Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z 90KM] Zmiana turbiny na Turbo LT ???

ODPOWIEDZ
wojtaszek530z
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 06 gru 2013, 16:21

[B4 1.9 1Z 90KM] Zmiana turbiny na Turbo LT ???

Post autor: wojtaszek530z » 14 mar 2014, 13:32

Witam mam pewien problem może ktoś tutaj mi dobrze doradzi .
Mam Audi 80 1.9 TDI z Turbiną T2 i osprzętem Pierburga oraz kompem 16 bit , turbina rok temu biła około 1.0 Bar lecz samochód od pewnego czasu zesłabł kopci na niebiesko , z tego wynika że turbinka bierze olej i jest do wymiany , dodam że zawór N75 jest nowy . I co teraz czy wstawić taką samą Turbinke T2 a następnie zrobić program czy bawić sie np: w wymianę turbiny na turbinę z VW LT 2.5 TDi ????? :evil:

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 14 mar 2014, 13:59

A ściągałeś wąż dolotowy do turbiny? Czy na zimnej stronie jest olej? Bo kopcić na niebiesko może i z winy samych pierścionków. Popatrz dobrze co i jak i dopiero decyduj ;-)

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 14 mar 2014, 14:12

Jakby Ci turbo padło całkiem, to raczej wcale by nie chciało jechać, a jeśli się osłabiło to tak jak mówi BorysTDI, może wina leżeć po stronie pierścieni, ewentualnie uszczelniacze zaworów, ale od tych auto by raczej nie osłabiło się.
Komp 16bit+chip+wtryski AFN <ok>

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 14 mar 2014, 18:38

Jak puściło turbo z gorącej strony to w wężu nic nie bd ja pobiera dość oleju to z wydechu powinien wypchać przy kręceniu poza 3 tyś obrotów. I wtedy bd kopcił na niebiesko siwo.
Avant 1Z +Afn chip by kostrz 16 bit. Mała diagnostyka vag ;)

wojtaszek530z
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 06 gru 2013, 16:21

Post autor: wojtaszek530z » 14 mar 2014, 19:00

W wężu dolotowym jest olej jak i również w IC , a jak go mocno przepyce to aż śmierdzi olejem .

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 14 mar 2014, 19:03

W wężu zawsze coś tam jest bo z wolnej odmy bd a ściągałeś tego węża co w ssący wchodzi i odpalałeś czy chlapie olejem.
Avant 1Z +Afn chip by kostrz 16 bit. Mała diagnostyka vag ;)

wojtaszek530z
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 06 gru 2013, 16:21

Post autor: wojtaszek530z » 14 mar 2014, 19:14

Ściągałem ale nie sprawdzałem czy chlapie olejem jutro to sprawdzę bo dziś mi się już nie chce , no ale co myślisz że aż by olejem chlapało jakby była zrąbana ?

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 14 mar 2014, 19:24

Kumplowi jak padła z zimnej str to troche rzucało olejem jak przygazował a tłumik z tyły czysty jak pocisłęś podczas jazdy
Avant 1Z +Afn chip by kostrz 16 bit. Mała diagnostyka vag ;)

wojtaszek530z
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 06 gru 2013, 16:21

Post autor: wojtaszek530z » 15 mar 2014, 13:34

Sprawdzałem no i olejem niby nie rzuca ale jak przypatrzeć się na kolektor wydechowy to z pod jego uszczelek wydobywa się olej .

[ Dodano: 2014-03-15, 13:37 ]
Ale mniejsza już z tym to dokładnie zdiagnozujemy w warsztacie , bardziej chciałbym wiedzieć czy opłaca mi się zamontować turbinkę z VW LT i dalej coś dłubać czy lepiej wstawić nową T2 wymienić IC i zrobić program ???

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga