Tutaj nawierty na których ABK na żółtych valtekach chodzi dobrze. Jednie zaczyna gasnąć po wrzuceniu na luz jak się dobrze rozgrzeje podczas stania w korku ale podejrzewam, że to wina złej korekty od temperatury gazu. Sytuacje jeszcze pogarsza to że w tym ABK jest zepsuta sonda i komputer benzyny nie skoryguje sobie składu mieszaki jak korekta od temperatury gazu zmieni dawkowanie gazu.
[ABK + sekwencja] Trzesie na wolnych obrotach
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Dziękuję za podpowiedź.
Silnik pracuje jak należy.
Nawierty kolektora okazują się bardzo ważne w tym silniku.
Nawierciłem tuż przy wtryskiwaczach benzynowych pod kątem jak najbardziej zbliżonym do benzynowych (większym jak na fotkach powyżej).
Wierciłem od środka na zewnątrz, otwór gwintowany w kolektorze ma długość ok. 25 mm.
Wkrętki zastosowałem długie (gwintowane na długości ok 35 mm) więc 10 mm wchodzi do wnętrza kolektora, ale nie jest w strudze wtryskiwacza benzyny.
Zdjęć niestety nie zrobiłem.
Silnik pracuje jak należy.
Nawierty kolektora okazują się bardzo ważne w tym silniku.
Nawierciłem tuż przy wtryskiwaczach benzynowych pod kątem jak najbardziej zbliżonym do benzynowych (większym jak na fotkach powyżej).
Wierciłem od środka na zewnątrz, otwór gwintowany w kolektorze ma długość ok. 25 mm.
Wkrętki zastosowałem długie (gwintowane na długości ok 35 mm) więc 10 mm wchodzi do wnętrza kolektora, ale nie jest w strudze wtryskiwacza benzyny.
Zdjęć niestety nie zrobiłem.