Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z 90KM] uszczelka...

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 28 lip 2013, 21:07

wyczyścić bo na pewno ma w środku olej.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 28 lip 2013, 21:48

jutro tez tak zrobie, mam zetora na boschu z T15 i musze ogarnąć wezyki bo nie jedzie jak powinien, a patrząc dzis na przewody to niezła kaszanka np króciec tam gdzie można podłączyć boost/a to jest wpięty wężyk i podłączony do gruszki WG :shock:

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 29 lip 2013, 06:45

Krzysiek 84 pisze:jutro tez tak zrobie, mam zetora na boschu z T15 i musze ogarnąć wezyki bo nie jedzie jak powinien, a patrząc dzis na przewody to niezła kaszanka np króciec tam gdzie można podłączyć boost/a to jest wpięty wężyk i podłączony do gruszki WG :shock:
po modach z podpisu masz JESZCZE taka rzezbe ?! :-D nie ladnie :-D

sory za offtopa :s

Tomek_33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 27 lip 2013, 14:30

Post autor: Tomek_33 » 29 lip 2013, 12:01

Tak zapytam, przy czyszczeniu tego dolotu, zaślepieniu RGR i wolnej odmie potrzebne jakies uszcelki lub inne rzeczy ze sklepu? bo jak rozkręce bede mało mobilny :D

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 29 lip 2013, 13:23

to zalezy, musisz poszukac na forum to raz, jak rozbierzesz dolot, ja rozumiem pod tym pojecieciem wszystko, poczawszy od puszki filtra powietrza do "zasilania" turbiny, warto wg mnie zaopatrzyc sie w pare opasek na gumy, profilaktycznie, w/w uszczelke na kolektro, nie wiem tez czy przypadkiem uszczelka miedzy kolektorem ssacym a glowica nie jest tez w jakichs rozsadnych pieniadzach, tez z automatu mozna by wymienic, zostawiam to tobie, ja zostawilem ori, tylko fajnie wyczyscilem, wiertarka z wlosiem metalowym tez by sie przydala co by to w srodku fajnie wyczyscic, INWENCJA kolego, inwencja

PS> E G R a nie RGR :P

zdalo by sie tez wrazie W nakretki od rurki EGR'a bo np u mnie sie ze 2 urwaly, z metr, dwa jakiegos weza olejo odpornego do odmy, jak lookniesz na silnik i pokrewne tematy bedziesz widzial co i jak mozna rozwiazac

Tomek_33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 27 lip 2013, 14:30

Post autor: Tomek_33 » 29 lip 2013, 13:51

dzięki, teraz potrzebuje pomocnika i ze 2 dni wolnego żeby nie stresować się że nie złoże wszystkiego w jeden dzień ;]
Mam nadziej że będzie warto :d

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 29 lip 2013, 14:59

12spamowa pisze:dzięki, teraz potrzebuje pomocnika i ze 2 dni wolnego żeby nie stresować się że nie złoże wszystkiego w jeden dzień ;]
Mam nadziej że będzie warto :d
To chyba jeszcze rozrząd będziesz robił :mrgreen: z rozpędu

Potrzebujesz dwóch kluczy (imbus do EGR) i dobry śrubokręt, cybanty i korek w zamian za wolną odmę 3/4 cala stalowy. No i wiertarka i dobrze nożyce do stali żeby szablon wyciąć oraz wywiercić otwory w zaślepkach EGR-a (bo lepiej zrobić dwie bliźniacze i założyć je po obu stronach).

[ Dodano: 2013-07-29, 15:00 ]
P.S.
Dwa dni to uszczelka pod głowicą a i tak trzeba przy tym się guzdrać niesamowicie. Lub ukręcić kilka śrub....

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 29 lip 2013, 17:44

_Dave pisze:
Krzysiek 84 pisze:jutro tez tak zrobie, mam zetora na boschu z T15 i musze ogarnąć wezyki bo nie jedzie jak powinien, a patrząc dzis na przewody to niezła kaszanka np króciec tam gdzie można podłączyć boost/a to jest wpięty wężyk i podłączony do gruszki WG :shock:
po modach z podpisu masz JESZCZE taka rzezbe ?! :-D nie ladnie :-D

sory za offtopa :s
Kolegi ze spotu musze ogarnąć zetorka, moj ma T2. A jak dziś przyjrzałem sie to nie jest jednak T15 , tylko KKK
K03-003794889
Ostatnio zmieniony 29 lip 2013, 18:47 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 29 lip 2013, 17:58

Krzysiek 84 pisze:jutro tez tak zrobie, mam zetora na boschu z T15 i musze ogarnąć wezyki bo nie jedzie jak powinien, a patrząc dzis na przewody to niezła kaszanka np króciec tam gdzie można podłączyć boost/a to jest wpięty wężyk i podłączony do gruszki WG :shock:
Co takiego??? Nie zauważyłem tego posta wcześniej. Toż jeździsz na normalnym bajpasie a chipsa masz tylko w opisie na to wychodzi (plus nieaktywny ten w ECU). Więcej jak 0,6 bara z tego nie będzie na pewno.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 29 lip 2013, 18:08

Francis1982 pisze:
Krzysiek 84 pisze:jutro tez tak zrobie, mam zetora na boschu z T15 i musze ogarnąć wezyki bo nie jedzie jak powinien, a patrząc dzis na przewody to niezła kaszanka np króciec tam gdzie można podłączyć boost/a to jest wpięty wężyk i podłączony do gruszki WG :shock:
Co takiego??? Nie zauważyłem tego posta wcześniej. Toż jeździsz na normalnym bajpasie a chipsa masz tylko w opisie na to wychodzi (plus nieaktywny ten w ECU). Więcej jak 0,6 bara z tego nie będzie na pewno.
Moj chodzi jak należy, wczoraj ze zlotu wziąłem kolegi auto do ogarniecia, oczywiście na Boschu i taka mała suszarka siedzi wieć pewnie T15, dzis zagłądam a to K 03.
Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 29 lip 2013, 18:49 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 29 lip 2013, 18:18

Krzysiu:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=209347

to mi wysypał wujek google a jak piszą, że to coś może 0,6 bara to aż płakać się chce...

na pierwszy rzut oka prosi się o przynajmniej serię turbo....

Przepraszam za OT.

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 29 lip 2013, 18:25

nie ma sensu samemu rezac zaslepki do egr :P

http://allegro.pl/listing/listing.php?s ... slepka+egr

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 29 lip 2013, 18:26

:arrow: temat Kolegi którego ogarniam wężyki https://audi80.pl/-19tdi-1z-brak-moc ... 862,15.htm

Tomek_33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 27 lip 2013, 14:30

Post autor: Tomek_33 » 29 lip 2013, 20:00

Sie troszke rozwija temat. Po co mi 2 zaślepki? nie wystarczy jedna przez samym zaworem?

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 29 lip 2013, 20:09

Jedna porządna też wystarczy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl