[80 B4 2.0 ABT] Problem ze zbieżnością
MOze dla was to nie problem ale nic dziwnego ze na stacji diagnostycznej komus sie niechcialo, drazki sie zapiekaja i mozna zapomniec o regulacji, jedyna opcja to wyjac drązki i je rozkrecic na stole. Nikt na stacji nie bedzie siedzial nad 20 letnim autem 2 godziny poniewaz w tym czasie obsluzy 4 innych klientów i zarobi 3 razy wiecej...
"tulejki wahaczy, sworznie i łączniki stabilizatora" jak ktos to zrobi umiejetnie z suwmiarka w reku to ma duze szanse ze zachowa zbieznosc i geometrie poprawnie ustawiona. Zazwyczja nikt sie nad tym nie spuszcza w warsztacie i wysylaja klienta na geometrie/zbieznosc bo tez nie wiadomo czy wczesniej byla poprawnie ustawiona.
"tulejki wahaczy, sworznie i łączniki stabilizatora" jak ktos to zrobi umiejetnie z suwmiarka w reku to ma duze szanse ze zachowa zbieznosc i geometrie poprawnie ustawiona. Zazwyczja nikt sie nad tym nie spuszcza w warsztacie i wysylaja klienta na geometrie/zbieznosc bo tez nie wiadomo czy wczesniej byla poprawnie ustawiona.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
ale przeciez jak masz wybita koncowke drazka z kolumny, a i tak masz zamiar jechac na zbieznosc, to odkrecenie drazka z maglownicy to kwestia bodjaze jednej sruby i caly drazek masz sciagniety, a jak bedziesz zmienial te sroby kontrujace to zmien sobie po obu stronachSiwy7 pisze:będę jeszcze próbował psikać i zobaczymy jaki efekt będzie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 120
- Rejestracja: 04 kwie 2008, 19:01
- Lokalizacja: KęTRZYN
-
- Forum Audi 80
- Posty: 120
- Rejestracja: 04 kwie 2008, 19:01
- Lokalizacja: KęTRZYN
-
- Forum Audi 80
- Posty: 120
- Rejestracja: 04 kwie 2008, 19:01
- Lokalizacja: KęTRZYN
Panowie, problem mam odnośnie zbieżności bądź też geometrii.
Ustawiałem zbieżność na stacji ostatnio gdyż wymieniałem sworznie wahaczy.
Na stacji posprawdzali kąty pochylenia obu kół i wyszło że jest ok, jedno koło bodajże prawe na samej granicy tolerancji. Ustawili zbieżność przy tym wymienili tylko jedną końcówkę drążka, ponieważ druga była nie dawno wymieniana i nie jest wybita.
Po tych zabiegach auto gorzej się prowadzi niż przed.. Ściąga go na prawo. Przed ustawianiem było git nic go nie ściągało. Wyrównałem ciśnienie w oponach, jednak to nic nie dało.
Na tej stacji jest 7 dni na reklamację zbieżności, jutro do nich pojadę.
Ale czy to może być wina czegoś innego?
Znaczy nie ich wina? Poradźcie coś koledzy, żeby mnie tam nie oszukali..
Ustawiałem zbieżność na stacji ostatnio gdyż wymieniałem sworznie wahaczy.
Na stacji posprawdzali kąty pochylenia obu kół i wyszło że jest ok, jedno koło bodajże prawe na samej granicy tolerancji. Ustawili zbieżność przy tym wymienili tylko jedną końcówkę drążka, ponieważ druga była nie dawno wymieniana i nie jest wybita.
Po tych zabiegach auto gorzej się prowadzi niż przed.. Ściąga go na prawo. Przed ustawianiem było git nic go nie ściągało. Wyrównałem ciśnienie w oponach, jednak to nic nie dało.
Na tej stacji jest 7 dni na reklamację zbieżności, jutro do nich pojadę.
Ale czy to może być wina czegoś innego?
Znaczy nie ich wina? Poradźcie coś koledzy, żeby mnie tam nie oszukali..
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
Jeżeli nie masz luzów w zawieszeniu to raczej stan auta nie ma wpływu na jego teraźniejsze prowadzenie. Także pojedź do nich powiedź co i jak i niech spróbują to poprawić. A jakby Cię chcieli zbyć to zaproponuj aby ten co ustawia zbieżność żeby się przejechał i przekonał że auto ściąga. Niekiedy trzeba odwiedzić inny warsztat żeby dobrze ustawili geometrię-sam musiałem jechać do drugiego bo w poprzednim nie mogli dobrze ustawić.
Tak zrobię, powiem żeby się przejechał. Ściąga go dosyć mocno także nie ma tu żadnych wątpliwości.
A poza tym, podczas ustawiania zbieżności po poluzowaniu końcówek drążków, ustawił kierownicę
w pozycji do jazdy na wprost i zablokował, czyli po ustawieniu kierownica powinna być idealnie ustawiona prosto, a teraz jak jadę na wprost to tak go ściąga w prawo że kierownica jest dosyć mocno skręcona w lewo..
W zawieszeniu nie mam luzów.
A poza tym, podczas ustawiania zbieżności po poluzowaniu końcówek drążków, ustawił kierownicę
w pozycji do jazdy na wprost i zablokował, czyli po ustawieniu kierownica powinna być idealnie ustawiona prosto, a teraz jak jadę na wprost to tak go ściąga w prawo że kierownica jest dosyć mocno skręcona w lewo..
W zawieszeniu nie mam luzów.