Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Wycięcie podsufitki nad głową by mieć więcej mi

ODPOWIEDZ
kbnt
Forum Audi 80
Forum Audi 80

[B4 2.0 ABT] Wycięcie podsufitki nad głową by mieć więcej mi

Post autor: kbnt » 16 kwie 2016, 23:15

Witajcie,
to zapewne mój pierwszy temat.

Jestem wysokim kierowcą. Do tej pory fotel miałem tak ustawiony, że bardziej leżałem niż siedziałem za kierownicą.
To jednak sprawiało, że górna część tułowia nie była przy fotelu, a uniesiona i powodowało to bóle kręgosłupa.

Teraz tak ustawiłem fotel, że staram się siedzieć prosto, jednakże w ten sposób haczę głową o sufit.
I tu pojawia się chęć zmienienia czegoś, by zdobyć trochę miejsca na moje ciało :)
Pomyślałem o wycięciu podsufitki nad głową lub zrobieniem czegoś z fotelem.

W obu pomysłach nie mam doświadczenia i chętnie dowiem się Waszych rad.
Jeśli chodzi o podsufitkę, to czy dałoby radę tam coś wyciąć by zdobyć miejsce i by po wycięciu dach nie wyglądał niechlujnie?

Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Imię: Wiesław

Post autor: elektronic » 17 kwie 2016, 00:23

A fotela obniżanego nie masz??

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg

Post autor: Pieterb » 17 kwie 2016, 07:45

kbnt pisze:Jeśli chodzi o podsufitkę, to czy dałoby radę tam coś wyciąć by zdobyć miejsce i by po wycięciu dach nie wyglądał niechlujnie?
myślę że jakakolwiek ingerencja tam spowoduje ze będzie to wyglądał jak przysłowiowe pół du... z za krzaka.
Ja bym pomyślał na zrobieniem coś z fotelem. Pytanie też ile chcesz tego miejsca uzyskać.
A ile masz wzrostu? powiem Ci że wydawało mi się że jest tu dość dużo miejsca i nawet dość wysoki kierowca by dał radę - no ale może się mylę.
Mam kolegę który ma 2,05 i zbudowane chłopisko i kiedyś maluchem śmigał i dawał radę a tam mi było za ciasno a mam 1,72 :-P