Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK] silnik poszarpuje przy dodawaniu gazu

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
jomiskin13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 93
Rejestracja: 18 cze 2015, 20:41
Lokalizacja: Koszalin

[2.0 ABK] silnik poszarpuje przy dodawaniu gazu

Post autor: jomiskin13 » 15 sie 2015, 11:48

Witam sinik szarpie przy naglym dodaniu puszczeniu gazu. Auto tak sie zachowuje na benzynie i na gazie.
Szukalem problemu na innych forach i jedni pisza ze przewody wn inni ze to wina dolotu lub czujnikow na dobra sprawe nikt nie byl w stanie konkretnie powiedziec jaki element odpowiada za te szarpniecia.
Wymienilem :
Gume dolotu
Swiece na bosha
Przewody wn i kopulka wygladaja na sprawne (jak sprawdzic kopulke ?)

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4675
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 15 sie 2015, 13:10

jomiskin13 pisze:nikt nie byl w stanie konkretnie powiedziec jaki element odpowiada za te szarpniecia.
nawet doświadczymy mechanik po jednym spojrzeniu pod maskę Ci nie powie co może być przyczyną a ty chcesz aby ktoś wywróżył przez internet bez pudła.

Napisz jaki masz gaz (sekwencja czy mikser).
jomiskin13 pisze:Przewody wn i kopulka wygladaja na sprawne
Jak sprawdzałeś? Sprawdzałeś opór przewodów multimetrem? Spryskałeś wodą w nocy aby sprawdzić czy iskra nie przeskakuje.
jomiskin13 pisze:jak sprawdzic kopulke ?
Trzeba ocenić stopień wypalenia styków, miejsca po iskrze zostawia bruzdy. Oczywiście powinna być bez wilgoci i pęknięć.

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 15 sie 2015, 15:26

przyczyn troche może być
-przepływomierz
-sonda
-przewody zapłonowe ( wzrokowo ,to i 10 letnie wyglądają ok. A bywa tak ,że nowe markowe po zamontowaniu świecą po spryskaniu i iskra skacze jak szalona,najczesciej jak podniesiesz obroty)
-kopułka
-palec
-przekaźnik 30

Awatar użytkownika
jomiskin13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 93
Rejestracja: 18 cze 2015, 20:41
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: jomiskin13 » 17 sie 2015, 00:53

Oporu nie sprawdzalem bo multimetr mi padl. Pryskalem woda i iskra nie przeskakiwala. Gaz sekwencja. Co to jest "palec" gdzie jest i jak go sprawdzic ?:D jutro zajrze do kopulki

Awatar użytkownika
bialas1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 01 kwie 2011, 17:03
Lokalizacja: Lublin

Post autor: bialas1 » 17 sie 2015, 01:13

Palec rozdzielacza. Znajduje się pod kopułką. Przede wszystkim ocena wizualna na brak ewentualnych pęknięć i ubytek materiału styków po wyczyszczeniu nalotu węglowego. Palec włożony jest na "wcisk".

lukaszgucio1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 01 maja 2012, 00:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: lukaszgucio1 » 17 sie 2015, 16:09

tomek1982 pisze:przyczyn troche może być
-przepływomierz
-sonda
-przewody zapłonowe ( wzrokowo ,to i 10 letnie wyglądają ok. A bywa tak ,że nowe markowe po zamontowaniu świecą po spryskaniu i iskra skacze jak szalona,najczesciej jak podniesiesz obroty)
-kopułka
-palec
-przekaźnik 30
Jeśli furę dopiero kupiłeś i nie wiesz co od jak dawna siedzi w aucie oraz jakiego producenta to części zalecałbym wymianę tego co napisał Tomek (bez przepływki oczywiście, ale jej pracy także bym się przyglądnął) , a sonda niby działająca ale powolnie dokonująca żywota też może powodować takie szarpnięcia. Jeżeli auto masz od dłuższego czasu to wiesz co robiłeś i co możesz skreśłić z listy :). Co do lewego powietrza to posprawdzaj jeszcze wężyki podciśnienia i popsikaj w okolicach dolotu benzyną to się dowiesz czy nigdzie nie łapie powietrza. U mnie takie szarpnięcia okazały się po kilku dniach brakiem prądu i wymianą cewki zapłon

Awatar użytkownika
jomiskin13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 93
Rejestracja: 18 cze 2015, 20:41
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: jomiskin13 » 20 sie 2015, 21:43

A wiec tak problem lezal w swiecach bo poprzedni wlasciciel zaoszczrdzil 5 zl i byly jakies mongolskie . koncowki w przewodach zasniedzialy wymienilem na nowe sentech i kopulka poszla do kosza zastapilem ja nowa. Silnik juz nie szarpie ale poduchy dostaly po tylku wiec czuc dyskomfort podczas jazdy za kilka dni wymienie je <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga