Pytanie o SWAP
- 
				
				Krisu303
 - Forum Audi 80

 - Posty: 28
 - Rejestracja: 03 sie 2020, 16:43
 - Imię: Krzysztof
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.0 ABT+lpg
 - Lokalizacja: 2.0 ABT
 
Pytanie o SWAP
Siemano wszystkim mam do was  pytanie, ponieważ od jakiegoś czasu no nie daje mi to spokoju czy jeśli chce zrobić swapa z 2.0 abt na 1.8t to czy zawieszenie które jest oryginalnie musi zostać wymienione????? Bo ja jestem zdania że w sumie tak ale mogę się mylić. Z góry dziękuję za odpowiedź i jeśli to zły dział na taką dyskusje to przepraszam.
			
			
									
									
						- Leo
 - Forum Audi 80

 - Posty: 3861
 - Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
 - Imię: Adam
 - Model: Inny
 - Nadwozie: Coupe quattro
 - Silnik: 2,2 3B
 - Lokalizacja: Poznań
 - Kontakt:
 
Re: Pytanie o SWAP
nie musi być, bo i po co. O te parę kilo nie chodzi.
			
			
									
									
						- 
				
				Krisu303
 - Forum Audi 80

 - Posty: 28
 - Rejestracja: 03 sie 2020, 16:43
 - Imię: Krzysztof
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.0 ABT+lpg
 - Lokalizacja: 2.0 ABT
 
Re: Pytanie o SWAP
To znaczy,że co wywalam se jednostkę 2.0 i przerabiam łapę i wstawiam 1.8t tak o bez zmiany zawiasu? czyli jedyne co to pewnie hamulce mam rozumieć?
			
			
									
									
						- Leo
 - Forum Audi 80

 - Posty: 3861
 - Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
 - Imię: Adam
 - Model: Inny
 - Nadwozie: Coupe quattro
 - Silnik: 2,2 3B
 - Lokalizacja: Poznań
 - Kontakt:
 
Re: Pytanie o SWAP
hamulce to kwestia masy i prędkości. Masę praktycznie niewiele zmieniasz, a prędkość może i tak, hamulce większe zawsze się przydają, lecz różnicę poczujesz dopiero wtedy, jak wsadzisz coś powyżej 300mm na przód. Nawet tak zachwalane dwutłoki nie są ostatecznie takie super do wyższych prędkości, a niestety, nie bardzo jest w czym wybierać.
			
			
									
									
						- 
				
				Krisu303
 - Forum Audi 80

 - Posty: 28
 - Rejestracja: 03 sie 2020, 16:43
 - Imię: Krzysztof
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.0 ABT+lpg
 - Lokalizacja: 2.0 ABT
 
Re: Pytanie o SWAP
To znaczy ja wcześniej byłem przekonania że nie trzeba ale kiedy to mój znajomy który jest mechanikiem powiedział mi,że przecie ta buda jest za stara i,że ogółem to lipa z takim zawiasem do takiego silnika i inne tego typu teorie.
			
			
									
									
						- Leo
 - Forum Audi 80

 - Posty: 3861
 - Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
 - Imię: Adam
 - Model: Inny
 - Nadwozie: Coupe quattro
 - Silnik: 2,2 3B
 - Lokalizacja: Poznań
 - Kontakt:
 
Re: Pytanie o SWAP
ludzie pakują 4.2 i zawiasu nie ruszają... będziesz tym w wyścigach startował? Nie? To nie zawracaj sobie głowy.
			
			
									
									
						- 
				
				Krisu303
 - Forum Audi 80

 - Posty: 28
 - Rejestracja: 03 sie 2020, 16:43
 - Imię: Krzysztof
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.0 ABT+lpg
 - Lokalizacja: 2.0 ABT
 
Re: Pytanie o SWAP
No w sumie racja nie chce z tego robić wyścigówki tylko bardziej coś co poprawi osiągi tego auta. A co do reszty ile taki pełen koszt swapa wychodzi? Chodzi mi tu o to że jaki silnik musi być do tego najlepiej dobrany (chodzi mi tu o oznaczenie) i jak wygląda sytuacja z wiązkami. Wiadomo nie mam umiejętności do zrobienia tego ale ciekawi mnie taki kosztorys jaki może sobie zarządzać mechanik  jeśli by miał to zrobić.
			
			
									
									
						- 
				
				maciek889
 - Forum Audi 80

 - Posty: 4804
 - Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
 - Imię: Maciej
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.3 NG
 - Lokalizacja: Wchsut.
 
Re: Pytanie o SWAP
Chyba jakiś czas temu ktoś z forum brał 10k za swap chyba z silnikiem, jego odświeżeniem i uszczelnieniem + częściami w tej cenie. Jakaś bardziej znana firma tuningowa weźmie 20k+. A mechanik też dobrze miał pojęcie, bo jak nigdy nie robił takiej przekładki ani nic z tuningu, dorabiania wydechu i dolotu od zera to może różnie się skończyć. Najłatwiej wchodzi po 4 cylindrowych silnikach z 80tki pierwsze wersje podłużnie montowanego 1.8T na tym starszym bloku, który jeszcze nie miał pompy wody na rozrządzie np. AEB, AJL, APT. 
Gdzieś w FAQ na górze działu tuning jest opis podłączenia wiązki AEBa.
			
			
									
									
						Gdzieś w FAQ na górze działu tuning jest opis podłączenia wiązki AEBa.
- Krzysiek 84
 - Junior Admin

 - Posty: 5533
 - Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
 - Imię: Krzysiek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Olecko
 
Re: Pytanie o SWAP
Servo dwu komorowe by się przydało i poczujesz różnicę w hamowaniu nawet na jednotłoku z tarczą 280x22
			
			
									
									
						- 
				
				jacek42dzek
 - Forum Audi 80

 - Posty: 10
 - Rejestracja: 10 lut 2018, 05:19
 - Imię: Jacek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Olecko
 
pytanie o podlaczeie turba ze ziennna geometria
witam  robie tuning mechaiczny 1.9 tdi 1z na moc 170 km w tymcelu zakupilem turbo gt 1852V ze zmiennna geometria w aucie bylo turbo t15 z klapka upustowa  jak podlaczyc teraz te turbo ze ziennna geometria  lub co jeszcze dokupic  moze ktos juz wykonal taka przerubke  i podpowiedz  jak  to wykonac
			
			
									
									
						
							







