Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.6TD] Turbo pompuje jak mu sie chce

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

[80 B3 1.6TD] Turbo pompuje jak mu sie chce

Post autor: Fighter001 » 12 cze 2011, 12:59

Witam problem jest tego typu ze suszarka dmucha jak jej sie chce raz 1 bar a czasem 0.4 albo 0.9 bara. Turbine mialem wczesniej garretta t2 i bylo to samo teraz jest k24 i tez tak jest. Od czego to zalezy? Czy to pompa ma juz dosyc? EGR mam zaslepiony dawka paliwa wkrecona na max tzn do tej plomby na srubie i turbo dmucha jak mu sie podoba. Weze szczelne wszystko git i takie cyrki. Dodam ze pod boost pinem jest troszke mokro od ropy czy to moze miec wplyw? Turbo mam sterowane mbc firmy pro perfekt czyli zawor z ceramiczna kulka wiec tam nie ma co sie zpesuc, no i jest skrecony na max wiec nic nie powinien puszczac.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 12 cze 2011, 13:43

Grucha od wg wymięka?

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 12 cze 2011, 16:03

Grucha nie dostaje cisnienia bo mbc trzyma wiec nie ma takiej opcji zreszta problem byl w t2 i dalej jest w k24 w ktorej to nie ma gruchy tylko jakis dziwny grzejnik. Czy takie jaja moze powodowac pompa? Dzisiaj mialem polowe rezerwy i mi zaczal przerywac przy 120 moze pompa daje za male cisnienie?

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 12 cze 2011, 20:04

EGR w SB ? Toć ten silnik nie ma EGRa <ok>

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 14 cze 2011, 16:54

Wiadomo o co chodzi mialem tu na mysli zawor bezpieczenstwa na ssacym. Przed skreceniem dawki na max suszara dmuchala 0.9 a na 5 przy 190 1.1 ale czasem jak jej sie odwidzialo to 0,7 a teraz 0,5 bara i przy 150 szarpie i sie nie zbiera o co kaman? Jak sie dobrac do WG w kkk k24?



Witam sprawdzilem dzisiaj WG dmuchnalem 5 barow z kompresora i nic trzyma, jak to badziewie rozruszac? No i w tym przypadku to powinien dmuchac ile wlezie a nie 0,5 bara czy jak to jest z tym przeladowaniem? Chcialem suszare ustawic na 1.6bara a tu nawet 1 nie da sie nadmuchac :-/ <help>

Problem z brakiem doladowania rozwiazany, moj customowy dolot byl za bardzo gietki no i k24 tak zasysa ze waz sie sciskal i brakowalo wiatru. No ale niestety WG jak nie otwieral tak nie otwiera jak go rozruszac bez wyjmowania turbiny?

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 14 cze 2011, 22:37

Kombinerkami rozruszaj dźwignie.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 15 cze 2011, 17:25

Nooooo fajnie by bylo jak by tam dzwignia bylo po raz kolejny oisze ze suszara to kkk k24 itam nie ma zadnej dzwigni tylko zawor w turbinie po stronie goracej :-/ i z doladowaniem tez lipa bo to jednak cos z pompa jest bo dzisiaj na wolnych mi gasl.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 15 cze 2011, 20:37

Zaraz, zaraz, masz zawór upustowy po stronie gorącej i nie ma dźwigni która jest sterowana gruszką nadciśnieniową ? Garrett T2 ma także zawór upustowy po stronie gorącej i jest na zewnątrz turbo dźwignia która jest poruszana za pomocą gruszki nadciśnieniowej i ona przekazuje napęd na klapkę zaworu upustowego.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 15 cze 2011, 21:34

No w k24 jest to rozwiazane inaczej bo zawor jest metalowy i wkrecany w strone goraca turbiny wkolo zaworu jest taki smieszny radiator grzejnik ale jak widac nie spisuje sie bo zawor pieknie sie zapiekl na szczescie w pozycji zamknietej. Poregulowalem pompe i nie gasnie na wolnych ale zobaczymy jak bedzie jutro po ostrym palowaniu :evil:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 18 cze 2011, 11:57

Sprawdź jeszcze ewentualnie ten zawór bezpieczeństwa, może on przerywa. Ewentualnie tak jak piszesz pompa. Jak pompa nie da odpowiedniej ilości ON to nie będzie spalin które mogłyby napędzić suszarkę.
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 18 cze 2011, 15:11

Prawdopodobnie problem rozwiazany. Po 1 przewody byly troche nieszczelne a po 2 sitko w baku bylo oblepione syfem i ciagnal powietrze a nie paliwo sitko wywalilem i nie ma ani jednej banki powietrza w ukladzie.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 18 cze 2011, 15:17

A chciałem napisać czy sprawdziłeś filtr paliwa itp ale uznałem to za zbyt banalne :-P
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 18 cze 2011, 15:22

Pierwsze co zrobilem to wymienilem filtr w opaski nie chcialo mi sie wierzyc no ale tez zmienilem i nic wiec sprawdzilem rozrzad i tez ok no i czas przyszedl na zbiornik i to prawdopodobnie on byl winowajca bo tam na zasilaniu jest takie sitko zamontowane i bylo cale zaklejone syfem dlatego zasysal powietrze a nie paliwo no i skutek wiadomy calej imprezy nie ma paliwa nie ma jazdy nie ma doladowania :-(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga