Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4] Obniżające sprężyny

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
AVBKING
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 17 lut 2008, 16:52

Post autor: AVBKING » 10 kwie 2014, 19:51

Z mojego doświadczenia odradzam Tobie te sprężyny. Jazda na nich to jak bicie się młotkiem po kręgosłupie. Założyłem takie -35mm do coupe i po 2 tysiacach km miałem serdecznie dosyć, a te sprężyny które miałem nadawały się tylko do jeżdżenia po gładkiej drodze 180kmh, bo inaczej się nie uginały, a to już czwarte Audi którym jeżdże na "glebie". Poprzednie były KW i HR, i teraz tez mam HR założone i jest dobrze.

Awatar użytkownika
Rybson91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 238
Rejestracja: 19 sie 2012, 22:11
Lokalizacja: Częstochowa/Krk

Post autor: Rybson91 » 10 kwie 2014, 19:57

Ja polecam Jamexy - są na prawdę bardzo okej za przystępną cenę.

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 10 kwie 2014, 20:34

AVBKING pisze:Z mojego doświadczenia odradzam Tobie te sprężyny. Jazda na nich to jak bicie się młotkiem po kręgosłupie. Założyłem takie -35mm do coupe i po 2 tysiacach km miałem serdecznie dosyć, a te sprężyny które miałem nadawały się tylko do jeżdżenia po gładkiej drodze 180kmh, bo inaczej się nie uginały, a to już czwarte Audi którym jeżdże na "glebie". Poprzednie były KW i HR, i teraz tez mam HR założone i jest dobrze.
Rybson91 pisze:Ja polecam Jamexy - są na prawdę bardzo okej za przystępną cenę.
No i bądź tu mądry ;-) Jeszcze raz dzięki za opinie.

Awatar użytkownika
Rybson91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 238
Rejestracja: 19 sie 2012, 22:11
Lokalizacja: Częstochowa/Krk

Post autor: Rybson91 » 10 kwie 2014, 21:07

Jeździłem na Jamexach -40 calutki sezon i 0 jakichkolwiek problemów, dość fajnie usztywniały samochód i utwardzały aczkolwiek nie był to beton totalny - nie polecam natomiast wkładów amorków MTS'a są niespasowane do naszych kolumn ! a do tego producent nie przewidział pierścienia centrującego je w lagach, trzeba customowo je centrować do tego nie zgadzają się długością z ori lagą są od niej o około centymetr wyższe - trzeba solidnie skręcić je nakrętką, ale to na prawdę solidnie żeby nic nie stukało ani nie pukało, ja je skręcam ile tylko sił w rękach żabą 3 calową i dopiero jest ok - koparka tego nie ruszy a i nie ma jakiejkolwiek mowy o jej poluzowaniu no chyba, że je wyjmiesz złapiesz 3 calową żabą z 2 metrową przedłużką + masz sporo krzepy to wtedy puści. Poza tym wkłady jako takie nie są najgorsze, aczkolwiek kupując towar oczekuje dobrego jego spasowania w kolumnie a nie takiego, że musiałem ''trochę'' się pogłowić jak to dobrze skręcić - stąd moja negatywna opinia o nich

btn1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 71
Rejestracja: 15 sty 2011, 19:59

Post autor: btn1990 » 10 kwie 2014, 22:46

Ostatnio kupowałem MTS'a -60/-40 od mapeta. Siadło równo , nie ma "kozy" przód siadł niżej od tyłu.
Co do twardości tego zawieszenia to ciężko mi się wypowiedzieć , bo jest to pierwsza gleba w moim Audi. Jeżdząć po wybojach nic narazie nie ociera na kołach R17 8,5J ,opony 215/40. ;-)

fafik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 07 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

oponki

Post autor: fafik » 15 kwie 2014, 19:39

ludziska a powiedzcie mi jak będzie się zachowywało 60/40 lub 60/60 w sedanie na alumach 17" i oponie 225/45 bo jak do tej pory wszędzie czytam i ludzie piszą tylko o 205 lub 215 :D
Nie będzie problemów że coś obciera etc. ?? podrzućcie jakieś zdjęcia na takim i takim obniżeniu bo mam dylemat co wybrać :(

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 15 kwie 2014, 22:30

zależy jaka szerokość kół ale na 90% będzie ocierać bo to strasznie szerokie lacze

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 15 kwie 2014, 22:46

Ja mam przy 60/40 koła 205/50/17 i mi nigdy nie obcierało. 225/45 będą miały ten sam obwód tylko bardziej wystają poza felgę.

fafik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 07 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: fafik » 15 kwie 2014, 23:35

Tighe , Juba pokażę wam na zdjęciu jaki chciałbym uzyskać efekt bo mam zdjęcie 80-tki znajomego :D Myślę że chyba w 100% odpada 40/40 bo będzie siedział wyżej tylko teraz pytanie 60/40 czy 60/60 i czy niee będzie tarło ;/

[ Dodano: 2014-04-15, 23:41 ]
Może być nawet minimalnie wyżej niż tam u niego :D doradzać Panowie ;p

btn1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 71
Rejestracja: 15 sty 2011, 19:59

Post autor: btn1990 » 19 kwie 2014, 13:40

Jak już masz kupować to -40/-40 odpada , prawdopodobnie będzie wyglądać jak koza.Kupuj -60/-40 lub -60/-60 tu już wybór należy do Ciebie. Zawsze możesz kupić -60/-40 i jak tył będzie dla Ciebie za wysoko to szlifierka kątowa i bezproblemowo możesz skrócić z tyłu sprężyne ;D

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 21 kwie 2014, 23:43

sprężyny weitec

czy wie ktoś o ile tez sprężyny obniżają i jaka wersja silnikowa? bede wdzięczy za info

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 21 kwie 2014, 23:58

Audi Coupe (typ89) 2,0-2,3 ; 11/88 ; - 40/40 14 ; D-AU019F

http://f.claus.free.fr/ibiza/Amort_Weitec.pdf

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 22 kwie 2014, 19:59

juba pisze:Audi Coupe (typ89) 2,0-2,3 ; 11/88 ; - 40/40 14 ; D-AU019F

http://f.claus.free.fr/ibiza/Amort_Weitec.pdf
Jak myślicie czy mogę je założyć do mojego cabrio - pewnie podejdą ale u mnie silnik 2.8 aah wiec sam nie wiem

Awatar użytkownika
dyras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 02 lis 2008, 15:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: dyras » 22 kwie 2014, 20:57

jaka jest różnica tył w sprężynach cabrio - coupe ?

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 22 kwie 2014, 21:46

dyras pisze:jaka jest różnica tył w sprężynach cabrio - coupe ?
No podobno nie ma różnicy ale inne naciski na oś chyba - z tym że mogę sie mylić - poplątanie z pomieszaniem w tym temacie jest :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga