Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABK + sekwencja] Trzesie na wolnych obrotach

Wszystko co związane z LPG
Awatar użytkownika
rsdziadek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 27 cze 2007, 23:09
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: rsdziadek » 09 lip 2010, 08:23

Tak jak kolega wyżej napisał:
STAG 300 /300 plus/ 300 premium/ 4
skorpion mini / zavoli / magic 3
Matrix HD344 / hana (valteków nie polecam bo chodzą dobrze ale bardzo krótko)
Filtr FL02 lub Matrix
Kumaty gazownik

Zajrzyj na www.lpg-forum.pl i tam poszukaj dobrego zakłądu w Twojej okolicy

hytm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 30 mar 2010, 01:46
Lokalizacja: DOLNY ŚLĄSK

Post autor: hytm » 09 lip 2010, 10:38

koledzy jak sami widzicie tylko sekwencja, dwa przeływomierze to wiekszy koszt niz od razu dolozyc do sekwencji, a i ciezko znalesc przeplywki do naszych modeli i sa drogie jak jasny gwint. Pozdrawiam. moja pali 14l/100km, teraz testuje na spokojnej jezdzie zobaczymy

Awatar użytkownika
jacekku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 331
Rejestracja: 17 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: jacekku » 09 lip 2010, 11:21

Mam pytanie do Danka. Nie mam problemów z gazem ale zapytam z ciekawości. Jaka jest różnica czy kalibracja jest zrobiona na postoju a nie w czasie jazdy? Po kalibracji na postoju, robiłem przegazówki by sprawdzić czy występuje martwy punkt podczas dodawania gazu, gazownik troche pozmieniał wykresy i było git. Czy wykonanie kalibracji na postoju ma wpływ na osiągi? Jeżeli tak to możesz zasugerować jakie? Nie myśl że chcę Cie krytykować ja pytam po prostu z ciekawości.

mjerzyk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 153
Rejestracja: 05 mar 2007, 20:15
Lokalizacja: Jodłówka

Post autor: mjerzyk » 16 lip 2010, 10:33

witam czy może ktoś z klubowiczów sprzedaje komplet. istalacje sekwencyjną (chodzi mi o nową) bo bede na dniach kupował, a lepiej dać zarobić komuś w klubie :mrgreen:

Awatar użytkownika
jacekku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 331
Rejestracja: 17 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: jacekku » 16 lip 2010, 14:08

Jest dział ogłoszenia tam zamieść informację :) Szybciej się czegoś dowiesz na ten temat.

hytm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 30 mar 2010, 01:46
Lokalizacja: DOLNY ŚLĄSK

Post autor: hytm » 18 lip 2010, 00:35

przy jezdzie to trzech tys obrotow, 13l, po kolejnej regulacji 12l, czekam na dalsze efekty i pozdrawiam

[ Dodano: 2010-08-19, 18:28 ]
witam, dalsze regulacje nie przyniosły efektu, 13l litrow i jest zrywne wiec musi chyba tak być, wydaje mi sie że kombiki maja skrzynie diesla, moj tak ma, czy załadowany po pachy czy bez obciazenia cały czas 13l/100km, mysle ze gdyby miał długą skrzynie to lepiej by to wyglądało. ma ktoś może w tym doświadczenie?

mjerzyk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 153
Rejestracja: 05 mar 2007, 20:15
Lokalizacja: Jodłówka

Post autor: mjerzyk » 21 sie 2010, 10:12

pilne
witam szukam jakiegoś klubowicza z okolic Rzeszowa co jeździ na sekwencji Diego G3, poniważ mam problem chyba z komputerem , a sprawa wygląda tak ,że nie dawno kupiłem nową sekwencje i podczas adaptacji padł sterownik, no to wysłałem go do sprzedawcy i po trzech tygoniach wrócił niby naprawiony tylko ,że po włożeniu do auta wogóle nie łączy się z interfejsem, i wygląda jakby dalej był padnięty, chciałbym go włożyć do kogoś co ma taką instalkę i sprawdzić czy jest sprawny czy nie,
proszę o pomoc, bo nie wiem czy mi coś gazownik poknocił z instalacją , czy to nadal wina sterownika

[ Dodano: 2010-08-21, 10:13 ]
nie napisałem ,że do w audi 2.0 ABK

hytm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 30 mar 2010, 01:46
Lokalizacja: DOLNY ŚLĄSK

Post autor: hytm » 28 wrz 2010, 00:32

witam kolegow, ktos wypowie sie na temat spalania abk 2.0 e z instalacja sekwencyjna? pozdrawiam

[ Dodano: 2010-09-28, 00:54 ]
dodam ze gazownik ma mnie chyba juz dosyc, ale jak ktos wywalil 2300zl w montaz to chyba nie dziwne zeby chcialby zeby to chodziło.

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 28 wrz 2010, 11:57

Spalanie?...

Ja mam sekwencje i mi pali w 2.0 ABK w miescie przy bardzo malo ekonomicznej jezdzie pali ok 13l...

W trasie pali ok 10 ale tez o gaz sie nie trzese wiec wychodze z zalozenia ze pali nie wiecej niz wartosc jaka wleje do baku:P

Awatar użytkownika
krisss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 304
Rejestracja: 17 cze 2009, 20:13
Lokalizacja: Świdnica DSW

Post autor: krisss » 28 wrz 2010, 14:56

mi abk na sekwencji spala od 10,8 w górę w zaleznosci od tego jak duzo miasta jest... jeżdzę dość żwawo, do tego mam instalacje gazową która wg niektorych forumowiczy nie powinna dzialac w tym aucie...a jednak :p

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 28 wrz 2010, 18:52

Hehe mi tez gazownik mowil ze wtryski nie do tego silnika , ale jakos dawaly rade, teraz wtryski sa nowe ale spalanie zostalo mniej wiecej takie same...Wiecej jak 14l wziasc nie powinien:)

POLKIMEN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 29 kwie 2008, 14:13
Lokalizacja: częstochowa

Post autor: POLKIMEN » 28 wrz 2010, 18:58

ok 11 l gazu średnio :lol:

hytm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 30 mar 2010, 01:46
Lokalizacja: DOLNY ŚLĄSK

Post autor: hytm » 29 wrz 2010, 14:52

zastanawiam sie czy to nie wina skrzyni biegow jest krotka i ma przelozenia takie jak diesel. przy 130km/h 3500 obrotow, wy tez macie takie skrzynie? moze niemcy montowali specjalnie takie skrzynie zeby kombiki zaladowane mialy moc?

[ Dodano: 2010-09-29, 14:54 ]
na drugim biegu max na wyzylowanie do 70km/h

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 29 wrz 2010, 15:35

Mi na 2 biegu do odcinki leci 90 km/h (na gazie)

andlon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 05 cze 2007, 14:18
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: andlon » 31 maja 2014, 22:54

Też mi trzęsie na wolnych obrotach.
Przełączenie 4 cylindra na Pb powoduje równą pracę.
Mógłby ktoś załączyć zdjęcia nawiertów kolektora w którym na lpg ma równe obroty?
Czy równe wolne obroty na lpg w tym silniku nie są możliwe do uzyskania?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl