Witam, trochę odgrzeje kotleta ale mam mały problem a mianowicie od jakiegoś czasu pojawiły się stuki na kierownicy podczas jazdy po nierównościach. W zawieszeni wymieniane było niemalże wszystko: poduszki mc persona FEBI, amory przód KYB, odboje KYB, końcówki drążków, sworznie wahaczy, przeguby zew. tuleje sanek, tuleje wahaczy, gumy stabilizatora i dalej nic. Do wymiany zostały chyba tylko drążki kierownicze i poduchy pod silnikiem i skrzynią. Nawet na postoju jak ruszam kierownica na boki to jest troszkę luzu i delikatny stuk. No i dzisiaj zdemontowałem kierownice, zegary dokręciłem te śruby nr 5 o których mowa http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 82d72.html ale dalej to samo, następnie poszła półka pod kierownica i czego się dowiedziałem z moich oględzin to że mam delikatny luz na łączeniu wałka kierowniczego z przekładnia, na foto poniżej zaznaczyłem miejsce gdzie podczas poruszania kierownicą na boki widoczny jest wyraźny luz. Wydaje mi się że luz na tych "sworzniach'' jest z powodu wyrobionych tych tulejek gumowych, no chyba że nie są one wymienialne ale jak dokładniej spojzec to widac że są wurobione i na dolnej części wałja widac obtarcia.
Trochę się rozpisałem ale mam nadzieje że w miarę zrozumiale i ktoś bd w stanie mi pomóc
J już nie wiem co to może być chyba że ewentualnie jeszcze to łożysko kolumny albo magiel
hmm :roll: u mnie na postoju jak kręcę kierą mam to samo pukanie i też mam wszystko z przodu wymienione he żeby się chciało to można by to wymienić ale jak dla mnie za dużo roboty i zamieszania :mrgreen:
gibaj pisze:u mnie na postoju jak kręcę kierą mam to samo pukanie
na postoju to jest nic i tak bym tego nie ruszał, ale jak jadę po jakiś kamykach czy wjadę w dołek to tak tłucze że szok :evil: mechanik twierdził że to poduchy amorów a tu po wymianie to samo
ręce opadają, ale to raczej nie magiel bo stuk jest odczuwalny bardziej na kierownicy
a takie pytanko o co chodzi z tym krzyżakiem kolumny kierowniczej :?: bo gdzieś coś czytałem
oo żeby dostać się do niego to jest p.... ale może być że to on tez tak stuka miałem tak w passacie kiedyś i wymieniałem to trzeba się nagimnastykować żeby to dziadostwo wymienić no ale dla chcącego ...... :mrgreen: najlepiej to we 2 sprawdzać jeden kierą a drugi słucha i zagląda
Witam mam problem rozpadło mi się łożysko w kolumnie kierowniczej przy skrętach strasznie piszczy kierownica chodzi góra dół teraz pytanie żeby wymontować kolumne wystarczy jak odkręce stacyjke i cofne ją na tyle żeby wyszła że szpilek przy mocowaniu do maglownicy?i u mnie właśnie idzie ta linka czy każda kolumna ma mocowanie tej linki do przymierzam się do zakupu?