Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z 90KM] Olej w dolecie

ODPOWIEDZ
pawelp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 12 sie 2015, 11:36
Lokalizacja: Jarosław

[B4 1.9 1Z 90KM] Olej w dolecie

Post autor: pawelp » 14 lis 2017, 20:20

Witam Panowie otóż mam problem z olejem w dolocie zdiagnozowałem iż olej pochodzi z odmy
na chwile dzisiejsza jest zrobiona wolna odma do butelki na trasie 400km auto wypluwa 0.7l oleju
co może być przyczyna wypluwanie tego oleju zużyte pierścienie ? z góry dzięki za odpowiedzi

MIRON DKL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 14 lis 2017, 20:41

Najwyraźniej pierścienie kończą się ,gazy pchają się odmą i jest efekt oleju w dolocie i ubytku
1Z+021BD
ABT+LPG

pawelp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 12 sie 2015, 11:36
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: pawelp » 14 lis 2017, 20:43

czyli to juz koniec silnika bo to nie opłacalna naprawa ?

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 14 lis 2017, 20:43

A bardzo dmucha? wygląda jak by przedmuchy szły na dól skrzyni korbowej i wywala.
Avant 1Z +Afn chip by kostrz 16 bit. Mała diagnostyka vag ;)

pawelp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 12 sie 2015, 11:36
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: pawelp » 14 lis 2017, 20:51

silnik został ostatnio uszczelniony i teraz wszytko wszytko odmą towarzysz temu dymienie i ciśnienie
posiadam ten samochód od dwóch lat słyszałem ze poprzedni właściciel remontował silnik niedługo przed sprzedażą były wymieniane dwa tłoki i pierścienie po tym remoncie auto nie było jeżdżone ja zorbiłem niecałe 30tys to możliwe zeby wina złych części ?

MIRON DKL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 14 lis 2017, 20:51

Przy takim ubytku powinien sporo kopcić przy depnięciu i rano na zimnym bo zapewne uszczelniacze też nie pierwszej młodości.
Remont (solidny )na ori częściach to koszt o którym nawet nikt nie chciałby śnić.Jedyne co przychodzi mi do głowy i tak bym postąpił to znalezienie 1Z które można jeszcze sprawdzić na chodzie i kupno dobrego silnika
1Z+021BD
ABT+LPG

pawelp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 12 sie 2015, 11:36
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: pawelp » 14 lis 2017, 20:55

Rano kopci na siwo Silnik już zakupiony chciałem mieć tylko pewność czy to nie jakaś błahostka typu separator oleju

MIRON DKL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 14 lis 2017, 20:56

Największą wadą każdej rzeczy jest poprzedni właściciel,skoro grzebał to coś wydarzyło się,nie domagało, np zerwany pasek, szybki remont i sprzedaż . wersji może być kilka.
1Z+021BD
ABT+LPG

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 14 lis 2017, 20:56

Ma kolega w aucie jeszcze silnik ładnie pracuje dość
Avant 1Z +Afn chip by kostrz 16 bit. Mała diagnostyka vag ;)

pawelp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 12 sie 2015, 11:36
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: pawelp » 14 lis 2017, 21:01

silnik odpala jeździ bez problemu lecz to dolewanie oleju staje się denerwujące

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 14 lis 2017, 21:03

pawelp pisze:posiadam ten samochód od dwóch lat słyszałem ze poprzedni właściciel remontował silnik niedługo przed sprzedażą były wymieniane dwa tłoki i pierścienie po tym remoncie auto nie było jeżdżone ja zorbiłem niecałe 30tys to możliwe zeby wina złych części ?
Jeżeli to prawda ,to masz przyczynę i odpowiedż co powoduje przedmuch i ubytki oleju .Takie "remonty" tak się niestety zwykle kończą .Po prostu taki wymieniony tłok z pierscieniami nie jest spasowany z cylindrem i raczej prędko się do niego nie dopasuje ,efektem czego będą przedmuchy i nadmierne spalanie oleju.Silnik albo remontuje się kompleksowo ,albo wymienia cały slupek na ori nie grzebany ...robienie takich "częściowych " remontów zwykle kończy się takimi objawami jakie własnie masz.W twoim przypadku chyba najmniej kosztownym wyjsciem ,będzie pogodzenie się z tym co masz i dolewanie jakiegoś najtańszego oleju ;-)
Ostatnio zmieniony 14 lis 2017, 21:09 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

pawelp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 12 sie 2015, 11:36
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: pawelp » 14 lis 2017, 21:05

Munior wielkie dzięki za pomoc :)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5438
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 14 lis 2017, 23:25

Ewentualnie zakup w miarę pewnego słupka i uszczelnic go póki jeszcze nie włożony do auta lub rozebrać go do ostatniej śrubki i złozyc na nowych częsciach.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga