zastanawiam sie nad kupnem Audi 80 i nie wiem jaki silnik nadaje sie najlepiej pod gaz????
chodzi mi o to, ze mozna juz kupic autko z LPG ale nie zawsze ta instalacja odpowiada silniczkowi ktory jest w tym autku
druga sprawa to...... jaki model byscie mi polecili????
moje wymagania to (hehehee)
- ekonomicznosc (zeby nie spala 17 litrow w miescie)
- dynamika (zebym sie nie wlokl za TIRami)
- cene ciezko mi okreslic ale mysle ze tak do 7000 zl
z gory dziekuje za pomoc
jaki silnik pod LPG
polecam silniczek DZ (1.8 112km)jeśli chodzi o B3, bo chyba o B3 pytasz?
miałem taki, zagazowany i przejechał ponad 600 tys :shock: i jeszcze go sprzedałem.
bardzo dynamiczny i dość oszczędny.
miałem taki, zagazowany i przejechał ponad 600 tys :shock: i jeszcze go sprzedałem.
bardzo dynamiczny i dość oszczędny.
nowości, nowości... Zaglądać- zapraszam
>>B4 1z powered by V-Tech<<
>>B4 1z powered by V-Tech<<
Posiadam Audi 80 1991 z silnikiem PM 1,8.
Instalacja gazowa BRC.
Bardzo sympatycznie to wszystko chodzi. Nie czuję żadnej różnicy między zasilaniem benzyną a LPG.
Spalanie na poziomie 8-11l/100 km przy umiarkowanej jeździe. Mi średnio wychodzi 9,5l.
Przyspieszenie? No... demon prędkości to to nie jest, ale to nie kwestia LPG, co 142 Nm z których zostało już pewnie mniej przez te 230kkm. Wyprzedza się tak samo sprawnie na LPG jak i na PB95. Wyprzedzanie jak najbardziej możliwe, ale jeździłem już żwawszymi wozami.
Instalacja ma już 2,5 roku i nie sprawia żadnych problemów (raz oczyściłem mieszalnik ze szlemu, wymieniam tez filtr gazu - czyli normalne czynności serwisowe).
Ogólnie polecam.
O tym, że mam IG przypominam sobie tylko w kasie stacji paliw.
Easyrider.
Instalacja gazowa BRC.
Bardzo sympatycznie to wszystko chodzi. Nie czuję żadnej różnicy między zasilaniem benzyną a LPG.
Spalanie na poziomie 8-11l/100 km przy umiarkowanej jeździe. Mi średnio wychodzi 9,5l.
Przyspieszenie? No... demon prędkości to to nie jest, ale to nie kwestia LPG, co 142 Nm z których zostało już pewnie mniej przez te 230kkm. Wyprzedza się tak samo sprawnie na LPG jak i na PB95. Wyprzedzanie jak najbardziej możliwe, ale jeździłem już żwawszymi wozami.
Instalacja ma już 2,5 roku i nie sprawia żadnych problemów (raz oczyściłem mieszalnik ze szlemu, wymieniam tez filtr gazu - czyli normalne czynności serwisowe).
Ogólnie polecam.
O tym, że mam IG przypominam sobie tylko w kasie stacji paliw.
Easyrider.
B4 AVANTurnik 2.0E ABK
Wcześniej: B3 Sedan 1.8 PM
Wcześniej: B3 Sedan 1.8 PM
dodam jeszcze że uważam ten silnik (DZ) za najlepszy w B3, znakomity kompromis między mocą a oszczędnością, no i bardzo duża żywotność i bezawaryjność. jak najbardziej pod gaz
nowości, nowości... Zaglądać- zapraszam
>>B4 1z powered by V-Tech<<
>>B4 1z powered by V-Tech<<
A ja zadam glupie pytanko, takie lamerskie :mrgreen:
Jak chronic pompe paliwa? Ma miec jakies odciecie czy jak?
Jak chronic pompe paliwa? Ma miec jakies odciecie czy jak?
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga