Może najpierw zadam kilka pytań:
obecnie jestem po naprawie węża od IC->Turbosprężarki, bo był pęknięty. Mój problem jest taki, że mam najprawdopodobniej turbo od silnika TD, a nie TDi (np wylot od turbo do IC jest poziomo zamiast "od dołu"), dlatego koleś musiał dosztukować ten wąż. Dodatkowo nie ma na czym opierać się obudowa od filtra powietrza i stuka podczas jazdy

1. Obecnie zauważam takie objawy i nie wiem czy to normalne, czy nie. 3 bieg, od 1500obr jak przydeptam na 100% gaz, to turbo działa, czuć moc, auto prawie leci, ale przy dojściu do ok 90km/h tak jakby brakło mu mocy i dłużej wchodzi na wyższą prędkość, po zmianie na 4 bieg dalej idzie dobrze (ale powtarza się sytuacja przy ok 120km/h). I teraz nie wiem czy to normalne i jest to spowodowane jakimiś zabezpieczeniami, żeby czegoś nie uszkodziło przy zbyt wysokich prędkościach na poszczególnych biegach, czy może raczej coś jest "padnięte"?
2. Obroty na zimnym silniku trochę falują, po dojściu do ok 65 st temperatury silnika, objawy ustępują (specjalnie dla tego zrobiłem następujące logi w grupie normalnej 001 i 003 (nie wiedziałem które zrobić, więc na chybił trafił wybrałem)
ZIMNY 001
ZIMNY 003
3. W jaki sposób wykonywać testy dynamiczne, szczególnie w zimę? Obecnie stosuję się do zaleceń z wątku na AKP i bujam moją B4 na 3biegu przy ~1400obr/min, a kończę na ~4200 na tym samym biegu, czy może powinno się to w inny sposób robić? Nie powiem, musi do tego być sporawa prosta, z czym w dużych miastach może być problem, szczególnie że prędkość dochodzi do ~110km/h. Jeśli tak ma być, to jak robicie w zimie, gdy już jazda z taką prędkością nie należy do najbezpieczniejszych?
4. Pojawia mi się po jeździe błąd
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
Czy można samodzielnie to sprawdzić?
5. W wężyku od filtra paliwa non stop pompuje powietrze (bąbelki). Wymieniłem filtr na KNECHT, ale nie pomogło. plastikowy przepływomierz paliwa również wymieniony. Co może być tego przyczyną?
I ostatnia moja prośba związana jest z analizą logów, czy wszystko z moją niunią jest w porządku? Log z grupy normalnej 007 został wykonany kilka dni wcześniej, ale chyba nie ma to znaczenia
NORMALNA
000
001
003
004
007
013
BASIC
000
003
004
DYNAMICZNA
000
001
003
004
008
010
011
Z góry dziękuję za Waszą pomoc...
PS. Ile litrów ma bak w B4 Avant? Jak sprawdzić, czy kontrolka od stanu paliwa działa? bo jeszcze mi się nie zaświeciła, a wydaje mi się że powinna
