 508148878

www.audi80.pl/search.php/bogustechautonaprawa

Obecnie VW Polo Classic 1.9 tdi

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 21 wrz 2016, 19:01

bardzo fajny config, bez udziwnien m.in. 11mm i mitycznychn nastawnikow, gartki :)
hybryda T2/Tb25 | Jak B4 to tylko w TDi | Plan na moc | Diagnostyka [TDi] bieżące naprawy

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 21 wrz 2016, 23:45

Jest moc piwoa80 piwoa80 okok

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 22 wrz 2016, 06:10

<niedowiarek> spora moc jak na 10mm - ale jak widac da się ;-)
I Nm płasko. Dobra robota
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

ieble
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 11 lut 2014, 20:44

Post autor: ieble » 24 wrz 2016, 07:34

Ja dopiero wczoraj zabrałem się za swoją audi - montuje turbo kupione od brabusa 4 miesiące temu... Zobaczymy czy było warto :)
1z+216+11mm+16bit+chip+asz+038e+gt1549s :)

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 28 paź 2016, 21:27

kolego brabus124 możesz mi napisać jakie jest bezpieczne maksymalne ciśnienie doładowania GT1549S ?????

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 29 paź 2016, 21:01

karol121, Nie wiem, na pewno nie ma sensu wychodzić ponad 1.6Bar, ale jeśli masz Map sensor ogarniający więcej jak 1.5Bar doładowania to 1.5-1-55można dać, ważne żeby przy wyższych obr. zmniejszyć minimalnie ciśnienie.
Ja latam na 1.3 na stałym doładowaniu ale mam taki n75 że trochę nie ogarnia over boostu i czasem chwilowo wskakuje 1.7bar ( na innym n75 jest normalnie bo 1.4 i później trzyma 1.3)
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

ieble
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 11 lut 2014, 20:44

Post autor: ieble » 14 lis 2016, 10:57

Turbo założone jednak teraz zamiennik kata wali o podłogę.....

Najpierw rozwiercę miejsca na szpilki w portkach - jeśli to nic nie da to trzeba będzie pozbyć się tego zamiennika kata.

Turbo jest bardzo słyszalne w środku jak i na zewnątrz auta (głośno świszczy) - co do osiągów to sprawdzę jak zrobię ten walący wydech - bo się jechać nie da....
1z+216+11mm+16bit+chip+asz+038e+gt1549s :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga