Kod: Zaznacz cały
Sukces tkwi
W NIEMIECKIEJ
TERMOKURCZLIWEJ
FOLII DO PRZYCIEMNIANIA LAMP SAMOCHODOWYCH
czego to czlowiek nie napisze zeby omamic ludzi :mrgreen: :mrgreen:
aprops to wydaje mi sie zebylaby zolta folia na szyby
Kod: Zaznacz cały
Sukces tkwi
W NIEMIECKIEJ
TERMOKURCZLIWEJ
FOLII DO PRZYCIEMNIANIA LAMP SAMOCHODOWYCH
Chwyt marketingowy jak magnetyzery i urządzenie podłączające do zapalniczki zmniejszające spalanie i zwiększające moc <ok>Maszu pisze:ale sciema!!!!!! ahahahhahahah! toc to pospolity ORACAL seria 8300 :mrgreen: :mrgreen:
czego to czlowiek nie napisze zeby omamic ludzi :mrgreen: :mrgreen:
Ale chyba mniej żółta ? Droga taka impreza ?Maszu pisze:aprops to wydaje mi sie zebylaby zolta folia na szyby
Dzięki, ja nie tych co zmieniają auta jak rękawiczki, ten samochód znam od małego więc jest dla mnie bezcennyziemor pisze:Długa historia auta - fajnie
Nie podchodzi mi to drewno Aby to było jak w oryginale to trzeba by kupić też dodatkowe zegary w drewnie W zwykłym panelu podoba mi się też ten napis "Electronic Climate Control" <ok>Lolek pisze:po co wyzbywac sie takiego luksusu jakim bylo drewno w B3 Ja bym zostawil to bo bedzie sie ladnie komponowac w aucie A jak jeszcze dorwiesz taki sam dekor nad schowek pasazera to cud miod malina
Fakt, drewno w B3 jest zbyt jasne ale to drewno, zawsze można ściemnić to jakąś lakierobejcą to ściemnić :mrgreen: Jednak drewno to nie dla mnie Nie pasuje to do reszty wnętrzaGerB3 pisze:Wywal drewno jedyne łądne to jest w B4 w b3 były za jasne.
Przecież wszystkie B3 i Coupe Typ89 mają climatornic starego typu <ok> Klimat musi być No i jaka satysfakcja montażu, jedyna lipa to to, że temperaturę ustawia się co 1 stopień, a nie co pół jak w nowszym typie i prędkość nawiewu jest albo "Auto", albo ustawia się aby słabiej wiało lub mocno Ale jaki lans by przy pomocy przełącznika na panelu ustawić sobie stopnie według skali Celsjusz/Fatentheit <ok>GerB3 pisze: Dobrze że panel starego typu, środek w klimacie pierwszych B3.