[ 80 B4 all] poliuretan
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
To może lepiej było kupić już za 2 razem Lemfordera ew. TRW? Z osobistych doświadczeń Febiego już nie tknę, już nawet wolę na szrot pojechać i sobie coś wykręcić.Aleksander_PL pisze:Ale największe żniwo zbierają tuleje wahaczy i wózka. Te pierwsze podczas przebiegu 28 tysięcy zmieniałem 3 razy. TRZY razy zmieniałem tuleje na wahaczach FEBI
[ Dodano: 2018-03-23, 13:07 ]
Nic nie trzeba wywalać na złom, tylko skończyć z kleceniem dziadostwa (z całym szacunkiem do ludzi w podeszłym wieku). Zamiennik zamiennikowi nierówny. Zapomnijmy, że kupując tulejki krzaki po 10 zamiast dołożyć do 30 zł lepszej firmy, będziemy tanio i dobrze jeździć.SOKOLEOKO pisze: Po wielu próbach i porażkach a trwało to dosyć długo w usuwaniu jednej przypadłości po drugiej(sprzegło,skrzynia biegów, tuleje wahaczy itp itd) moge powiedzieć jedno. Większość tych aut dawno powinna skończyć na szrocie ze względu na swoje nie ziemskie przebiegi ( nie sugerujcie się licznikami)
(...)
Te zawiasy nie cierpią tandety oraz tanich zmienników , jeśli coś to z zamienników TRW albo Lemforder, oraz koło pasowe Corteco ( piszczący pasek i inne) to tyle z mojego doświadczenia,każde oszczędzanie zakończy się porażką wcześniej lub później , wiem że najlepiej było by tanio i dobrze ale w przypadku b4 to do końca się nie sprawdza.
Można kupować tanie części, ale trzeba wiedzieć dokładnie które w aucie takie można zamontować i jakiej firmy.